For / Mot Bergdølmo retur

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

Opprinnelig skrevet av Do'h
    Piping hører hjemme i Bergen.
    Og til dere som skal pipe:
    Det er ca. 6000 knyttnever som ikke liker piping av egene spillere på feltet.
    LOL, ja jeg ser det for meg, hvis en person piper så hopper 3000 kanari-fans og denger dritten ut av han. Er så mange tøffinger i Kanari-fansen så folk må jaggu passe seg.

Selv så kommer jeg ikke å pipe på Bergomi, men jeg kommer heller ikke til å synge eller applaudere for han, og jeg har forståelse hvis noen piper på kødden...
    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

Til dere som skal/vil pipe mot Bergomi: Ville dere vært stolte over å komme på 1 siden til Aftenposten/VG/Dagbladet om at vi er en gjeng med drittunger og useriøs supportergjeng. Hva i helvete tjener klubben og vi på slikt tull?! Blir forbanna på folk som stadig skal skade klubben i alle andres hjerter!!!! Tenk før dere skriver. Jeg blir faen meg flau... :oops:

Kommentar

• King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

Opprinnelig skrevet av Paddis
        Til dere som skal/vil pipe mot Bergomi: Ville dere vært stolte over å komme på 1 siden til Aftenposten/VG/Dagbladet om at vi er en gjeng med drittunger og useriøs supportergjeng. Hva i helvete tjener klubben og vi på slikt tull?! Blir forbanna på folk som stadig skal skade klubben i alle andres hjerter!!!! Tenk før dere skriver. Jeg blir faen meg flau... :oops:
        Ja for det er jo tross alt det som betyr noe, hva vg/dagbladet/aftenposten synes om oss som supportergjeng...
        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Blakk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1860

judas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          må si noen glemmer fort.
          andre som han så fint heter svikta klubben ga faan i alt som het lillestrøm å kanarifans Dro til rosenborg ja du leser rekti rosenborg .han lurte seg til rosenborg.sorry andre jeg glemmer aldri,for meg er du en sviker å vil alltid bli husket som en sviker,eller judas vis du vil.
          så pakk sekken din å hold deg unna lillestrøm,du kan ikke komme hit å late som ingenting,vi glemmer ALDRI hva du gjorde mot stolte sportsklubben.ikke kom hit som pensjonist å "ta" masse spenn fra vår lønningspose.finn deg en annen klubb.du er ikke velkommen.
          fuckings nisse.eller judas om du vil.

Kommentar

• Per Arne
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2347

HVIS nå Bergdølmo kommer, så vil han helt sikkert bli tatt imot som en lagkamerat av alle spillerne, og vil som landslagsspiller og erfaren proff antageligvis også automatisk få en del respekt av dem.
            Piping vil ikke føre oss noen steds hen, da laget + Rösler, ja hele apparatet vil støtte opp om han, og bli pissed off på fansen (evt. deler av fansen hvis de er nyanserte).
            Så hvis du piper, da har du så sannelig fått utøve din hellige rett til å ytre din mening offentlig, men hva i huleste er det du tror du tilfører fansen og LSK?
            HVIS B kommer, så vær fornuftig og ikke ty til piping. Ta heller diskusjonen på toget/bussen, på Martins eller no, slik at han, B, i det minste kan konsentrere seg om å gjøre jobben sin for laget, og ikke om å stenge ute piping fra lagets egne tilhengere!
            Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

Hva i all verden får deg til å tro at noen vil bruke en førsteside på noe sånt?? Vi har ALL rett til å være pissed på Judas, og det overrasker meg null og niks om noen vil bruke stemmeretten sin til å pipe på svinet...
              Fugla 4 Life!

Kommentar

• Do'h
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 1891

Opprinnelig skrevet av blue
                Trusler kan du drive med et annet sted enn på forumet her.
                Skjønner hvorfor du har 2 advarsler!!
                Du skjønte at det der bare var... Bittelitte gram useriøst? :wink:
                Advarsler kan man aldri få nok av.
                LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

Trusler kan du drive med et annet sted enn på forumet her.
                  Skjønner hvorfor du har 2 advarsler!!
                  Du skjønte at det der bare var... Bittelitte gram useriøst? :wink:
                  Advarsler kan man aldri få nok av.
                  Det meste du skriver her er useriøst, blandet med masse smileys og glorifisering av ditt kjære vålerenga.
                  Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2131

Selv om jeg hater Judas, kommer ikke jeg til å pipe på han på Åråsen. Når Lillestrøm spiller kamp bruker jeg energien min på å støtte Sportsklubben (ispedd litt dommerjævel en gang i blant!) Men noen applaus kommer han IKKE til å få av meg, så får jeg heller ta pipekonsert og tilrop hvis jeg treffer han på gata!!!
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                      Ja for det er jo tross alt det som betyr noe, hva vg/dagbladet/aftenposten synes om oss som supportergjeng...
                      Faktisk så elsker bl.a dagbladet å skrive møkk om LSK og KFL.....

