Håvard Nordtveits låneopphold i LSK er ferdig

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Armando
    Medlem
    Møteplager
    • Jul 2008
    • 88

    #61
    Velkommen, Håvard Nordtveit!

    Nå blir det ikke lett for Marius å bli en fast venstreback i laget...om han noen gang blir skadefri that is.

    Kommentar

    • kemkers
      Medlem
      Hoffnarr
      • Sep 2007
      • 63

      #62
      Herlig debut !

      Takk for herlig innsats og bra kamp. En av banens beste! Morro med spillere som faktisk liker å få ballen..

      Tror som mange andre at han gjør seg best som stopper. Vil ha han sammen med Kippe, da har vi ligaens beste stopperpar. I tillegg får Eriksen gitt Riise bedre støtte, og bruk høyrebeinet sitt.

      At Ringstad får spille også er positivt.

      Kommentar

      • mrognan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 846

        #63
        Dette gir vel kanskje håp om forlenget utleie av Nordtveit?

        http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=570154

        Arsenal hentet ny midtstopper


        Av Klaus Eriksen 19.06.2009 kl. 21:24 Kilde: VG NETT
        (VG Nett) Axax-forsvareren Thomas Vermaelen (23) ble fredag kveld klar for Arsenal.

        Den anvendelige belgiske landslagsspilleren kommer til London-klubben for en ukjent sum. Han er i utgangspunktet midtstopper, men kan også spille venstreback.

        - Thomas er et stort kjøp for Arsenal, og vi er veldig glade for at han slutter seg til oss. Han har solid erfaring fra Champions League og UEFA-cupen, og fast på det belgiske landslaget, sier Arsenal-manager Arsene Wenger.

        Wenger sier han ikke er i tvil om at Vermaelen kommer til å styrke laget til Arsenal. Kjøpet betyr også at sjansene for at Brede Hangeland skal havne i Arsenal ikke akkurat er styrket. Den norske landslagsstopperen er tidligere blitt koblet til Arsenal.

        Hangeland har for øvrig tidligere gjort det klart at han vil bli i Fulham.

        (VG NETT 19.06.2009 kl. 21:24, Sist oppdatert 19.06.2009 kl. 21:27)
        Morten

        Kommentar

        • Kaizer
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Nov 2006
          • 139

          #64
          Er det snart farvel H.Nordtveit?

          Kan faktisk forstå Arsenal litt i denne situasjonen, Nordtveit trenger å spille sammen med best mulig spillere for å få utviklet seg på en best mulig måte og med all rspekt for den stallen vi råder over for øyeblikket så er jeg ikke sikker på om det er rette arenane for den erfaringen Arsenal vil Nordtveit skal få.
          "It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            #65
            Opprinnelig skrevet av Kaizer
            Er det snart farvel H.Nordtveit?

            Kan faktisk forstå Arsenal litt i denne situasjonen, Nordtveit trenger å spille sammen med best mulig spillere for å få utviklet seg på en best mulig måte og med all rspekt for den stallen vi råder over for øyeblikket så er jeg ikke sikker på om det er rette arenane for den erfaringen Arsenal vil Nordtveit skal få.
            Allikevel er det større sjanse for å få spilletid i tl en i bl.

            Kommentar

            • rulfi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2007
              • 982

              #66
              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
              Allikevel er det større sjanse for å få spilletid i tl en i bl.
              Han kan fort bli sittende på benken slik han blei i Spania. Da tjener Arsenal ikke noe som helst på dette, men de får jo styre som de vil.

              Kommentar

              • mortenhb
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Jun 2009
                • 27

                #67
                Regner faktisk med at han blir. Som nevnt over, så får han kanskje/mest sannsynlig benkeplass i Nurnberg, mens hos LSK er han fast. Nordtveit sier selv at "Arsenal bestemmer", men hvis det er som det står på VGnett "Sjekker ut forholdene om han har lyst til å spille der", så blir han nok. Tror han har lyst til å hjelpe LSK resten av sesongen.
                VG og TV2 kan brenne.
                <3 http://www.lsk.no/?did=9113370

                Kommentar

                • WenZ
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Oct 2008
                  • 107

                  #68
                  På Nrk-sporten sa de akkurat at LSK mistet Nordtveit. Er dette bekreftet, hørte jeg feil, eller var det bare spekulasjoner?

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Kaizer
                    Er det snart farvel H.Nordtveit?

