Arne Treholt sviktet landet sitt bare en gang han også
For / Mot Bergdølmo retur
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalArne Treholt sviktet landet sitt bare en gang han også
Kanskje det er stedet å begynne?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalArne Treholt sviktet landet sitt bare en gang han også
Om man skulle si nei til ham pga det som skjedde for 8-10 år siden, så blir det i så fall tvilsomt med "rettsikkerheten" eller hva?Knurr...Kommentar
-
Jeg ønsker å høre Bergdølmo sin side av saken først.
Om man skulle si nei til ham pga det som skjedde for 8-10 år siden, så blir det i så fall tvilsomt med "rettsikkerheten" eller hva?RoyVaadal.Kommentar
-
Må si jeg føler dette er en svært viktig diskusjon. Dette handler om oss som supportere. Må si jeg stiller meg rimelig skeptisk til den form for undersøkelser man har på nettet i denne saken. Så lenge det er under 100 personer som stemmer har den overhodet ikke noen relevans for saken. I tillegg stiller den ikke spørsmål ting som for eksempel kostnadsramme.
Ellers vil jeg på generelt grunnlag si meg skeptisk til at ledelsen i KFL uttaler seg i den ene eller den andre retningen i en etter min mening prinsippielt viktig sak som dette, dette fordi man umulig kan vite hva de fleste i KFL mener om denne saken.
Til slutt: Når jwg trakk inn Arne Treholt inn i denne debatten, var det for å sette ting på spissen. Men å sette ting på spissen er ikke uvanlig når det gjelder Judas-saken, jamfør hvit drittsekk-svart drittsekk. Jeg syns det er rart at ingen av de som sto bak dette har kommet på banen.
Uansett. Ingen Bergdølmo til LSK. Det er det aller viktigste.Kommentar
-
Som jeg har sagt tidligere: Bergdølmo har kunnet si noe til media om saken, men har ikke sagt en dritt! Det hjelper ikke å si at journalisten har vridd på ting eller komme med andre unnskyldninger som ligner..
Kan ikke Judas fortelle? Eller har han mistet munn og mæle?
Han kan komme med et innlegg på kfl.no, han kan bli intervjuet på Kanari-TV... det er nok av sjanser...!!Kommentar
-
Jeg blir faktisk litt forbanna når jeg ser "Kanari-Fansen har tilgitt Bergdølmo" på TV2. Ihvetfall har ikke jeg fått med meg at noen har spurt alle 3000(?) medlemmene om hva de mener. Jeg er enig med mr_e i at når det er under 100 som svarer, så er ikke målingen representativ.
Jeg formoder at ledelsen i KFL har tilgitt André, men jeg synes det er litt trist at de taler på vegne av hele Fansen i en så viktig sak, uten å ta det opp med alle medlemmene på en skikkelig måte først.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueJeg blir faktisk litt forbanna når jeg ser "Kanari-Fansen har tilgitt Bergdølmo" på TV2. Ihvetfall har ikke jeg fått med meg at noen har spurt alle 3000(?) medlemmene om hva de mener. Jeg er enig med mr_e i at når det er under 100 som svarer, så er ikke målingen representativ.
Jeg formoder at ledelsen i KFL har tilgitt André, men jeg synes det er litt trist at de taler på vegne av hele Fansen i en så viktig sak, uten å ta det opp med alle medlemmene på en skikkelig måte først.
Hvis du leser her, så kanskje du roer deg :
PetterKommentar
-
Jeg blir faktisk litt forbanna når jeg ser "Kanari-Fansen har tilgitt Bergdølmo" på TV2. Ihvetfall har ikke jeg fått med meg at noen har spurt alle 3000(?) medlemmene om hva de mener.
De jeg kjenner i styret har dessuten den egenskapen at de setter klubbens beste foran egne, sære holdninger.
Og takk for det !
mvh
pertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av blueJeg blir faktisk litt forbanna når jeg ser "Kanari-Fansen har tilgitt Bergdølmo" på TV2. Ihvetfall har ikke jeg fått med meg at noen har spurt alle 3000(?) medlemmene om hva de mener. Jeg er enig med mr_e i at når det er under 100 som svarer, så er ikke målingen representativ.
Jeg formoder at ledelsen i KFL har tilgitt André, men jeg synes det er litt trist at de taler på vegne av hele Fansen i en så viktig sak, uten å ta det opp med alle medlemmene på en skikkelig måte først.
