Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hei dere. Noen plass en kan finne kule bakgrunnen til mobilen, med LSK logo f.eks? Evt ringetoner? Blir utrolig glad om noen kanskje hadde giddet legge ut noe layouts eller noe til K700...
Tar seg ut å gå rundt i Trondheim med LSK sanger som ringetone, og LSK logo som bakgrunn...
Hei dere. Noen plass en kan finne kule bakgrunnen til mobilen, med LSK logo f.eks? Evt ringetoner? Blir utrolig glad om noen kanskje hadde giddet legge ut noe layouts eller noe til K700...
Tar seg ut å gå rundt i Trondheim med LSK sanger som ringetone, og LSK logo som bakgrunn...
Er det virkelig ingen av dere som har noen LSK logoer eller ringetoner på mobilen? Burde vært mulig å fikset noe, så vi alle kunne vist hva vi støtter!
Er det virkelig ingen av dere som har noen LSK logoer eller ringetoner på mobilen? Burde vært mulig å fikset noe, så vi alle kunne vist hva vi støtter!
joa, mange som har det. bare spør noen på martins når du er der neste gang, så kan vi overføre med bluetooth eller infrafrød....
Tanken er veldig god den! Synd jeg bor i Trondheim, og ikke har noen planer om Lillestrøm tur i nærmeste framtid...
Om noen hadde giddet sende meg bakgrunn, logo, ringetone etc. så kan jeg uploade de på en server, så hele verden kan ta de ibruk.
Så da er oppfordringern klar, enten send meg noe pr. mms, eller før over til maskina og mail det. Send meg en PM om du vil ha telefon nr.... Evt. legg meg til på messenger.
Da er sangen lastet ned. Grei nok den, må si det. Om noen hadde hatt et bra opptakk av den nye hiten på Åråsen, så hadde det jo vært konge å ha som ringetone.
Logoen der er ikke verdt de 15kr de vil ha, desverre...
Hvis du tar musepekeren på den logoen som er oppe til høyre på denne siden, høyreklikk på musa di, og går ned til egenskaper. Der vil du finne en URL-adresse. Legg denne inn som bokmerke i WAP-leseren din, og vips, så kommer denne logoen flyvende gjennom cyber-space til din telefon....
Dette går med de fleste bilder på nettet, og det koster bare noen øre.... :wink:
Joda, tanken er god den. Det som er synd er at det er så lite, og i så dårlig kvalitet. Skulle hatt det i stor oppløsning, både av KFL og LSK logoen. Finner det ingen plass på nettet.
Burde jo vært tilgjengelig slik at folk kunne brukt det i diverse sammenhenger, for å vise hva en støtter her i livet....
Ingen som kan legge ut de to logoene i StorT format?
Kommentar