Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Registerer ditt syn riktignok: Hjelpe LSK=Null verdi
Utrolig usaklig!
Poenget mitt er selvfølgelig at Bergdølmos retur IKKE hjelper LSK!
Grunn: Det koster mer enn det smaker. Vi har allerede 2 venstrebacker, og burde ikke bruke millioner på en spiller som er 33 år!
Du er glup... :oops: En landslagsspiller til Fugla vil ikke hjelpe? Gud bedre... :?
Hallo? Det er faktisk (minst) 2 sider av denne saken:
- det sportslige (ja, det skader ikke med en ekstra spiller)
- det økonomiske (jeg tror det blir en kostbar affære for LSK)
Etter mitt syn er han ikke verdt det.
- Skader ikke med en EKSTRA spiller? Hvor mange landslagspillere har vi nå da? Høres ut som du tror det er mange...
- Kostbart? Kanskje det, men det koster å satse. Bra av ledelsen som tør nettopp det.
----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------
Tipper at det blir en Bergdølmo-avgjørelse mandag eller tirsdag. Andrè spilte ingen spesielt god landskamp, og han skal ikke være mot Sverige om noen dager.
Det betyr at det neppe kommer noen nye tilbud fra utlandet, dersom han ikke mottok noe FØR Italia-kampen.
Med andre ord tror jeg det blir ytterligere fart i denne debatten om kort tid....
Synes det er litt komisk att flere av de som vil ha tilbake Bergdølmo og som håper han får en god mottakelse hvis han kommer tilbake er de samme som har slengt dritt til Winsnes og Sungodt fordi dem visstnok ikke er gode nok for fugla...
Etter som Bergomi viste hva han var god for i går så skal det mye til at det er noen bedre klubber enn norges 7 beste lag som vil ha han, så det virker ganske sannsynlig at han er Lsk spiller innen kort tid :cry:
Så faktisk ikke kampen i går, men har da lest litt om den i avisa. Har fått intrykk av at bergomi hadde god kontroll på en av verdens beste vinger, er ikke mange av den klassen i tippeligaen. Blir egentlig bare dumt om vi skal diskutere om han er god nok eller ikke, det er klart at han hadde forsterka et hvilket som helst tippeligalag. Noen vil ikke tilgi han for sviket for 10 år siden, er egentlig ferdig diskutert nå. Alle argumenter er lagt frem og det er bare uanigheter som ikke kan diskuteres igjen.
Bergdølmo hadde i hvertfall en rett-i-dusjen-pasning som nesten skapte en sjanse for Italia. Denne kan nok ha skremt eventuelle interesserte. Ellers så synes jeg han viste at han kan tilføre en god del for LSK. Selv synes jeg han er et par klasser bedre enn Shane og Rambekk.
Tror Bergomi er klar for Fugla i løpet av neste uke. Er usikker på mine følelser om dette, men min mening betyr vel lite i den store sammenheng. Gleder meg istedet til å se LSK etter at transfervinduet åpner. Bergomi og Strand på venstre, Stoffe og Riise på høyre. I tillegg en av norges desidert beste forsvarsfirere med Stoffe, Pål Steffen, Kippe og Bergdølmo. Kan ikke si noe annet at vårt kjære lag begynner å få høy standard. Det er vil kanskje noe alle her kan glede seg over?
Ja jeg er også meget usikker på dette her sånn rent følelsesmessig, men er det først sånn at han kommer er det klart at han er en forsterkning! Bare det å ha spillere som spiller på A-landslaget er en utrolig inspirasjon for andre spillere som sikter dit (f.eks. Kippe), og han har meget lang erfaring fra internasjonale ligaer - og det er noe gutta mangler. Med den rekken unggutter som kommer, trenger vi noen "gamliser" også.
Da dette først kom opp, var jeg særdeles lite lysten, og jeg er fortsatt ikke så happy for å få "judas" tilbake på åråsen. Når det nå likevel ser ut som han kommer, så får jeg ta og fjerne skylappene og rett og slett innse at mannen er en stor forsterkning for fugla - rent sportslig.
På mandag er sikkert ting på det nærmeste klart, forhåpentlighvis
...dersom han ikke blir presentert som ny LSK-spiller før kampen mot Ålesund søndag?
mvh
perta
Det har jeg ingen tro på. André er midt i flyttelasset, og venter nok noen dager ut i neste uke, før han tør å signere på kontraken med LSK. Tipset mitt er at han blir presentert mot Fredrikstad 26.juni, eller kanskje allerede mot Moss på onsdag?
Hvis han skal bli presentert i en eller annen pause håper jeg han offisielt skværer opp med KFL først. Skrekkscenario vil være at en håndfull Bergomi-motstandere drar i gang en pipekonsert som skjorta med andre blir med på! Dagen etter skriver alle avisene om hvor fulle KFL er av hat og ikke hvor lett vi slo Ålesund eller Fredrikstad.
Kommentar