TV2 sporten i går.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Erickano
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2005
    • 45

    TV2 sporten i går.

    Noen som så TV2 sporten i går?

    Jeg tenker da spesielt på de 2 innslagene de hadde om Tippeligaen. Det ene innslaget omhandlet at Kanari-Fansen hadde tilgitt Bergdølmo (greit nok det), men dette var faktisk en utrolig morsom og positiv sak for oss. Det var bilder av Fjøra som løp sammen med resten av gutta og smilte og lo. Reportasjen ble avsluttet med klipp fra lsk-treninga hvor de holdt på med "ass". og (tror jeg) at Eirik Jansen sier; skyt da for faen. Dette var noe helt sinnsykt moro.

    En ting som gjorde gårsdagens tv2 sport enda bedre var saken etter den nevnte over. "rbk spillere lei sms-hets". Det var en tragisk historie hvor Jan Gunnar Solli uttalte at han var lei av å få negative sms´r. Rett og slett en historie hvor dårlig det står til med rævbk og ikke minst hvor dårlig trøndra er til å takle motgang.

    Endelig ser det ut som fugla får positiv omtale i media, og dette er vakkert. Det eneste som slår denne omtalen er Fjøra som kysser Uwe, helt magisk.
    Erickano
    \"I år fårru faen meg tru oss\"
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    #2
    Han skreik "SKYT DA FOR HÆLVETTE"
    Fin sportsending det der
    LSK FOR GULL 2006

    Kommentar

    • Latvijan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 360

      #3
      Dette høres ut som løgn og fanteri...? For godt for å være sant!
      TV2 sporten med en POSITIV reportasje om LSK!? Det er ikke hverdagskost...

      Kommentar

      • thomasGL
        Medlem
        Hoffnarr
        • Jan 2005
        • 45

        #4
        Da kan jo enga likegodt bare få han da de plukker jo opp så mye annet drit fra førav på veien til det de tror de klarer "seriegull" som aldri kommer til og skje!!!!!!!!!!!!1
        ULTRAS FELT C.

        Kommentar

        • fugla_4_ever
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 467

          #5
          Opprinnelig skrevet av thomasGL
          Da kan jo enga likegodt bare få han da de plukker jo opp så mye annet drit fra førav på veien til det de tror de klarer "seriegull" som aldri kommer til og skje!!!!!!!!!!!!1
          Hvorfor i helvete tok du opp denne tråden igjen?

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
            Opprinnelig skrevet av thomasGL
            Da kan jo enga likegodt bare få han da de plukker jo opp så mye annet drit fra førav på veien til det de tror de klarer "seriegull" som aldri kommer til og skje!!!!!!!!!!!!1
            Hvorfor i helvete tok du opp denne tråden igjen?
            ???? Er SÅ jævlig drit lei alt snakk om søppla.

            Meget bra, desverre så fikk jeg ikke sett sporten, men morro med positiv omtale for en gang skyld!!

            Kommentar

            • fugla_4_ever
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 467

              #7
              Opprinnelig skrevet av Paddis
              Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
              Opprinnelig skrevet av thomasGL
              Da kan jo enga likegodt bare få han da de plukker jo opp så mye annet drit fra førav på veien til det de tror de klarer "seriegull" som aldri kommer til og skje!!!!!!!!!!!!1
              Hvorfor i helvete tok du opp denne tråden igjen?
              ???? Er SÅ jævlig drit lei alt snakk om søppla.

              Meget bra, desverre så fikk jeg ikke sett sporten, men morro med positiv omtale for en gang skyld!!
              Denne tråden ble laget 27.05.2005. I dag er det 10.07.2005...

              Kommentar

              Working...