LSK-Viking, søndag 22. mars kl. 18:00, Åråsen stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin Olsen
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jan 2007
    • 186

    #61
    Uwe har aldri spilt 4-5-1! Han regner med at noen rundt LSK leser den avisen og får oss til å tro at Viking skal spille 4-5-1.
    Viking kommer til å spille 4-3-3 / 4-2-3-1 eller en 4-4-2 Diamant. De to siste formasjonene hadde han i LSK.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6079

      #62
      Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
      Uwe har aldri spilt 4-5-1! Han regner med at noen rundt LSK leser den avisen og får oss til å tro at Viking skal spille 4-5-1.
      Viking kommer til å spille 4-3-3 / 4-2-3-1 eller en 4-4-2 Diamant. De to siste formasjonene hadde han i LSK.

      451 er en rimelig normal måte å skrive 4231 på. 4231 er jo en 451 formasjon med tre offensive midtbanespillere. Viking kommer nok til å stille slik:

      Thomas Myhre
      Håkon Skogseid - Børre Steenslid - Ragnvald Soma - Trond Erik Bertelsen
      Andre Danielsen - Jone Samuelsen
      Birkir Bjarnason - Martin Fillo - Alexander Ødegaard
      Mame Niang

      Om Bjarnason spiller på høyre eller venstre vet jeg ikek, men utenom den forandringen så vil et annet oppsett overaske meg.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7080

        #63
        Kampen refereres live på www.lsk.no.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Vicarious
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 391

          #64
          Helvete, nå byner jeg å bli møkk lei av at Sundgodt ikke putter på sjansene! Makan til veik avslutning. Men fantastisk av Myklebust da, detta ser ikke verst ut.

          Kommentar

          • Blogger
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jul 2004
            • 104

            #65
            I love Dosso !

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4558

              #66
              Å i helvete! Endelig har vi backer med teknikk! lekkert av Eriksen der

              Kommentar

              • Kanarijenta
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 504

                #67
                Opprinnelig skrevet av Vicarious
                Helvete, nå byner jeg å bli møkk lei av at Sundgodt ikke putter på sjansene! Makan til veik avslutning. Men fantastisk av Myklebust da, detta ser ikke verst ut.
                ..eller Occeans sjansesløseri.
                Er mer lei av å måtte se han bomme 5-10 ganger i hver kamp før den eventuelt sitter til slutt
                Super Kanaris

                Kommentar

                • Kanarijenta
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 504

                  #68
                  Der ja. Der satt den! Takk gud! Fryktet stang ut i hele kveld
                  Super Kanaris

                  Kommentar

                  • KEBABavSVIN
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2007
                    • 594

                    #69
                    Jammen for faen da.
                    Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      #70
                      Hater det når VI slipper inn mål på dødball, forferdelig irriterende!

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        #71
                        Typisk TV2s evigpågående antiLSK-kampanje det å sette opp en ex-Viking målvakt til å kommentere denne kampen på fotballekstra. Begeistringen hans på 1-1 er like ekte som den er irriterende å måtte høre.

                        Kom igjen nå gutta, sett 2-1 så får vi de til å holde kjeften.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • Franken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1036

                          #72
                          Utrolig så tafatte vi har vært etter 1-1 målet. Viking har faen meg hatt ballen de siste ti minuttene. Og at det kun legges til tre er jo ingenting annet enn for dumt. Bytte på overtid, skal vel legges til ekstra da. Jeg tror ikke det kommer til å skje...

                          Bolly har ikke hatt en eneste god involvering etter at han kom inn. Blir vel i neste kamp
                          Fra Baillsund

                          Kommentar

                          • Vicarious
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 391

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
                            ..eller Occeans sjansesløseri.
                            Er mer lei av å måtte se han bomme 5-10 ganger i hver kamp før den eventuelt sitter til slutt
                            Ingen tvil om at Sundgodt og Occeans inneffektivitet koster oss 2 poeng i dag. Neste kamp vil jeg se Edwin eller Sigurdason fra start.
                            Faen, 1-1 etter å ha ledet for andre kamp på rad. Skuffende..
                            Men mye bra prestasjoner i dag da. Eriksen, Myklebust, Dosso, Mouelhi, Edwin... Alle virker jævlig bra i år!

