For / Mot Bergdølmo retur

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    :lol: hahaha.. grunnen er nok heller den at INGEN andre vil ha svinet. Han drøyer og drøyer og håper på en lukrativ kontrakt med en annen klubb, dukker det ikke opp noe er jo alltids Lillestrøm på knæra etter han.

    Synes dette blir mer og mer latterlig.

    Håper du havner alle andre steder enn på åråsen judas!

    Skulle du likevel få spille med Lsk drakt igjen har du MYE å bevise.


    100% støtte til Lillestrøm SK

    0 støtte til bløffmakere


    Vi får vente og se DO`H :lol: :lol: :lol: 6000 knyttnever?? på en gang eller? :lol: :lol: :lol:
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      Hvis ingen andre vil ha han så kan de takke seg selv for dumhet. Han er mer enn god nok for mange lag på bl.a øyeriket. Gleder meg til å se Bergomi med gullmedaljen rundt brystet foran kanari fansen hvor HELE laget blir hyllet som super helter! Var jeg litt optimistisk nå kanskje??? :lol:

      Kommentar

      • e.d
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 688

        Det var da Lillestrøm som lot ham gå. Han ønsket seg vekk fra Lillestrøm og til Rosenborg som ville ha ham. Mange ble selvfølgelig opprørte, men det var vel ikke bare måten det skjedde på som gjorde at man ble så opprørt. Mange ble vel opprørt også fordi han valgte Rosenborg framfor Lillestrøm, samt det faktum at han hadde stor suksess der.

        Til dere som er opprørte fordi han valgte bort Lillestrøm til fordel for Rosenborg: Karrieren hans har vist at det ikke var en tabbe hverken for ham eller for det norske landslaget. Og de beste norske spillerne har faktisk valgt å spille på Rosenborg de siste 10 årene. Og det faktum at han nå velger Lillestrøm og ønsker å komme tilbake hit skal da vel ikke bli brukt imot ham? Ingen må fortelle meg at han ikke er ønsket av andre klubber og at han derfor må tilbake til Åråsen.

        Til dere som mener at det var ikke det at han gikk til Rosenborg som var så ille, men det var måten han gjorde det på. Hallo det er 10 år siden. En del av de karakteristikkene som blir tillagt ham idag er for voldsomme og ikke i samsvar med den tabben han dengang gjorde.

        Når han kommer tilbake klarer det seg med en forklaring på det han gjorde. Det at Røsler ønsker ham og han ønsker å spille for Lillestrøm holder for meg.
        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          Bra skrevet av forrige mann. Glem nå det som skjedde(kanskje ikke lett) men på den tiden ville jo alle til RBK for å få gullet sitt. Trur du ikke Carew kunnet kommet tilbake til Vif eller Lørenskog for den del. Ja jeg vet at han jugde og sto i men alle vet hvem som regjerte på Åråsen og da, tatt i betrakting. Samma for meg, pip i vei - utrolig tullete spør du meg(ingen spør vel meg)... :lol: Sannsynlig så kommer han og da håper jeg ingen buer eller piper.

          Kommentar

          • blue
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2004
            • 1429

            Opprinnelig skrevet av e.d
            Til dere som er opprørte fordi han valgte bort Lillestrøm til fordel for Rosenborg: Karrieren hans har vist at det ikke var en tabbe hverken for ham eller for det norske landslaget. Og de beste norske spillerne har faktisk valgt å spille på Rosenborg de siste 10 årene.
            Undre meg på om dere sier det samme når våre beste spillere går til pEnga fordi de har tatt seriegull...
            Fugla 4 Life!

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              Faktisk så skjønner jeg det, men kun når da lag har vunnet serien 5 år+++. Alle vil ha gull medaljen bortsett fra Pål Steffen, Søgård og Bjarmann.... :roll: Men ingen krise, skjønner at noen er skuffet for måten det skjedde på men ikke grunnen.

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                Opprinnelig skrevet av Paddis
                Faktisk så skjønner jeg det, men kun når da lag har vunnet serien 5 år+++. Alle vil ha gull medaljen bortsett fra Pål Steffen, Søgård og Bjarmann.... :roll: Men ingen krise, skjønner at noen er skuffet for måten det skjedde på men ikke grunnen.
                Så hvis dama di knuller en kar som er mye deiligere enn deg, vil du etter en god stund gjerne ha henne tilbake. Selv om hun ikke har bedt om noen unnskyldning, kun fordi hun fortsatt er digg.

                Skjønner ikke at noen kan ØNSKE SEG STERKT tilbake en spiller som har forrådt klubben i sine hjerter, og heller ikke bedt om unnskyldning for det...

