For / Mot Bergdølmo retur

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 1718

Opprinnelig skrevet av mr_e
    Har vi i KFL lyst til å kjøpe Bernt Hulsker for å styrke LSKt?
    Har vi i KFL lyst til å kjøpe Morten Berre for å styrke LSK?
    Har vi i KFL lyst til å kjøpe Vidar Riseth for å styrke LSK?

Jeg har ihvertfall ikke lyst til det. Jeg har som alle andre lyst til at LSK skal bli best mulig. Men jeg mener dette ikke må gå på bekostning av å ha et lag vi kan stå inne for. Andre Bergdølmo er en person jeg overhodet ikke har lyst til at skal kle seg i gult og svart. Selvfølgelig vil han styrke laget vårt sportslig, men har vi i KFL lyst til å bli som klanen, som hyller noen av de største idiotene i Norge.

Jeg har ikke lyst til det. Derfor er stemme nummer 7 imot min.
    klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp klappp
    Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• Do'h
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 1891

Opprinnelig skrevet av mr_e
      Andre Bergdølmo er en person jeg overhodet ikke har lyst til at skal kle seg i gult og svart.
      Godt poeng ja.

Men Bergdølmo spiller i gult og svart og forhåpentligvis spiller han med det til høsten også.
      LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6102

Tror strengt tatt ingen av de tre nevnte kan forsvare en plass i startelvern til fugla.

Stor forskjell på dem og døla er at døla er en fyr som dreit seg ut for ti år siden, mens dissa 3 er folk som driter seg ut en gang i uka.

Kommentar

• blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

Opprinnelig skrevet av HSft
          Tror strengt tatt ingen av de tre nevnte kan forsvare en plass i startelvern til fugla.

Stor forskjell på dem og døla er at døla er en fyr som dreit seg ut for ti år siden, mens dissa 3 er folk som driter seg ut en gang i uka.
          Er veldig stor forskjell på å "drite seg ut" og å rundlure og pisse på en klubb!
          Fugla 4 Life!

Kommentar

• King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

Jeg er fortsatt imot å hente Bergdølmo. Grunnen er det han gjorde for snart 10 år siden. For meg hjelper det fortsatt ikke at han var ung og dum når det skjedde og at han etter det har blitt en god spiller med fast plass på landslaget. Jeg tilgir ikke sånne ting uansett hva han sier eller gjør, men uheldigvis/heldigvis bestemmer ikke jeg det. Så jeg er like spent hver gang jeg skrur på tv2 og ser på text tv side 201, håper det står: Bergdølmo klar for Rangers, men frykter det står: Bergdølmo klar for Lsk...

Burde vel komme en avgjørelse i løpet av de neste 3 ukene...
            Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• _Fugl_
              Medlem
              Hoffnarr
              • Apr 2005
              • 42

Syns det er vrient å ta standpunkt her jeg. Selv om hatet til mannen har roet seg litt i løpet av åra, er det vanskelig å glemme det som har skjedd. Sjelden hatet en spiller så mye som jeg hatet Andre den gang. Er liten tvil om at han kunne tilført oss noe, men til hvilken pris...? Vet ikke hvor høye økonomiske krav han har, eller hva vi er villige til å gi (ikke at det økonomiske er det viktigste her), men uansett er det jo tvilsomt at han holder mer enn ut neste sesong.
              Tror jeg vipper over på nei-siden jeg. Dette vil koste mer enn det smaker...

Kommentar

• blue
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2004
                • 1429

Opprinnelig skrevet av _Fugl_
                Dette vil koste mer enn det smaker...
                Det kommer til å koste skjorta og halve armen!
                Hjemvendte proffer er aldri billige i drift.

Dessuten, hva skjer med Shane og Rambekk hvis Judas kommer tilbake??
                Fugla 4 Life!

Kommentar

• TorTor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 335

Hypotetisk spørsmål:

Hva gjør dere som er i mot Bergdølmos hjemkomst dersom han signerer?
                  Kommer dere til å heie og klappe for han på lik linje med de andre, eller?

Litt kjipt om bare halvparten av fansen klapper hvis han gjør noe bra. Ser litt teit ut utad at fansen evt ikke heier på egne spillere.

Kommentar

• blue
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2004
                    • 1429

Opprinnelig skrevet av TorTor
                    Hypotetisk spørsmål:

Hva gjør dere som er i mot Bergdølmos hjemkomst dersom han signerer?
                    Kommer dere til å heie og klappe for han på lik linje med de andre, eller?

