For / Mot Bergdølmo retur

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    For / Mot Bergdølmo retur

    Det er noe diskusjon rundt en eventuell Bergdølmo retur til LSK.

    Er du For ?
    Eller Mot ?

    Kom igjen stem.
    0
    For !
    0%
    0
    Mot !
    0%
    0
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #2
    Jeg å si dette.
    Jeg stemmer for, MEN det er kun fordi jeg mener vi virkelig trenger det.

    Bergdølmo skal vite det at hvis han gjør noe imot Lillestrøm igjen så skal jeg (sikkert blant mange) kjeppjage han ut av Romeriket for alltid.

    Kommentar

    • Fugla
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 1718

      #3
      Da stod jeg for første MOT....

      (Kan endres til FOR ved en SKIKKELIG beklagelse...)
      Homer Simpson.



      www.ultrassarp.no

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #4
        Selvfølgelig skal vi ha Bergdølmo tilbake om han vil det! Han er mer enn god nok for LSK og vi trenger en sjef med erfaring. Å sitte 10 år etterpå og furte blir for dumt. At LSK får en spiller som kan hjelpe oss til medaljer er viktigere enn at noen fans sliter med såret stolthet...

        Men kødder han med LSK en gang til er jeg enig med Coca Jerry. Da løper jeg etter han med høygaffelen min! :lol:

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6084

          #5
          er ikke detta den tredje pollen om akkurat detta? har vel blitt større og større vilje til å hante bergomi.

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #6
            Noe man også ser på svarene egentlig.

            Kommentar

            • TorTor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 335

              #7
              Gi mannen en sjanse. Selv om han begynner å trekke på årene tror jeg han kan tilføre oss mye....

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3208

                #8
                Opprinnelig skrevet av HSft
                er ikke detta den tredje pollen om akkurat detta? har vel blitt større og større vilje til å hante bergomi.
                Som Petter sier ser man det tydelig på talla. Første poll i begynnelsen av februar endte med 54 prosent JA (med 70 stemmer totalt). I neste valgomgang i slutten av april var valgdeltakelsen dalt betraktelig med 47 avgitte stemmer totalt, og 82 prosent JA. Det kan tyde på at det da var mange hjemmesittere på den tidligere NEI-siden, som var blitt mer i tvil, i og med at 38 stemte JA første gang og 39 stemte JA andre gang; altså egentlig ingen flere som var blitt klart positive. Hva resultatet blir nå, og hvor stor valgdeltakelsen blir, er ennå åpent. Ved forrige avstemning var alle de første ti-femten stemmene JA, mens det altså endte 39-8. For saken og samholdet hadde vært greit både med høy valgdeltakelse og et klart JA-flertall. Ikke nødvendigvis høyere andel enn sist, men helst flere JA-stemmer enn sist.

                gilbert

                som sto over den første, men vaklet seg til valglokalet og til en JA-stemme i andre omgang (kanskje jeg var den 39'ende ?), som nå i tredje

                Kommentar

                • Sem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2005
                  • 1626

                  #9
                  Allerede 33 JA... Det er jo ikke verst!

                  Kommentar

                  • Fugla
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 1718

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av veiron
                    Selvfølgelig skal vi ha Bergdølmo tilbake om han vil det! Han er mer enn god nok for LSK og vi trenger en sjef med erfaring. Å sitte 10 år etterpå og furte blir for dumt. At LSK får en spiller som kan hjelpe oss til medaljer er viktigere enn at noen fans sliter med såret stolthet...

                    Men kødder han med LSK en gang til er jeg enig med Coca Jerry. Da løper jeg etter han med høygaffelen min! :lol:
                    Hvorfor det?

                    "Han er mer enn god nok for LSK og vi trenger en sjef med erfaring. Å sitte 10 år etterpå og furte blir for dumt. At LSK får en spiller som kan hjelpe oss til medaljer er viktigere enn at noen fans sliter med såret stolthet..."
                    Homer Simpson.



                    www.ultrassarp.no

                    Kommentar

                    • heidar
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2129

                      #11
                      Da var jeg tredje nei... Historieløst å ville ha en som pissa på klubben tilbake, mener nå jeg. At man skal tilgis fordi man er "god" er et svakt argument, svikter du Fugla blir du ikke tilgitt selv om du heter Ronaldinho!!!!!! :evil: :evil: :evil:
                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                      Endelig er mørketida over.

                      Kommentar

                      • sten
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2005
                        • 873

                        #12
                        selvsagt vil vi ha Bergdølmo.Det som skjedde sist han var i LSK bør vi vel være voksne nok til å glemme

                        Kommentar

                        • Do'h
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 1891

                          #13
                          Du sa på tv igår at du var innom her å leste noen sider på forumet Bergdølmo. Vel, les dette:
                          Welcome back 8) 8) 8)
                          LSK FOR GULL 2006

                          Kommentar

                          • okb
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2377

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av heidar
                            Da var jeg tredje nei... Historieløst å ville ha en som pissa på klubben tilbake, mener nå jeg. At man skal tilgis fordi man er "god" er et svakt argument, svikter du Fugla blir du ikke tilgitt selv om du heter Ronaldinho!!!!!! :evil: :evil: :evil:
                            Dette er sludder og pølsevev. Ingen av oss har pratet med Bergdølmo rundt denne situasjonen. Ingen har heller gitt han mulighet til å prate ut. Som Petter, leder i Kanari-Fansen har sagt, så vil Bergdølmo bli invitert på medlemsmøte i KFL for å prate rundt situasjonen NÅR han blir LSK-spiller.