Hvis du leser her, så kanskje du roer deg :
Petter
Det er selvfølgelig TV2 som har vridd på sannheten her, og som du selv skriver så legger TV2 dette frem som om KFL har tilgitt André.
Legger meg flat for at jeg ikke sjekket opp saken godt nok.
MortenFugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaJeg blir faktisk litt forbanna når jeg ser "Kanari-Fansen har tilgitt Bergdølmo" på TV2. Ihvetfall har ikke jeg fått med meg at noen har spurt alle 3000(?) medlemmene om hva de mener.
De jeg kjenner i styret har dessuten den egenskapen at de setter klubbens beste foran egne, sære holdninger.
Og takk for det !
mvh
perta
Til syvende og sist er det jo uansett klubben som avgjør om gutten får ta på seg den gule og svarte drakta igjen!Fugla 4 Life!Kommentar
-
Andre Bergdølmo: - Rangers ser meg mot Italia og alt avgjøres til uka. Blir enig med Lillestrøm om jeg ønsker det. Men det finnes flere interesserte klubber..
Hva faen er dette? bruker han oss som backup løsning, hvis han vil... eller som forhandligskort for å øke lønna si i rangers? Makan til klubbhore skal man jammen lete lenge etter!
vil vi virkelig ha JUDAS tilbake på åråsen?
Hvor er sjela di... Bergdølmo!?
tydeligvis ikke der den burde være.. penge griske klubbhorer som bergdølmo vil jeg faen ikke se i gult og sort.Kommentar
-
Andre Bergdølmo: - Rangers ser meg mot Italia og alt avgjøres til uka. Blir enig med Lillestrøm om jeg ønsker det. Men det finnes flere interesserte klubber..
Hva faen er dette? bruker han oss som backup løsning, hvis han vil... eller som forhandligskort for å øke lønna si i rangers? Makan til klubbhore skal man jammen lete lenge etter!
mvh
perta
[/quote]Mvh
-
Judas kommer nok hvis ingen andre vil ha han :lol:
Noenting forandrer seg aldri...
Folk hyler ut her om at judas bør tilgis, spilleren selv holder alle muligheter åpne. Han vet jo at han kan gjøre hva som helst mot en klubb og dens fans uten at noen reagerer spesielt.
Tydelig at det å dra til Lsk igjen ikke akkurat er det mannen har mest lyst til, alikevel tilgir store deler av fansen han. Why??
En ting hadde vært om mannen gikk ut og sa at: Lsk er det eneste alternativ, da hadde jeg skjønt alle dere som sikler etter bergomi. Men når vi tydelig er langt ned på lista hans skjønner jeg faen ikke enkelte her inne!
STOLTHET?? ÆRE??Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'h10 år siden så gikk han fra klubben og kalte oss masse skit.
Værre var det at han jugde om salgsjobben i Tr.heim og brukte dette som argument til LSK-ledelsen for at de måtte frigi ham til RBK. Salgssummen endte på 700 000. Så kan man diskutere om LSK hadde oppnådd en bedre salgssum eller ikke. Fakta er i hvert fall at LSK-ledelsen pga. Bergdølmos løgn så seg nødt til å selge. De kunne ellers presset på for en høyere pris eller sagt nei til salget. Når vi i ettertid veit at vi nærmest spilte uten sidebacker i -97-sesongen så er det lett å se at det beste alternativet ville vært å si nei til salg.
På toppen av dette så ble vel Bergdølmo solgt for 25 mill. fra RBK og LSK fikk vel ingen andel av dette. Han ga RBK ca. 20 mill netto og LSK rundt 500 000 netto, til tross for at det var i LSK han gikk sin "skole".
Nå er han villig til igjen å spille for Fugla etter å ha forhandlet fram "et godt tilbud" som det står i RB. Da er det vel god grunn til at jubelen står i taket, eller?RoyVaadal.Kommentar
-
Føler at det ikke har kommet et eneste argument de siste tre ukene som har kastet nytt lys over denne saken.
Jeg konkluderer med at noen hater sine fiender for livet, mens andre tilgir.
Slikt må vi klare å leve med, men jeg håper vi slipper buing og hets den dagen Andre igjen løper ut på Åråsen med gul drakt.
"Spillere kommer og går - LSK består"
mvh
pertaMvh
-
Opprinnelig skrevet av KorenHvor er sjela di... Bergdølmo!?
tydeligvis ikke der den burde være.. penge griske klubbhorer som bergdølmo vil jeg faen ikke se i gult og sort.
Velkommen hjem Andre!----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
Kommentar