                Apropos 6000 knyttnever, de som kommer til å gå rundt med bergdølmo-drakta, skal det nok bli en utfordring å ikke møte med hverfall en knyttneve... :evil:
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • Vestfold Kanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Oct 2004
                  • 4583

                  Hvis det er så jævli mange som vil ha judas, er det jo merkelig at ingen kommer på banen :lol:

                  At han utsetter og lar Lsk vente på svar viser jo tydelig hva som er hans aller siste utvei...


                  Skjønner ikke poenget med å bruke 5-6 mill på en spiller som er langt over toppen.

                  what a waste of money!!
                  LOUD
                  PROUD
                  ULTRA

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                    Hvis det er så jævli mange som vil ha judas, er det jo merkelig at ingen kommer på banen :lol:

                    At han utsetter og lar Lsk vente på svar viser jo tydelig hva som er hans aller siste utvei...


                    Skjønner ikke poenget med å bruke 5-6 mill på en spiller som er langt over toppen.

                    what a waste of money!!
                    Hvis dem hadde giddi å brukt 5-6 millioner på han så hadde han nok skivi under for lenge siden.

                    Tviler på at han får mer enn 1 million + bonuser, noe mer enn det er bortkasta kroner.

                    Hvis Bergdølmo skulle være frekk nok til å prøve å utsette fristen en gang til så håper jeg Fjøra brenner avtalen og finner en annen spiller.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                      Opprinnelig skrevet av Paddis
                      Faktisk så skjønner jeg det, men kun når da lag har vunnet serien 5 år+++. Alle vil ha gull medaljen bortsett fra Pål Steffen, Søgård og Bjarmann.... :roll: Men ingen krise, skjønner at noen er skuffet for måten det skjedde på men ikke grunnen.
                      Så hvis dama di knuller en kar som er mye deiligere enn deg, vil du etter en god stund gjerne ha henne tilbake. Selv om hun ikke har bedt om noen unnskyldning, kun fordi hun fortsatt er digg.

                      Skjønner ikke at noen kan ØNSKE SEG STERKT tilbake en spiller som har forrådt klubben i sine hjerter, og heller ikke bedt om unnskyldning for det...

                      Apropos 6000 knyttnever, de som kommer til å gå rundt med bergdølmo-drakta, skal det nok bli en utfordring å ikke møte med hverfall en knyttneve... :evil:
                      Så du har det med å sammenligne kjerringa med fotball....?? Litt forskjell er det vel

                      Kommentar

                      • Sem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2005
                        • 1626


                        Kommentar

                        • Loddet
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 325

                          Så du har det med å sammenligne kjerringa med fotball....?? Litt forskjell er det vel
                          Forskjell er det.. Fotball er viktigere..

                          Kommentar

                          • woody
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 374

                            Helt på sin plass at Fjøra gir Bergdølmo ultimatum - nå får Bergdølmo bevise at han ønsker å spille for LSK - ellers får det være . . .
                            woody

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              Enig med dere men fy faen etter Moss kampen ser jeg at vi har utrolig bruk for ham.

                              Kommentar

                              • blue
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2004
                                • 1429

                                Opprinnelig skrevet av Paddis
                                Enig med dere men fy faen etter Moss kampen ser jeg at vi har utrolig bruk for ham.
                                Ikke enig. Vi var mer enn gode nok defensivt helt frem til Uwe bommet totalt ved å ta Pål Steffen og Kasey av banen.
                                Fugla 4 Life!

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  Kom ikke her å si at Rambekk og Shane har samme rutine og sikkerhet som Bergomi. Hvor mange ganger kom moss igjennom på høyresiden?? o ganger. Ja de kom mye gjennom midten etter at Steffen ble tatt av og det er bommert - sant skal sies at Steffen sliter med litt smårusk om dagen..

                                  Kommentar

                                  • blue
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2004
                                    • 1429

                                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                                    Kom ikke her å si at Rambekk og Shane har samme rutine og sikkerhet som Bergomi. Hvor mange ganger kom moss igjennom på høyresiden?? o ganger. Ja de kom mye gjennom midten etter at Steffen ble tatt av og det er bommert - sant skal sies at Steffen sliter med litt smårusk om dagen..
                                    Vi hadde ingen defensive problemer så lenge Rambekk spilte venstreback. Men selvfølgelig er det positivt at vi får en større dybde i stallen ved å hente Judas, så slipper vi å tape hver gang vi rokkerer på forsvaret. Da vi spilte vi i Bergen, klarte vi vi oss fint helt til Pål Steffen blei skada etter 22 minutter. Da slapp vi inn seks goaler...
                                    Fugla 4 Life!

                                    Kommentar

                                    Working...