                            Det som jeg synes er veldig synd, er at det er de som er negative (som er klart mindretall) som skriker høyest.

                            -okb
                            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                            Kommentar

                            • e.d
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 688

                              #15
                              Jeg er betinget for. Betingelsen er at han ikke koster for mye. Han blir tross alt 34 i oktober. Og det er usikkert hvor lang tid det tar før karrieren går mot slutten, og jeg synes det er usikkert hvor mye han faktisk vil styrke laget. Forsvaret vårt er etter min mening vår sterkeste lagdel med unge spillere som bare kommer til å bli bedre og bedre etter hvert som de får spilt mer sammen. Bortsett fra kampen mot Brann har de sluppet motstanderen til svært få målsjanser. Er kanskje vel så god investering å investere disse pengene i unge fremadstormende spillere. Eks. keeperen til Haugesund.
                              synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7104

                                #16
                                Jeg har lenge vært for å ta tilbake Bergomi igjen, men jeg skjønner skeptikerne godt også. Det medlemsmøtet skal jeg nok bli med på..
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Fugla
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 1718

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av okb
                                  Opprinnelig skrevet av heidar
                                  Da var jeg tredje nei... Historieløst å ville ha en som pissa på klubben tilbake, mener nå jeg. At man skal tilgis fordi man er "god" er et svakt argument, svikter du Fugla blir du ikke tilgitt selv om du heter Ronaldinho!!!!!! :evil: :evil: :evil:
                                  Dette er sludder og pølsevev. Ingen av oss har pratet med Bergdølmo rundt denne situasjonen. Ingen har heller gitt han mulighet til å prate ut. Som Petter, leder i Kanari-Fansen har sagt, så vil Bergdølmo bli invitert på medlemsmøte i KFL for å prate rundt situasjonen NÅR han blir LSK-spiller.

                                  Det som jeg synes er veldig synd, er at det er de som er negative (som er klart mindretall) som skriker høyest.

                                  -okb
                                  Det jeg synes er merkelig er at Judas ikke engang bruker de mulighetene han har til å forklare seg. Hvis han ikke ville si hva som skjedde så kunne han ihvertfall sagt at situasjonen er misforstått og at han vil komme med en forklaring!

                                  Han virker ikke det minste ydmyk..!
                                  Homer Simpson.



                                  www.ultrassarp.no

                                  Kommentar

                                  • Blakk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2005
                                    • 1860

                                    #18
                                    det som kan bli fasiten er at judas ikke kommer men går til en klubb i utlandet,ler a oss som først ska tan men så tilgir.
                                    fuck deg bergdølmo,men velkommen ska du være....eh ! :shock:

                                    Kommentar

                                    • Loddet
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2004
                                      • 325

                                      #19
                                      Har vi i KFL lyst til å kjøpe Bernt Hulsker for å styrke LSKt?
                                      Har vi i KFL lyst til å kjøpe Morten Berre for å styrke LSK?
                                      Har vi i KFL lyst til å kjøpe Vidar Riseth for å styrke LSK?

                                      Jeg har ihvertfall ikke lyst til det. Jeg har som alle andre lyst til at LSK skal bli best mulig. Men jeg mener dette ikke må gå på bekostning av å ha et lag vi kan stå inne for. Andre Bergdølmo er en person jeg overhodet ikke har lyst til at skal kle seg i gult og svart. Selvfølgelig vil han styrke laget vårt sportslig, men har vi i KFL lyst til å bli som klanen, som hyller noen av de største idiotene i Norge.

                                      Jeg har ikke lyst til det. Derfor er stemme nummer 7 imot min.

                                      Kommentar

                                      • blue
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2004
                                        • 1429

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av mr_e
                                        Har vi i KFL lyst til å kjøpe Bernt Hulsker for å styrke LSKt?
                                        Har vi i KFL lyst til å kjøpe Morten Berre for å styrke LSK?
                                        Har vi i KFL lyst til å kjøpe Vidar Riseth for å styrke LSK?

                                        Jeg har ihvertfall ikke lyst til det. Jeg har som alle andre lyst til at LSK skal bli best mulig. Men jeg mener dette ikke må gå på bekostning av å ha et lag vi kan stå inne for. Andre Bergdølmo er en person jeg overhodet ikke har lyst til at skal kle seg i gult og svart. Selvfølgelig vil han styrke laget vårt sportslig, men har vi i KFL lyst til å bli som klanen, som hyller noen av de største idiotene i Norge.

                                        Jeg har ikke lyst til det. Derfor er stemme nummer 7 imot min.
                                        Godt poeng!
                                        Jeg vil at LSK skal bli best i Norge, men ikke for enhver pris!!
                                        Fugla 4 Life!

                                        Kommentar

                                        Working...