Sögård inn
LSK - Elfsborg, Marbella (Spania) søndag 8/3 kl 16.00
Collapse
X
-
Vi klarer faen ikke holde oss på beina en gang. Skoprodusenten må gå! Dette er et flashback fra den store depresjonen i 2008. Offensivt er det ingenting som har fungert i denne kampen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det begynner å bli åpenbart at vi trenger ny skoprodusent. Vi glir jo rundt enten det er tört eller vått, uten at motstanderne påvirkes på samme måte."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Blir spennende å se om vi makter å legge inn en sluttspurt, som vanlig.Kommentar
-
Kommentar
-
Men uansett kvalitet på motstanderen, så skal vi klare å produsere tre-fire målsjanser. Etter 80 passerte minutter har vi vel kanskje en halv målsjanse, dersom jeg skal tolke live-rapporten på lsk.no riktig...Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Ai ai. Dette var dårlig. Lenge siden jeg har sett SÅ sinnsykt mange personlige feil. Tror f.eks Riise traff max 1 pasning i hele andre omgang, det samme gjorde Moheli. Ok defensivt, ikke mye elfsborg klarte å skape heller. Kjenner pessimismen har fått balletak og skviser til - alt er som det skal være før seriestart mao....runarMKommentar
-
Men uansett, dette var 90 minutter med pinelse. Henning Berg har mye å rette på de neste 6 dagene. Virker som om formtoppen kom en mnd for tidlig...
Hva har skjedd med bolly? han var jo kun borti ballen en enste gang!Kommentar
-
-
Ja, dette var aldeles bedritent å se på. Håper virkelig at man ikke spiller konsekvent ut til feilvendt sentral midtbane på lørdag. Da kommer vi ikke til å krysse midtbanen. Med unntak for Otto, Kippe og PSA var hele laget kollektivt rævva i dag. Kanskje også unntak for Occean, han får jo ingen verdens ting å jobbe med, men er likevel nær ved å score et mål.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Traff vi i det hele tatt på en pasning i det hele tatt? Jeg husker kun at Kippe og PSA slo tversover hver gang det ikke var bevegelser på topp. Nei dette var virkelig begredelig og vi virket som noen juniorer som løp imellom spillere og som knapt klarte å ta ned en ball. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si etter denne kampen ,men det er helt klart at kollektivet feilet totalt.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
Kommentar