Gresskvaliteten på Åråsen frem mot seriestart

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #61
    Er det slik at vi skal bytte gresset i år? Når den i fjor var bedre enn jeg tror jeg kan huske??

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #62
      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Er det slik at vi skal bytte gresset i år? Når den i fjor var bedre enn jeg tror jeg kan huske??
      Ja, blir byttet under VM-pausen.

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5916

        #63
        Er det noen som har vært og beundret den nye gressmatta i det siste og kan si noe om beskaffenheten?
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #64
          Den ble ikke byttet ut. De valgte heller å gjøre omfattende arbeid med den eksisterende matta, noe jeg støtter 100 %. På grunn av den lange, solfylte pausen, har de endelig fått reparert skadene som har oppstått gjennom flere år med Royal League og tidlige seriestarter. Den så veldig, veldig bra ut da jeg var der borte for 3-4 uker siden, så jeg tør nesten ikke tenke på hvordan den er nå. Ganske rått å tenke på at LSK har 3 av Norges absolutt beste gressmatter for tiden.

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            #65
            Opprinnelig skrevet av Lars
            Ganske rått å tenke på at LSK har 3 av Norges absolutt beste gressmatter for tiden.
            Her fortjener LSK masse skryt.

            Med litt omtanke er det selvsagt fullt mulig med gode gressmatter i stort sett hele Norge. TIL og B/G er kanskje unntak, men med skikkelig undervarme og presenninger bør det la seg gjøre her også.

            At klubber som Godset og Odd tyr til simpleste løsning er helt skandale, og som vanlig er NFF pådrivere for en utvikling som går i feil retning.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            Working...