"temaet" svarer for seg selv.
Bilder fra LSK-vif?
Collapse
X
-
På www.fugla.com er det lagt ut over 20 bilder fra matchen.
Der er også lagt ut noen bilder av streakerenForza LSK -
Opprinnelig skrevet av GlennOpprinnelig skrevet av Do'hHar sett dem og ble jævlig sulten på flere bilder.LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hOpprinnelig skrevet av GlennOpprinnelig skrevet av Do'hHar sett dem og ble jævlig sulten på flere bilder.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av FuglaNå så jeg hvem idioten med Roma-flagget var... :evil:
Jeg har ikke kommet med en uttalelse om at jeg vil ta det hersens flagget ditt. Hadde jeg villet, ville jeg gjort det...
Eneste som er fakta er at hvis du tar med deg et fordømt Roma-flagg på tribunen så har du misforstått...og som sagt du er en idiot...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av FuglaNå så jeg hvem idioten med Roma-flagget var... :evil:
Jeg har ikke kommet med en uttalelse om at jeg vil ta det hersens flagget ditt. Hadde jeg villet, ville jeg gjort det...
Eneste som er fakta er at hvis du tar med deg et fordømt Roma-flagg på tribunen så har du misforstått...og som sagt du er en idiot...Kommentar
-
Joda, det er Rønnern, jeg har sett det jeg, han står å vifter konstant med det flagget sitt. Ta han unger, ta han!!!Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar