I brevet som fulgte med sesongkortet, stod det at salget til denne kampen er Torsdag 2. April klokka 17-20 i lukene på Åråsen. Man får kjøpt 5 stk billetter pr ses.kort.
Billettsalg LSK-VIF
Collapse
X
-
Billettsalg LSK-VIF
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Stikkord: Ingen -
-
Blir jo bare hyggelig å gi bort diadora i år, om søpla holder trenden gående tror jeg de skal slite med å mobilisere. Går det an å håpe på en glissen bortetribune? Tar vi dem på banen er det liten tvil om at vi tar dem på tribunen også. Jo flere klanskaller som får merke det, jo bedre smaker det.Kommentar
-
[moderatormelding] fjernet en del innlegg som kun fokuserer på de pent kledde fra søpla. Hold diskusjonen på det som er temaet, nemlig billettsalg til kampen.[/moderatormelding]Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Når går billettene på salg til a) Kanari Fansen.
b) De som er verken i KFL og heller ikke eier sesongkort
(DVS: Generell salg)Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
For å stå på KFL-feltet må du være medlem av LSK, KFL eller ha sesongkort der. Du kan jo kjøpe billett et annet sted på stadion hvis du ønsker det. Vet ikke når salget starter, men tipper ca 2 uker før.Kommentar
-
Billettsalget LSK-VIF åpner 2. april
På den store dagen da LSK fyller 92 år åpner LSK billettsalget til hjemmekampen mot Oslo-klubben Vålerenga:
NB! For å få kjøpt billett på det lukkede billettsalget 2. april er du nødt til å være medlem i LSK eller Kanarifansen, eller ha sesongkort på Åråsen i 2009. Du kan da få kjøpe fem billetter. Oppfyller du mer enn en kriterie kan du fortsatt kun kjøpe fem billetterKommentar
-
-
Pga en misforståelse har ikke brodern fått betalt medlemsskapet for 2009 enda. Kan han ta med mitt kort og kjøpe billett på det?
Jeg skal jo være fotograf på kampen, så det er litt tungvindt om jeg må dra for å kjøpe billett til han.Kommentar
-
..men nå tikket jo denne meldingen inn på mob:
"Eksklusivt tilbud til alle Lskzone medlemmer. I kveld kl 1700- 2000 kan du få kjøpe opp til 5 billetter til Lsk - Vif i billettlukene på Åråsen. Vis denne meldingen i billettluka ogsikre deg bill. til årets kamp. Denne meldingen er gratis. Lskzone ønsker deg en riktig god påske"
Står jo ikke noe om noe kort eller noe , så da kan vel mannen på gata også kjøpe , bare man er medlem av Zone.På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Gjest på kanarifeltet
Skjønner ikke helt greia med at man må være medlem for å stå på kanarifeltet. Min mening er at å stå sammen med fansen er det som virkelig klkker ut nye kanarifugler. Er selv (enda ikke) medlem i kanarifansen, men skal bli det for å kunne stå på kanarifeltet. Men hva hvis jeg ønsker å ha med meg noen?
Har jo nylig funnet en vakker (kommende?) kanarihøne, men hun er jo ikke medlem, kan jeg la henne være med meg som gjest på kanarifeltet?Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Er selv (enda ikke) medlem i kanarifansen, men skal bli det for å kunne stå på kanarifeltet. Men hva hvis jeg ønsker å ha med meg noen?
Har jo nylig funnet en vakker (kommende?) kanarihøne, men hun er jo ikke medlem, kan jeg la henne være med meg som gjest på kanarifeltet?Kommentar
Kommentar