Litt kjipt om bare halvparten av fansen klapper hvis han gjør noe bra. Ser litt teit ut utad at fansen evt ikke heier på egne spillere.
                    Jeg buer aldri på egne spillere, men jeg kommer til å forholde meg i ro. Ser ingen grunn til å synge for en spiller jeg misliker!
                    Fugla 4 Life!

Kommentar

• gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3218

Når vi nå er oppe på 75 avgitte stemmer og avstemninga ser ut til å ebbe ut (?) kan vi sette opp følgende utvikling gjennom tre runder (det er selvsagt ikke nødvendigvis de samme som har stemt nå som i februar):

Februar: 70 avgitte stemmer, 38/32, 54/45 prosent
                      April: 47 avgitte stemmer, 39/8, 82/18 prosent
                      Mai: 75 avgitte stemmer, 60/15, 80/20 prosent

Over halvparten av motstanderne ser dermed ut til ha svingt over til JA (etter å ha "sittet hjemme" i andre valgomgang), dels av lojalitet til klubben (som ønsker og kanskje trenger AB), dels fordi ABs holdninger og uttalelser nå om hans side av saken kan ha endra noe på deres oppfatning. Fortsatt er det mange som sier JA med en litt bitter ettersmak i munnen. Det vil derfor være meget klokt av AB og klubben å arrangere et oppklaringsmøte, hvis det nå skulle ende med kontrakt.

gilbert

som er fullstendig klar over at vi ikke kan si noe om hvor representativt dette utvalget er for fansen som helhet, samplet er (nesten ?) like selv-selektert som de som ringer inn på Holmgang-programmenes "avstemninger"

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

Jeg piper aldri på spillere i den gule drakta men noen støtte får han ikke fra meg.

Han har hatt 10 år på å gjøre opp for seg, komme med en unnskyldning. Nå synes jeg det er for sent, hadde han ment det hadde han gjort det for lenge siden. Kommer han med en nå er det kun for å mele sin egen kake. Han venter vel med unnskyldninga i tilfelle ingen andre klubber vil ha en gammal avdanka spiller.. Da passer det kanskje med en unnskyldning...... :?:

Dessuten vil han helt sikkert heve millionlønn pluss et saftig sign on fee.

Legg heller penga i en pott til kjøp av Occean fra odd.
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

Kommentar

• King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                          Jeg piper aldri på spillere i den gule drakta men noen støtte får han ikke fra meg.

Han har hatt 10 år på å gjøre opp for seg, komme med en unnskyldning. Nå synes jeg det er for sent, hadde han ment det hadde han gjort det for lenge siden. Kommer han med en nå er det kun for å mele sin egen kake. Han venter vel med unnskyldninga i tilfelle ingen andre klubber vil ha en gammal avdanka spiller.. Da passer det kanskje med en unnskyldning...... :?:

Dessuten vil han helt sikkert heve millionlønn pluss et saftig sign on fee.

Legg heller penga i en pott til kjøp av Occean fra odd.
                          Kunne ikke sagt det bedre selv, bortsett fra det med Occean da...
                          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6102

Kjøpe ocean er nok en god ide. Blir nok billigere etter en dårlig sessong, et år mindre i kontrakta og nedrykk for odd. Men etter den vanskelige andre sessongen blir han nok knallbra igjen neste år. Hadde gjort seg med en mer komplett spiss enn de vi har.

Men om vi fikser litt sportslig suksess ordner nok økonomien seg. Kanskje blar sjefen opp en 3 mill for ocean, ville vel bla opp 5 før sessongen.

Kommentar

• Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

Det er veldig mange nei-folk som poster innlegg her, sett i forhold til hvor få de faktisk er i avstemmingen.
                              Et poeng som går igjen flere ganger er selvfølgelig det som skjedde for 10 år siden, og som heller ikke jeg tok spesielt nådig opp.
                              Men nå er vel situasjonen som følger:
                              1) Bergdølmo har sagt flere ganger at han ble feilsitert i media. Det kan vel også være en medvirrkende grunn til at han uttalt seg særdeles sparsomt om forholdet til LSK denne gangen, selv om det har vært forsøkt å holde det som en varm potet i lengre tid nå. At han ser for seg et møte med supporterne dersom han blir LSK-spiller igjen, forsterker mitt inntrykk av at han ikke tar sjansen på at noe skal bli feil denne gangen.
                              2) Dersom Bergdølmo hadde driti en lang marsj i hele LSK, så hadde han vel neppe vært særlig positiv til tanken om å vende tilbake? Han er neppe ukjent med at LSK ikke sitter på en like stor pengesekk som andre klubber her i landet, så det kan ikke være pengene som evt får ham til å spille i gult og svart igjen.
                              3) Å sammenligne Bergomi med Berre, Hulsker & co, sier etter min mening mer om den som skriver dette, enn om Bergomi. Bergomi har faktisk spilt for LSK, og såvidt jeg kan huske, så var han en god spiller for laget allerede den gangen. Hulsker & co er generelt motbydelige, Bergdølmo har vært innblandet i én råtten sak.

