Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
herlig nyhet! beste på lenge blir spennende å se hva det bor i gutten. nå føler jeg vi er godt rustet bakover mtp skader, da slipper vi rokeringer i backrekka.
så har vi jo 3 tidligere stopperbautaer i trenerteamet
Jeg lurer på hvordan han tilpasser seg spiller stilen og måten Lillestrøm spiller på. kanskje han får et kort innhop mot stamøkk?
Regner med at han får vist seg frem i ulike posisjoner noen dager fremover nå, og at han viser at han har nivået inne. Er han så intelligent og fotballklok som mange sier tror jeg neppe han trenger mye instruksjon. Jeg tror faktisk at han kan ende opp på midtbanen mot stabæk sammen med Kiko.
Dette er gode ting, veldig gode ting! Henning Berg-effekten slår ut i full blomst her. Et av landets største fotballtalenter kommer fra en av verdens største klubber på lån, vi kan ikke annet enn å fryde oss. Jeg tror dette er et veldig godt valg av både Nordtveit, Arsenal og LSK v/ Berg og Bjarmann. Kjenner at jeg gleder meg enda litt mer til lørdag nå, faktisk!
Veldig fornøyd. En spiller som er god nok for arsenal er en stjerne på det norske landslaget. Sier ikke at han er der enda, men målet til arsenal er vel å få han opp på det nivået.
Tror han kommer til å gjøre det bra. Trolig vil han også være et ekstra trekkplaster for klubben.
Har et lite håp om at arsenal vil vurdere lillestrøm som et sted å sende talenter i fremtiden også. Tror det er en rekke store talenter i arsenal som kan ta nivået i tippeligaen greit.
Blir spennende å se om/når han klarer å konkurere ut steffi. Mulig han må vente på en skade eller karantene.
Klart han er tiltenkt en fast stopperplass ved siden av Kippe, det var nok betingelsen for å gå til TL.
Spillerne som ligger i skorpa til Arsenals tropp bør holde meget god TL standard og spill for LSK2 er nok helt uaktuelt. TL gir bedre matching for Nordtveit enn junior og 2. lagsmatching i England.
Vi får et veldig godt stopperpar i disse
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Uansett, så regner jeg med, og forventer at han vil stille foran Riseth i køen.
Støttes! Og det fra én som synes Riseth får altfor mye pepper her inne på forumet. Ser ikke bort fra at vi kan få oppleve PSA og Nordtveit sammen i løpet av sesongen. Med tanke på farten i midtforsvaret i fjor, så kan jo dét bli en særdeles hyggelig opplevelse...
En enklere måte å se den antatte kvaliteten hans ville vel vært at vi sikret oss et talent som Arsenal og Wenger ved personlig oppmøte var villig til å legge 25 mill på bordet for. Hva han er verdt i dag aner jeg ikke, men summen er iallefall ikke lavere.
Vår beste spiller de siste åra - Koren - fikk såvidt kontrakt med en championship-klubb som rimelig bosman og hadde tilbud fra segunda division. Nordtveit er tiltenkt en kapteinsrolle på Arsenal - om enn ikke i år.
Dette gir ingen garantier, men burde si noe om hvilket toppnivå vi muligens kan forvente i år. Under Erlandsen tror jeg at overgangen ikke hadde vekket den samme entusiasmen hos meg, men Berg burde være treneren som får denne gutten til å prestere.
Virker litt rart at han skal trene med LSK i morgen og er i Lillestrøm i dag. Skal ikke g19 spille mot italia i morgen? Nordtveit er jo tatt ut i troppen der. HAr han meldt forfall for å trene med den nye klubben sin?
Kommentar