Færre folk på Martins før kampene?!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    #21
    Jeg for min del synes faktisk det er veldig bra på Martins på kampdagene! Godt at de varierer med Lillestrøm- musikk og med annen musikk. Det synes jeg bare er bra!

    Og når det kommer til Lillestrøm effekter så har de jo det enorme skjerfet hengende over hovedbaren! Og mange bilder fra LSK sin lange historie på veggen ved biljardbordet. Ingen tvil om hvem sin pub dette er - ingen tvil om hvilken klubb denne puben er patrioter overfor! Noe mer enn det de allerede har kunne vel muligens blitt litt pompøst...

    Og ølprisen er faktisk ikke så dårlig. Det å krangle om disse 2- 3 kronene synes jeg ikke gjør så mye. Martins har alltid vært der for oss og vi har alltid vært der for Martins.

    Men det er en annen utfordring om hvordan å få mer folk dit. Som sagt; jeg synes musikk, Fugla- utstyret og ølprisene faktisk er helt greie!

    Og bare for å kommentere flaggene i Kiellands Gate: Det er så enormt bra funnet på! Ros fra meg til den personen som jeg gjorde et så enkelt og utrolig bra påfunn og som implementerte det!
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

    Kommentar

    • e.d
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 688

      #22
      Opprinnelig skrevet av fugla-patriot83
      Jeg for min del synes faktisk det er veldig bra på Martins på kampdagene! Godt at de varierer med Lillestrøm- musikk og med annen musikk. Det synes jeg bare er bra!

      Og når det kommer til Lillestrøm effekter så har de jo det enorme skjerfet hengende over hovedbaren! Og mange bilder fra LSK sin lange historie på veggen ved biljardbordet. Ingen tvil om hvem sin pub dette er - ingen tvil om hvilken klubb denne puben er patrioter overfor! Noe mer enn det de allerede har kunne vel muligens blitt litt pompøst...

      Og ølprisen er faktisk ikke så dårlig. Det å krangle om disse 2- 3 kronene synes jeg ikke gjør så mye. Martins har alltid vært der for oss og vi har alltid vært der for Martins.

      Men det er en annen utfordring om hvordan å få mer folk dit. Som sagt; jeg synes musikk, Fugla- utstyret og ølprisene faktisk er helt greie!

      Og bare for å kommentere flaggene i Kiellands Gate: Det er så enormt bra funnet på! Ros fra meg til den personen som jeg gjorde et så enkelt og utrolig bra påfunn og som implementerte det!
      Dette kunne like gjerne vært mitt innlegg. Jeg synes også musikk, klubbefekter og priser er helt greie. Jeg synes det er veldig trivelig å være på Martins før kamp og går mot Åråsen med en optimistisk og forventningsfull følelse.
      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #23
        Til dere 2 siste: Hva ville dere gjort for å trekke folk dit tidligere, slik som det var før?
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • e.d
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 688

          #24
          Må vel nesten spørre de som ikke går dit om det, og jeg vet ikke om ting ble gjort annerledes før, men kanskje et litt mer organisert program i regi av KLF vil hjelpe. Personlig skulle jeg ønske det ble sendt gamle Lillestrøm kamper med lyd på fjernsyn og storskjerm.
          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

          Kommentar

          • Mannschaft Rösler
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Nov 2003
            • 247

            #25
            Smeller inn denne: http://www.kanari-fansen.no/content/view/491/2/

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              #26
              Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
              Og bare for å kommentere flaggene i Kiellands Gate: Det er så enormt bra funnet på! Ros fra meg til den personen som jeg gjorde et så enkelt og utrolig bra påfunn og som implementerte det!
              Hvorfor er det færre og færre leiligheter i Alex'n som flagger på kampdag?

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #27
                Må si at alt som skjedde på martins på søndag var veldig bra!

                Det får nesten ikke vært mere ting for å trekke folk, utenom billigere øl da.

                Bra jobba av alle som arrangerte.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • CocaJerry
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2532

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Ola
                  Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                  Og bare for å kommentere flaggene i Kiellands Gate: Det er så enormt bra funnet på! Ros fra meg til den personen som jeg gjorde et så enkelt og utrolig bra påfunn og som implementerte det!
                  Hvorfor er det færre og færre leiligheter i Alex'n som flagger på kampdag?
                  Det spørs ltt på hvor mange som er hjemme og hvem vi spiller imot. Det blir ikke færre å færre.

                  Kommentar

                  Working...