Kommentar

• GulMakt
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Apr 2005
                        • 115

Og ikke bare det, men folk elsker å lese de samme avisene... Det er ikke det at jeg bryr meg om hva mannen i gata synes om oss - men det er prat om det image vi sender ut. Dette er diskutert opp og ned i forhold til bl.a Ester-saken og jeg mener vi allerede har nok negativ omtale av fansen i media. Når det gjelder Bergomi så må alle få lov til å mene det de vil, men jeg mener at på kampene skal vi støtte opp om kanari-fansens offisielle syn. Ergo - ingen piping.

Kommentar

• King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                          Faktisk så elsker bl.a dagbladet å skrive møkk om LSK og KFL.....
                          Nei sier du det, det visste jeg ikke. La dem skrive møkk om oss da hvis dem føler for det, samma faan hva dagbladet mener om oss. Hvis ikke det ødelegger image vårt da som alle er så fordømt opptatt av for tiden..

Drit i hva folk mener, vi er best og det vet vi og vi trives med det!
                          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

Uansett back to topic: Jeg ønsker meg Bergomi hjem og vi tar seriegull.... 8)

Kommentar

• blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

Opprinnelig skrevet av GulMakt
                              Når det gjelder Bergomi så må alle få lov til å mene det de vil, men jeg mener at på kampene skal vi støtte opp om kanari-fansens offisielle syn. Ergo - ingen piping.
                              Jeg trodde ikke KFL hadde noe offisielt syn på dette - ihvertfall ikke enda. Tror de fleste venter på et avklaringsmøte med André...
                              Fugla 4 Life!

Kommentar

• gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

Bergomi holder LSK på pinebenken, men lover at han skal bestemme seg før han reiser på ferie 17. juni, i følge RB.
                                Har vi hørt det før...?

Uansett betyr dette at han neppe spiller mot Molde dersom han svarer ja. Med 10 dagers ferie fra 17/6 betyr det at han bare for noen få treninger med laget før Molde-kampen.

Hele saken i RB:

mvh
                                perta
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Sem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2005
                                  • 1626

Avgjørelse på fredag...

Kommentar

• RSP
                                    Moderator
                                    • Aug 2004
                                    • 10498

Opprinnelig skrevet av Sem
                                    Da er det bare å krysse fingrene, og vente !

Kommentar

• GulMakt
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Apr 2005
                                      • 115

Jeg trodde ikke KFL hadde noe offisielt syn på dette - ihvertfall ikke enda. Tror de fleste venter på et avklaringsmøte med André...
                                      Det er mulig KFL ikke har gått ut med et offisielt syn på dette, men innslaget på TV2 sporten med Petter og Bergomi er slik som jeg ser det like godt som en offisiell uttalelse.

Kommentar

• King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                        Bergomi holder LSK på pinebenken, men lover at han skal bestemme seg før han reiser på ferie 17. juni, i følge RB.
                                        Har vi hørt det før...?

Uansett betyr dette at han neppe spiller mot Molde dersom han svarer ja. Med 10 dagers ferie fra 17/6 betyr det at han bare for noen få treninger med laget før Molde-kampen.

Hele saken i RB:

mvh
                                        perta
                                        Ja nå får vi virkelig håpe han kommer, virker jo som gutten han kjempe lyst til å spille for oss! Det at han utsetter det gang på gang er nok ikke fordi han har Lsk som siste nødløsning hvis ikke han kommer ett annet sted, det er nok bare hans måte å vise hvor høyt han elsker klubben og at han gleder seg voldsomt til å komme hit.

Synes vi burde sette igang en innsamlingsaksjon nå så vi får gitt han ett storslått Welcome back tifo i kampen mot Start i Juli. Det er det minste dette ikonet av en fotballspiller fortjener...
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• andee
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2004
                                          • 1191

Du skjønner vel at Lillestrøm ikke er førstevalget for attraktive spillere ute i europa, King Raymond? Sånn er det for oss når vi ønsker gode, etablerte landslagsspillere - vi må sitte litt vondt på stakittgjerdet og vente til de andre klubbers tilbud evt. ikke er lukrative nok! Det er for meg fortsatt et under hvordan Andersson og Koren havnet hos oss, tror neppe vi får oppleve sånne overganger igjen med det første! At Bergdølmo fortsatt ikke har bestemt seg betyr at LSK fortsatt er førstevalget, og at de andre klubbene ikke har bladd opp nok for at han skal holde seg vekk fra det Lillestrøm og Romerike han elsker så høyt
                                          TS05 - Felt C

Kommentar

Working...