De som føler for dét, får nå uansett velge å la vær å støtte en LSK-spiller om det skulle bli slik.
                              Jeg for min del ønsker André Bergdølmo tilbake i LSK, der han hører hjemme.
                              Knurr...

Kommentar

• blue
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2004
                                • 1429

Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                Jeg for min del ønsker André Bergdølmo tilbake i LSK, der han hører hjemme.
                                Hvis gutten var glad i LSK, hadde han aldri dratt på seg den stygge RBK-drakta! ÆSJ!
                                Fugla 4 Life!

Kommentar

• Loddet
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2004
                                  • 325

) Å sammenligne Bergomi med Berre, Hulsker & co, sier etter min mening mer om den som skriver dette, enn om Bergomi. Bergomi har faktisk spilt for LSK, og såvidt jeg kan huske, så var han en god spiller for laget allerede den gangen. Hulsker & co er generelt motbydelige, Bergdølmo har vært innblandet i én råtten sak.
                                  Arne Treholt sviktet landet sitt bare en gang han også.. Bergdølmo har overhodet ikke noe i Lillestrøm å gjøre. Hvis vi som supporterklubb skal ha noenlunde kredilibitet igjen, sier vi nei til Judas. En gang hvit drittsekk, alltid hvit drittsekk..

Kommentar

• gamle-perta
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2418

Arne Treholt sviktet landet sitt bare en gang han også.. Bergdølmo har overhodet ikke noe i Lillestrøm å gjøre. Hvis vi som supporterklubb skal ha noenlunde kredilibitet igjen, sier vi nei til Judas. En gang hvit drittsekk, alltid hvit drittsekk..
                                    Synes dette er nok et innlegg som forfekter at vår stolthet er viktigere enn at LSK skal bygge opp et sterkest mulig lag.
                                    Slik argumentasjon blir helt feil !

mvh
                                    perta
                                    Mvh
                                    Gammer´n (Per T)

Kommentar

• blue
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2004
                                      • 1429

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                      Slik argumentasjon blir helt feil !
                                      Kanskje feil i dine ører, men et helt saklig og begrunnet argument.
                                      Det er ikke alle som ser på episoden for 10 år siden som en "liten glipp" av André...
                                      Fugla 4 Life!

Kommentar

• Loddet
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2004
                                        • 325

Synes dette er nok et innlegg som forfekter at vår stolthet er viktigere enn at LSK skal bygge opp et sterkest mulig lag.
                                        Da forslår jeg herved følgende "drømmelag" for Lillestrøm

Keeper: Grobelaar (av mangel på andre kandidater, bare å komme med andre forslag)

Forsvar: Judas-riseth-Panzer-Basma

Midtbane:Berre-Fortune-Gashi

Angrep: Hulsker-Karadas-Dickhov

Trener: Kjetil Rekdal

Dette laget skal på papiret være godt nok til å vinne tippeligaen. Det er klart det er blottet for alt som heter moral, karisma, stolthet, fair-play, ryggrad osv. Men vi i KFL jo ikke så opptatt av det..

Kommentar

• Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

Nei-folket i denne saken begynner nå å bli så usaklige at det snart ikke er bryet verdt å kommentere dette mer.

Bare for å gjøre en ting klart for de som ikke har forstått dette ennå:
                                          Det er snakk om å hente Bergdølmo, ikke alle mulige andre tullinger.
                                          Og mr_e: det laget du setter opp inneholder faktisk ett par navn som står for moral, karisma, stolthet og ryggrad. At de spiller/har spilt for klubber du ikke liker, bør ikke ta fra dem dét.

Kanskje feil i dine ører, men et helt saklig og begrunnet argument.
                                          Det er ikke alle som ser på episoden for 10 år siden som en "liten glipp" av André...
                                          Alle vet at det ikke er snakk om en liten glipp. Slutt å vrenge på alt av motargumenter for å få det til å passe inn i din egen argumentasjon.

Arne Treholt sviktet landet sitt bare en gang han også
                                          Og han ble benådet etter kortere tid enn Bergdølmo...

Hvis gutten var glad i LSK, hadde han aldri dratt på seg den stygge RBK-drakta! ÆSJ
                                          Og hvor skrev jeg at AB var glad i LSK. Igjen vrir du på andres utsagn, blue.
                                          Knurr...

Kommentar

Working...