Kommer fra Åråsen nå og kan melde om at det er veldig få billetter igjen på kanarifeltet,,,,,men at det er ca 2500 biletter igjen på på resten av stadion... Meget skuffende at den vanlige mann i gata ikke fatter inntresse for denne kampen.....
Billettsalg LSK-VIF
Collapse
X
-
Blir resten av billettene til KFL-feltet lagt ut for salg på shopen i morgen?Kommentar
-
1. Rekordtidlig seriestart. Helt Noldus i vinterlandet Norge. Her skal faktisk LSK, Lyn og VIF ha greit for å gå mot Lemen-flokken.
2. For mye fotball. 16-lag utvanner hele konseptet. Det blir for mye, og folk rekker aldri glede seg. For mye møkk.
3. LSK har vært ræva på sesongkortsalg.
4. LSK har ikke satset på personmarkedet.
5. Mye surr generelt med å få tak i kort/billetter hos LSK. Folk forventer enklere handel i 2009.
6. Ræva sesong i fjor.
7. Påske. Hallo? Det er vel en god del folk som er opptatt med hjemtur fra ferie.
Digresjon: Selv Bøllos første hjemmekamp i comebacket trakk dårlig med folk i går. Og Sullikene i NFF skal ha stadion med plass til 40.000-50.000? På Furuset atpåtil. Der skal det bli mye tomme seter.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
KFL har vel tatt ut en del billetter for salg gjennom KFL. Skal vel være nok billetter til alle.
Man kan trøste seg litt med at Klanen ikke har satt rekord i å selge sine billetter heller...
EmilB: Hvis det er igjen på feltet blir de lagt ut imorra jaKommentar
-
Hva som er problemet fra LSK sin side beskriver jeg i innlegget mitt over. Fra Søpla sin side tolker jeg det som:
* Lav interesse for Søpla som lag
* Lav interesse for LSK som motstander
* Lav interesse for norsk fotball
Her er det to av tre punkter som bekymrer meg stort, spesielt nummer to, noe vi så mot Viking.
Fakta er at den verna bedriften NFF ødelegger fotballen. "Less is more" er det noe som heter. Med mye ræva fotball, på elendige baner, i mars, i Norge, før påske, mens man vurderer blå ekstra opp mot universalklister, så frister ikke en dose med Strømsgodset mot Odd. Beklageligvis heller ikke Stabæk-LSK eller LSK-Søpla.
Her må noen gå!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Takker for det ekstremt gode tilbudet vi som bor langt fra Lillestrøm får i Kanarifansen og da spesielt Jan Jensen som jeg har bestilt gjennom. Det gjør at jeg i alle fall har sikra meg billett på feltet! Nok en gang takk!I år så tar vi altKommentar
-
Trodde greia var at vif-folk ikke skulle få kjøpt på hjemmetribunene?
Brodern trengte ikke å vise noe som helst medlemskort eller lignende for å få kjøpt billett i dag. Han hadde jo med seg medlemskort, men siden han ikke trengte å vise det kunne han jo likeså godt vært medlem av klanen...Kommentar
-
Trodde greia var at vif-folk ikke skulle få kjøpt på hjemmetribunene?
Brodern trengte ikke å vise noe som helst medlemskort eller lignende for å få kjøpt billett i dag. Han hadde jo med seg medlemskort, men siden han ikke trengte å vise det kunne han jo likeså godt vært medlem av klanen...Kommentar
-
Legges restbillettene ut for salg på internett i tillegg til på shopen?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Fra lsk.no i går:
"Billettsalget var i førsteomgang lukket og det vil komme flere muligheter til å få kjøpt billetter til oppgjøret. Vi vil oppdatere deg her på LSK.NO i forhold til hvordan du kan sikre deg adgangstegn til kampen.
Mer om dette her på LSKs offisielle hjemmeside fredag."
Vidar Evje
Kommentar
-
-
Gikk fint å kjøpe billetter ved å vise frem fjorårets sesongkort i går hvertfall.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Er ikke overrasket. Dette skyldes en kombinasjon av flere ting, noen generelle, noen relatert til LSK:
1. Rekordtidlig seriestart. Helt Noldus i vinterlandet Norge. Her skal faktisk LSK, Lyn og VIF ha greit for å gå mot Lemen-flokken.
2. For mye fotball. 16-lag utvanner hele konseptet. Det blir for mye, og folk rekker aldri glede seg. For mye møkk.
3. LSK har vært ræva på sesongkortsalg.
4. LSK har ikke satset på personmarkedet.
5. Mye surr generelt med å få tak i kort/billetter hos LSK. Folk forventer enklere handel i 2009.
6. Ræva sesong i fjor.
7. Påske. Hallo? Det er vel en god del folk som er opptatt med hjemtur fra ferie.
Digresjon: Selv Bøllos første hjemmekamp i comebacket trakk dårlig med folk i går. Og Sullikene i NFF skal ha stadion med plass til 40.000-50.000? På Furuset atpåtil. Der skal det bli mye tomme seter.Kommentar
-
Hvorfor det egentlig ? Tror LSK grovt undervurderer hvor mange av deres fans som er bosatt i Oslo. Det burde være minst et utsalgspunkt her. Fordi kampbilletter bør være lettere tilgjengelig hvis man ønsker fulle hus oftest mulig.LSK Norges beste lagKommentar
-
Og hva med et på øvre romerike kanskje på Jessheim...Kommentar
-
Jeg bor i Follo området, og det er ganske meningsløst at jeg skal måtte reise helt til Lillestrøm for å kjøpe billetter. Slik behandler en ikke kundene sine, det var slik en gjorde det på 80 tallet.
Tror LSK at en som er sånn passe fan vil reise flere mil bare for å kjøpe billettene, når han kan ved 3 klikk se kampen på sin egen pc.
Her tror jeg noen må våkne...Kommentar
-
Synes det er rart at ikke noen offisielle representanter for klubben leser dette og skriver et svar på hvorfor det må være slik, i 2009 (!), og eventuelt hva man har tenkt å gjøre med det.
Det er en kjennsgjrning at LSK har fans spredt over hele landet, og har fans over særlig hele østlandet som vil komme å se kamper av og til.
Hvorfor tilbys de ikke billetter via internett, det er for meg et mysterium.LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar