LSK stæsj til mobilen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    #21
    Opprinnelig skrevet av Franken
    Hva er Representin'2000?
    Vet ikke helt om du kødda eller ikke, men Representin 2000 er gruppa som har låta. Altså "Representerer 2000", 2000... som er postnummeret for Lillestrøm. Nok teskjemating nå? :wink:
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.

    Kommentar

    • LasseN
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 1610

      #22
      Har telefonen støtte for MP3 som ringetone, så er det ikkeno' problem å hente ned gospel'et fra multimedia/sanger og overføre med Bluetooth eller infrarød. Spesiellt moro når jeg er ute i campingvogna til foreldrene mine - naboen der er bydel lags supporter
      LasseN

      Kommentar

      • Franken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1036

        #23
        Vet ikke helt om du kødda eller ikke, men Representin 2000 er gruppa som har låta. Altså "Representerer 2000", 2000... som er postnummeret for Lillestrøm. Nok teskjemating nå?
        Sorry, men har seriøst aldri hørt sangen noen plass. Er det slik at det er lov å publisere denne låten? Eller vil opphavsmennene bli sinte om den hadde blitt publisert på kfl.no?

        Venter enda på noen som har STORE versjoner av LSK og KFL logoen. Noen må da ha dette til bruk i media, aviser, osv.
        Fra Baillsund

        Kommentar

        • Jan Banan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 809

          #24
          Opprinnelig skrevet av Franken
          Sorry, men har seriøst aldri hørt sangen noen plass. Er det slik at det er lov å publisere denne låten? Eller vil opphavsmennene bli sinte om den hadde blitt publisert på kfl.no?
          Ah, du har helt sikkert hørt den. Er vel den eneste rappelåta om LSK. Med refreng "skarru værra, virru værra lillestrømgutt - ja, for faen" osv.

          Det er vel ikke lov å publisere den sånn helt uten videre, men uten å oppfordre til noe finnes det jo mange fildelingsprogrammer der ute. Og med en mobil med f.eks bluetooth og mp3-avspillingsmuligheter blir det jo ikke så vanskelig

          Men det må da være noen her på forumet som kjenner gutta og kan spørre?
          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

          Stuart Baxter har forstått det.

          Kommentar

          • Franken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1036

            #25
            Seriøst. Har aldri hørt den før nå, men nå ligger den også i playlisten min

            Venter enda på noen store gode logoer jeg....
            Fra Baillsund

            Kommentar

            • christoffer
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2004
              • 326

              #26
              Jeg har fula-gospel, fikk den av en kompis. Tror han har lastet den fra en eller annen web-side.

              Kommentar

              • Franken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1036

                #27
                Jeg har fula-gospel, fikk den av en kompis. Tror han har lastet den fra en eller annen web-side.
                Kanskje han har lastet den ned fra kanari-fansen.no ?
                Fra Baillsund

                Kommentar

                Working...