Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Men det er jo bare spekulasjoner, men vi blir jo ikke overrasket når andre klubber sikler på våre spillere. Men han blir uansett ingen billig mann og jeg tror nok Stoffe har større ambisjoner enn som så.
Tror nok ikke stoffe forsvinner til et annet lag i skandinavia nei. Må være mer fristende å vinne serien med lillestrøm enn å spille for et ok lag i allsvenskan.
Det siste vi trenger nå er å miste vår favorittspiller Stoffe!!
Vi har veldig dårlig dekning i bakre rekke, og må holde på de vi har!
Med Judas tilbake på Åråsen vil det se litt bedre ut, men vi har ikke mange høyrebacker!
Tror neppe dette komme til å skje.. Ser hvertfall ut som han trives når man ser hvordan han synger med på gospel sangen etter vif kampen på kanaritv.
Nydelig stemme denne stoffe har 8) eller "Christoffer Påsan" som den ustabile speakern på Sander klarte å prestere å si :lol:
Tror Stoffe trives veldig bra her på Åråsen og er ikke redd for å miste han. Noen som vet hvor lang tid han har igjen av kontrakten ?
Ut 2006
gilbert
Er du helt sikker på det, gilbert? Jeg mente også at han skreiv en treårskontrakt, men her om dagen leste jeg et intervju med ham i Spirit :-& og der sa han at kontrakten hans varte i tre år til! Enten var det et gammelt intervju fra i fjor, eller så kan vi muligens ha glede av Stoffe (Chris) ut 2007-sesongen.
Tror Stoffe trives veldig bra her på Åråsen og er ikke redd for å miste han. Noen som vet hvor lang tid han har igjen av kontrakten ?
Ut 2006
gilbert
Er du helt sikker på det, gilbert? Jeg mente også at han skreiv en treårskontrakt, men her om dagen leste jeg et intervju med ham i Spirit :-& og der sa han at kontrakten hans varte i tre år til! Enten var det et gammelt intervju fra i fjor, eller så kan vi muligens ha glede av Stoffe (Chris) ut 2007-sesongen.
I intervjuet med fotbolldirekt som DB siterer, sier han at han skreiv en treårskontrakt og har vært hos oss i halvannet år. Så nå er jeg iallfall sikker. Jeg er også ganske sikker på at han ikke går annet enn for et godt antall mill til en klubb utenom Skandinavia, etter at han har fått tilbake landslagsplassen og etter at LSK i år kommer til å gjøre det langt bedre enn i fjor. (Og da kan det jo være greit å ha andre nordiske landslagsspillere klare i forsvarsrekka.)
Jeg tviler stort på at han ramler tilbake til en middelfarer i allsvensan. Han trives og skryter uhemmet av LSK. Skal han bli solgt må det være snakk om England eller Italia!
La oss i hvertfall lage en sang og vise at vi vil ha han her... Hva med med Rikka Dadadoson evt Arne Vidar Moen sangen??? Han fortjener virkelig en sang. Han er en klassespiller!!
Kommentar