Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg kan ikke se at det ligger noe som bekrefter dette på fotballsupporter.no, men jeg tar det for gitt at det er riktig.
Dette er fantastisk! Gratulerer, Sebastian, dette er superfortjent! Regner med at du nå ikke syns jeg maste for mye når jeg gjentatte ganger tipset deg om å sende inn påmelding
Du har vist en utrolig utvikling siden du begynte å ta bilder for KFL. Du leverer bilder med spennende og alternative vinklinger, som 1. plassen er et eksempel på. Samtidig leverer du de bildene som leserne forventer å få se.
Jeg tror noen av de viktigste egenskapene du har som fotograf, er at du er sulten og jakter på det "ekstra". Det enorme pågangsmotet, arbeidsviljen og den fotointeressen du har, gjør at du blir premiert med å få de gode bildene. Nå høster du fortjent ros.
Jeg håper at prisene (!) gir deg (og resten av fototeamet) en boost med motivasjon og inspirasjon til å stå på videre. Og for deg personlig, også i forhold til studiene =)
Dette var gledelig! Gratulerer så mye til Sebastian. Bildene til fotogruppa er noe av det jeg gleder meg aller mest til etter en kamp på Åråsen, og jeg synes dere viser en kreativitet som ikke står tilbake for mange innenfor sportsfotojournalistikken. Ære være dere for det, og gratulerer!
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
I sterk missunelse over denne premieringen har jeg tatt opp kampen med Seb's uttrolige kvalitet (gang på gang) og invistert i ett 70-200 f.2.8 IS så jeg forhopentligvis klarer og holde følge med seb til dette året Audun får Kreativ-Kanaris rabatt og vurderer og ta over mitt 70-200 f.4L linse.
Alt for at dere i i Kanari-fansen skal få mest mest mulig best bilder.
Sebastian du er en utrolig fotograf og fortjente prisen så utrolig mye.Gratulerer.
En liten morsom historie fra NSA seminaret som jeg Skinke,Petter Ø og tildels Frode Tai var på i helgen der denne prisen ble utdelt var at jeg fikk forespørel om jeg kunne ta noen bilder av utdelelsen av prisene.Da vi ikke vant gullbrusset som Petter hadde hørt av sikre kilder at vi skulle vinne :P (Gulost hehe) så ble jeg skuffet for jeg hadde ikke hørt at vi hadde sendt inn noen bilder til årets foto.
Da jeg sto og skulle ta bilder så ble Sebastian ropt opp på 3 plass og jeg ble litt forfjamset (siden jeg trodde vi ikke ha sendt inn noen) så jeg gikk for og hente premien. Jeg ble veldig glad på KFL og Sebastian sine vegne men samtidig ble jeg litt skuffet siden jeg syntes Sebastian er så sinsykt flink så jeg syntes Seb fortjente nr.1 så var veldig spent på hvem som var bedre.
Da jeg sto klar og skulle ta bildet av 1 plassen så ble Sebastian ropt opp igjen og da slo det meg at såklart var det bare Sebastian som var bedre en Sebastian. Han er nr 1 i Norge å fortjente denne så veldig mye.
Med andre ord ble det ikke noen bilder av den kåringen men flotte premier.Vi feiret lenge og mye den kvelden
Kommentar