                            Kommentar

                            • kemkers
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Sep 2007
                              • 63

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                              Typisk TV2s evigpågående antiLSK-kampanje det å sette opp en ex-Viking målvakt til å kommentere denne kampen på fotballekstra. Begeistringen hans på 1-1 er like ekte som den er irriterende å måtte høre.

                              Kom igjen nå gutta, sett 2-1 så får vi de til å holde kjeften.

                              Nå kommenterer Langli kampen da, han er ofte veldig pro-LSK..

                              Kommentar

                              • gravinho
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Oct 2005
                                • 240

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Vicarious
                                Ingen tvil om at Sundgodt og Occeans inneffektivitet koster oss 2 poeng i dag. Neste kamp vil jeg se Edwin eller Sigurdason fra start.
                                Faen, 1-1 etter å ha ledet for andre kamp på rad. Skuffende..
                                Men mye bra prestasjoner i dag da. Eriksen, Myklebust, Dosso, Mouelhi, Edwin... Alle virker jævlig bra i år!
                                Det gjør så mye mindre vondt å se laget tape poeng når du under kampen likevel får se at det ligger et stort potensiale i laget, og at enkeltspillere har teknikk nok til å gjøre de lekreste detaljer! Særlig Mouehli, Eriksen og til dels Dosso gjorde mye bra i dag, etter min mening. Nordtveit var nok en gang solid mot en ganske frisk Ødegaard, og skal ha mye ære for scoringa. Pluss i margen der også.

                                Gleder meg til fortsettelsen, og tror at poengfangsten etter hvert vil bli jevnt bedre. Hvem vet; kanskje vi stikker av med 3 poeng mot Aalesund neste kamp?
                                gravinho

                                Kommentar

                                • Hexaphim
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 2776

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av kemkers
                                  Nå kommenterer Langli kampen da, han er ofte veldig pro-LSK..
                                  Kommentatorene til VG var Aalbu og Tom Henning Hovi...

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6079

                                    #77
                                    Mange som spilte bra i dag og laget viste godt potensiale på en ikke alt for god dag. Vi kunne fort vunnet med store siffre om Occean og Sundgot hadde vært litt mer effektive.

                                    Synes vi ga fra oss føringen på slutten ved å rokkere alt for mye på laget. Når man legger om formasjonen og bytter inn 3 spillere i tillegg til å la en del spille på uvante plasser så blir det fort vrient.

                                    Bolly skuffa meg litt i dag, virker forsiktig og usikker. Mouelhi spilte veldig bra og dosso imponerte en rekke ganger med passningsfoten. Nordtveit spilte veldig bra utenom et par glipper, han tilfører absolutt laget noe i de månedene han er her.

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      #78
                                      Rösler - like kynisk og anti-fotball som alltid

                                      Noterer meg synging for Rösler i dag. For min del er jeg sjeleglad han ikke trener oss lengre. Han stiller opp med den sedvanlige kyniske drøye-tid-og-filme-frispark taktikken sin. Siste ti minuttene innehold vel ca. 2 minutter effektiv fotball-tid.

                                      Selv på 0-1 legger han seg bakpå, og kun elendige avslutninger fra oss og et billig frispark gjør at de får poeng.

                                      Takk for at han ikke trener oss, men beklageligvis må jeg overvære møkkafotballen hans to ganger i året.
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • Raskolnikov
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1453

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        Han stiller opp med den sedvanlige kyniske drøye-tid-og-filme-frispark taktikken sin. Siste ti minuttene innehold vel ca. 2 minutter effektiv fotball-tid.
                                        Denne beskrivelsen hadde passet like bra på Lyn under Henning Berg.

                                        Uansett hvor mye effektiv fotball-tid det hadde vært mot slutten tviler jeg på at vi hadde tatt med oss tre poeng i dag. Dessverre falt vi sammen den siste halvtimen.
                                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                        Kommentar

                                        • holmiz
                                          The kjøkken-kanariz
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6064

                                          #80
                                          Min mening er kort og greit: Ræva kamp og et ran fra Wiging sin side. Vi bommer på såpass mange 100% sjanser at det forsåvidt er greit at Der Uwe får med poeng hjem. Mye pent spill, og alt i alt føler jeg meg langt mer trygg på LSK i år, jeg har trua i år!

                                          Men dagens kamp var og forblir ræva fra vår side.
                                          Hilsen Anders

                                          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                          Kommentar

                                          Working...