Billettsalg LSK-VIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #21
    Kommer fra Åråsen nå og kan melde om at det er veldig få billetter igjen på kanarifeltet,,,,,men at det er ca 2500 biletter igjen på på resten av stadion... Meget skuffende at den vanlige mann i gata ikke fatter inntresse for denne kampen.....

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #22
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Kommer fra Åråsen nå og kan melde om at det er veldig få billetter igjen på kanarifeltet,,,,,men at det er ca 2500 biletter igjen på på resten av stadion... Meget skuffende at den vanlige mann i gata ikke fatter inntresse for denne kampen.....
      Blir resten av billettene til KFL-feltet lagt ut for salg på shopen i morgen?

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #23
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Kommer fra Åråsen nå og kan melde om at det er veldig få billetter igjen på kanarifeltet,,,,,men at det er ca 2500 biletter igjen på på resten av stadion... Meget skuffende at den vanlige mann i gata ikke fatter inntresse for denne kampen.....
        Er ikke overrasket. Dette skyldes en kombinasjon av flere ting, noen generelle, noen relatert til LSK:

        1. Rekordtidlig seriestart. Helt Noldus i vinterlandet Norge. Her skal faktisk LSK, Lyn og VIF ha greit for å gå mot Lemen-flokken.
        2. For mye fotball. 16-lag utvanner hele konseptet. Det blir for mye, og folk rekker aldri glede seg. For mye møkk.
        3. LSK har vært ræva på sesongkortsalg.
        4. LSK har ikke satset på personmarkedet.
        5. Mye surr generelt med å få tak i kort/billetter hos LSK. Folk forventer enklere handel i 2009.
        6. Ræva sesong i fjor.
        7. Påske. Hallo? Det er vel en god del folk som er opptatt med hjemtur fra ferie.

        Digresjon: Selv Bøllos første hjemmekamp i comebacket trakk dårlig med folk i går. Og Sullikene i NFF skal ha stadion med plass til 40.000-50.000? På Furuset atpåtil. Der skal det bli mye tomme seter.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • Bobbythabird
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Aug 2005
          • 115

          #24
          Fikk billetter i postkassa i dag!!

          Takk skal du ha Myklebust!!
          Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #25
            KFL har vel tatt ut en del billetter for salg gjennom KFL. Skal vel være nok billetter til alle.

            Man kan trøste seg litt med at Klanen ikke har satt rekord i å selge sine billetter heller...

            EmilB: Hvis det er igjen på feltet blir de lagt ut imorra ja

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              #26
              Opprinnelig skrevet av Tony
              Man kan trøste seg litt med at Klanen ikke har satt rekord i å selge sine billetter heller...
              Det er dette som understreker poenget mitt. Interessen er lav over hele linja.

              Hva som er problemet fra LSK sin side beskriver jeg i innlegget mitt over. Fra Søpla sin side tolker jeg det som:
              * Lav interesse for Søpla som lag
              * Lav interesse for LSK som motstander
              * Lav interesse for norsk fotball

              Her er det to av tre punkter som bekymrer meg stort, spesielt nummer to, noe vi så mot Viking.

              Fakta er at den verna bedriften NFF ødelegger fotballen. "Less is more" er det noe som heter. Med mye ræva fotball, på elendige baner, i mars, i Norge, før påske, mens man vurderer blå ekstra opp mot universalklister, så frister ikke en dose med Strømsgodset mot Odd. Beklageligvis heller ikke Stabæk-LSK eller LSK-Søpla.

              Her må noen gå!
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2936

                #27
                Takker for det ekstremt gode tilbudet vi som bor langt fra Lillestrøm får i Kanarifansen og da spesielt Jan Jensen som jeg har bestilt gjennom. Det gjør at jeg i alle fall har sikra meg billett på feltet! Nok en gang takk!
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • audun
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2005
                  • 255

                  #28
                  Trodde greia var at vif-folk ikke skulle få kjøpt på hjemmetribunene?

                  Brodern trengte ikke å vise noe som helst medlemskort eller lignende for å få kjøpt billett i dag. Han hadde jo med seg medlemskort, men siden han ikke trengte å vise det kunne han jo likeså godt vært medlem av klanen...
                  Kreativ Kanaris - Fotograf
                  www.audunbraastad.com

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av audun
                    Trodde greia var at vif-folk ikke skulle få kjøpt på hjemmetribunene?

                    Brodern trengte ikke å vise noe som helst medlemskort eller lignende for å få kjøpt billett i dag. Han hadde jo med seg medlemskort, men siden han ikke trengte å vise det kunne han jo likeså godt vært medlem av klanen...
                    Er enig med deg der sløv kontroll i går, men med Myklebust vakende rundt billett lukende i går så tror jeg en vif suporter hadde blitt plukka ut rimelig fort. Mere spennede og se hva som skjer når de ca 2500 resterende billettene blir lagt ut på det åpne markede.......

