Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er det Kóren, eller Korén, eller bare Koren? Hva sier gutten selv?
Og hvor er det blitt av Kjetil Nilsen egentlig? Jeg var ung da han spilte, men mener å huske at han var ganske god...
Kjetil Nilsen speller for Follo i 1.div. Er visst blant lagets beste, sett ham spille en gang, men han er ikke i nærheten av god tippeliga-nivå. Mannen som scoret det viktige 3-2 målet mot vif i 98!
Hvis Michael Mifsud skal uttales som på engelsk så blir
det vel også omtrent "Mifsød" som etternavn.
Men hvorfor er det nødvendigvis engelsk.
Malta har jo både Maltesisk og Engelsk som de to offisielle språka.
Og hva med Sasa Radulovic.
De fleste jeg snakker med bruker tjukk s som s nr.2.
Er det fordi de har peiling eller fordi de tenker på
Sasha Gabor?
Hvis Michael Mifsud skal uttales som på engelsk så blir
det vel også omtrent "Mifsød" som etternavn.
Men hvorfor er det nødvendigvis engelsk.
Malta har jo både Maltesisk og Engelsk som de to offisielle språka.
Og hva med Sasa Radulovic.
De fleste jeg snakker med bruker tjukk s som s nr.2.
Er det fordi de har peiling eller fordi de tenker på
Sasha Gabor?
Michael uttaler navnet sitt som Michael (engelsk).
Sasa uttaler navnet sitt som Sasha.
Kommentar