                    Kan faktisk forstå Arsenal litt i denne situasjonen, Nordtveit trenger å spille sammen med best mulig spillere for å få utviklet seg på en best mulig måte og med all rspekt for den stallen vi råder over for øyeblikket så er jeg ikke sikker på om det er rette arenane for den erfaringen Arsenal vil Nordtveit skal få.
                    Forstår det selv jeg. Mer nyttig å spille mot raske og tekniske spillere, dog på et litt lavere nivå, men alikevel mer like de han eventuellt skulle møte i Premier League. Typer som Hulsker, Kovacs, Nielsen og Occean er det hverken trygt eller like utviklende å matches mot. Det 20 år siden sånne typer herjet i PL. Dette tror jeg Wenger er lur nok til å se. Om han får spille eller ikke i Tyskland blir hypotetisk å snakke om nå.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #70
                      Er det nå vi skal slå krisealarm... Nordveit til Nurnberg og Riise til Fulham(tenker Riseth smiler fra øre til øre)

                      Kommentar

                      • mats
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 621

                        #71
                        nå er det visst opp til håvard selv hvor han vil spille neste år...

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5916

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av mats
                          nå er det visst opp til håvard selv hvor han vil spille neste år...
                          Eller helst er det vel opp til Arsenal hvor de vil han skal spille.

                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #73
                            Hadde Arsenal vært fornøyd med at han spilte i LSK hadde vel aldri Nurnberg kommet på banen?

                            Tråden heter velkommen til håvard nordtveit! Er vel snart Farvel Håvard Nordtveit?
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • MedlemNR35
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2004
                              • 905

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                              Hadde Arsenal vært fornøyd med at han spilte i LSK hadde vel aldri Nurnberg kommet på banen?
                              Ikke heelt enig med deg der.

                              Kan godt hende Arsenal er meget fornöyd med at han spiller i LSK. Det er bare det at Nurnberg er enda bedre med tanke på nivå.

                              Om man vinner 2,5 millioner i Lotto er det klart man er meget fornöyd, men man er enda mer fornöyd med 4 millioner.

                              For Arsenal er jakten etter å finne höyest mulig nivå for Håvard å utvikle seg på men likevel väre sikker på at han får mye spilletid. Det var väre en vanskelig ballanse. Havner han på benken i Nurnberg er det klart at det er negativt i forhold til å spille match hver uke for LSK.

                              Håper Arsenal og Håvard ikke våger å ta den sjansen, men jeg tror ikke vi har så mye å stille opp med om Arsenal velger å ta den sjansen. Håvard gjör nok det Arsenal önsker.

                              Kommentar

                              • Sem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2005
                                • 1626

                                #75
                                En annen fordel for Arsenal hvis Nordtveit går til Nürnberg er at da får han en hel sesong i ny klubb, en sesong som går parallelt med den engelske.

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  #76
                                  Han har vel tydelig bevist at han ikke har mer å lære av LSK. Det eneste måtte være at han kunne pådara seg et snev av moral ved å bli her og redde oss unna nedrykkssumpen.

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9453

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Han har vel tydelig bevist at han ikke har mer å lære av LSK. Det eneste måtte være at han kunne pådara seg et snev av moral ved å bli her og redde oss unna nedrykkssumpen.
                                    Det har vel ikke så mye med moral å gjøre. Sier Wenger at du skal dra til Tyskland, så drar du til Tyskland.

                                    Kommentar

                                    • Oddis
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 2744

                                      #78
                                      Jeg har faktisk trua på at Nordtveit blir i fugla! Han har spilt relativt mye i forhold til hva han hadde forventet, og jeg mener han har utviklet seg mye det første halvåret!
                                      I tillegg skal Wenger være fornøyd sies det..

                                      Derfor trur jeg de velger det sikre i forhold til det usikre. Man så jo hva som skjedde i Spania mener jeg, og der er det lavere nivå enn i Bundesliga (i Salamanca..? mener jeg).
                                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                      Kommentar

                                      • Helguson
                                        Medlem
                                        Bøffel
                                        • Jul 2009
                                        • 36

                                        #79
                                        Er vel snart på tide og få en avklaring på dette nå?
                                        venter igrunn litt i spenning her. her holdes dørene lukket frem til siste sekund tror jeg...

                                        LERKENDAL (VG Nett) I dag håper Håvard Nordtveit på svar fra Arsenal-ledelsen om hvor han skal spille fotball fra 1. august.

                                        Kommentar

                                        • sbraathen
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Apr 2004
                                          • 88

                                          #80
                                          er så nervøs selv jeg...vi kommer til å slite big-time hvis vi mister nordtveit også...uten å hente inn noen nye spillere.
                                          Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                                          - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

                                          Kommentar

                                          Working...