                    Kommentar

                    • Petter Ø
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3008

                      #30
                      Legges restbillettene ut for salg på internett i tillegg til på shopen?
                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                      Kommentar

                      • KFL109
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1958

                        #31
                        Fra lsk.no i går:

                        "Billettsalget var i førsteomgang lukket og det vil komme flere muligheter til å få kjøpt billetter til oppgjøret. Vi vil oppdatere deg her på LSK.NO i forhold til hvordan du kan sikre deg adgangstegn til kampen.

                        Mer om dette her på LSKs offisielle hjemmeside fredag."
                        Vidar Evje

                        Kommentar

                        • UFM1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 2008

                          #32
                          Jk har en del BARNEbilletter igjen til denne kampen,,
                          Lillestrøm

                          Kommentar

                          • LSK Shopen
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Jun 2008
                            • 26

                            #33
                            Billetter til denne kampen vil kun være på LSK Shopen og På Sparket på Åråsen

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #34
                              Gikk fint å kjøpe billetter ved å vise frem fjorårets sesongkort i går hvertfall.
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • skotten
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 1794

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Er ikke overrasket. Dette skyldes en kombinasjon av flere ting, noen generelle, noen relatert til LSK:

                                1. Rekordtidlig seriestart. Helt Noldus i vinterlandet Norge. Her skal faktisk LSK, Lyn og VIF ha greit for å gå mot Lemen-flokken.
                                2. For mye fotball. 16-lag utvanner hele konseptet. Det blir for mye, og folk rekker aldri glede seg. For mye møkk.
                                3. LSK har vært ræva på sesongkortsalg.
                                4. LSK har ikke satset på personmarkedet.
                                5. Mye surr generelt med å få tak i kort/billetter hos LSK. Folk forventer enklere handel i 2009.
                                6. Ræva sesong i fjor.
                                7. Påske. Hallo? Det er vel en god del folk som er opptatt med hjemtur fra ferie.

                                Digresjon: Selv Bøllos første hjemmekamp i comebacket trakk dårlig med folk i går. Og Sullikene i NFF skal ha stadion med plass til 40.000-50.000? På Furuset atpåtil. Der skal det bli mye tomme seter.
                                Diskusjonen hører kanskje hjemme i en annen tråd, men la gå. (moderatorer er velkomne til å flytte til en mer passende en) Er enig i alle faktorene du ramser opp, men en veldig viktig en er utelatt. Norge er fortsatt en del av Europa, og det er generelt synkende tendens i de fleste europeiske fotballigaer. Hvorfor det er sånn kan en bare spekulere i. Jeg tror det delvis skyldes utvanning av lokal identitet til klubbene etter hvert som konsekvensene av Bosmanndommen med årene har blitt tydeligere og tydeligere. Økt kommersialisme rundt fotball på tv kan ha gitt en metning, samt at flere ligaer sliter med voldelige tribunegrupperinger hvor casuals og ultraser i skjønt samrøre omtrent har monopol på tribunelivet. Norge ligger alltid et hakk eller to bak Sverige i utviklingen på de fleste områder, og der også har det vært synkende tribunetall de siste to-tre åra etter en tilskuerboom som hadde vart fra slutten av 90-tallet.

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #36
                                  Hvor er det blitt av billett børsen?.......:???:

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av LSK Shopen
                                    Billetter til denne kampen vil kun være på LSK Shopen og På Sparket på Åråsen
                                    Hvorfor det egentlig ? Tror LSK grovt undervurderer hvor mange av deres fans som er bosatt i Oslo. Det burde være minst et utsalgspunkt her. Fordi kampbilletter bør være lettere tilgjengelig hvis man ønsker fulle hus oftest mulig.
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                      Hvorfor det egentlig ? Tror LSK grovt undervurderer hvor mange av deres fans som er bosatt i Oslo. Det burde være minst et utsalgspunkt her. Fordi kampbilletter bør være lettere tilgjengelig hvis man ønsker fulle hus oftest mulig.
                                      Og hva med et på øvre romerike kanskje på Jessheim...

                                      Kommentar

                                      • Blogger
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jul 2004
                                        • 104

                                        #39
                                        Jeg bor i Follo området, og det er ganske meningsløst at jeg skal måtte reise helt til Lillestrøm for å kjøpe billetter. Slik behandler en ikke kundene sine, det var slik en gjorde det på 80 tallet.

                                        Tror LSK at en som er sånn passe fan vil reise flere mil bare for å kjøpe billettene, når han kan ved 3 klikk se kampen på sin egen pc.
                                        Her tror jeg noen må våkne...

                                        Kommentar

                                        • Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

                                          #40
                                          Synes det er rart at ikke noen offisielle representanter for klubben leser dette og skriver et svar på hvorfor det må være slik, i 2009 (!), og eventuelt hva man har tenkt å gjøre med det.

                                          Det er en kjennsgjrning at LSK har fans spredt over hele landet, og har fans over særlig hele østlandet som vil komme å se kamper av og til.

                                          Hvorfor tilbys de ikke billetter via internett, det er for meg et mysterium.
                                          LSK Norges beste lag

                                          Kommentar

                                          Working...