Imagebygging

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #21
    Opprinnelig skrevet av RSP
    Temaet her er viktig. Enig i at det beste vi kan gjøre for image'et til klubben/fansen er å være stolte over klubben, snakke positivt om den..
    Mine damer og herre, dette er et historisk øyeblikk, der Rønnern skal fremheve deler av apeberget, fremfor deler av KFL. Dette skjer så og si aldri, men.....

    Der apeberget har horder av netterrorister som sitter døgnkontinuerlige og sprer positiv propaganda om bydelsklubben på diskusjonssidene til vpn, VG, Dagblah, KFL, Nettavisen osv. osv. så har KFL nesten en tilsvarende gjeng som opptrer som servile tjenere for apebergets folk og misjon.

    Se på VGs debattsider, så ser du nesten uten unntak at debattanter som skal være LSKs supportere, går i analjenka med bønda fra Odal'n og sprer dritt om LSK og hyller bydelsklubben. Trigz er et hederlig unntak etter hva jeg har lest, der han med ære og stolthet forsvarer Sportsklubben mot all dritt som kommer. Hadde vi enda hatt flere med hans innstilling.....
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #22
      Så har Baker Nordby tatt til vettet, i følge nyhetene på Tv 2.
      Knurr...

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #23
        Så har Baker Nordby tatt til vettet, i følge nyhetene på Tv 2
        Ja, salget er stoppet. Men det beste av alt, TV2 klarte å lage et positivt innslag. Intervju med gamlekara på torvet, som overhode ikke kunne tenke seg å kjøpe brødet, var stor humor. Her tror jeg alle satt igjen med et smil om munnen etter at de hadde sett innslaget.
        Eneste humørløse person i innslaget var representanten for baker Nordby, hun klarte ikke å se på noe av dette med humor.
        Kanskje sjekke navnet hennes opp mot klanskallenes medlemsliste?

        mvh
        perta :-)
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • andee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 1191

          #24
          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Opprinnelig skrevet av RSP
          Temaet her er viktig. Enig i at det beste vi kan gjøre for image'et til klubben/fansen er å være stolte over klubben, snakke positivt om den..
          Mine damer og herre, dette er et historisk øyeblikk, der Rønnern skal fremheve deler av apeberget, fremfor deler av KFL. Dette skjer så og si aldri, men.....

          Der apeberget har horder av netterrorister som sitter døgnkontinuerlige og sprer positiv propaganda om bydelsklubben på diskusjonssidene til vpn, VG, Dagblah, KFL, Nettavisen osv. osv. så har KFL nesten en tilsvarende gjeng som opptrer som servile tjenere for apebergets folk og misjon.

          Se på VGs debattsider, så ser du nesten uten unntak at debattanter som skal være LSKs supportere, går i analjenka med bønda fra Odal'n og sprer dritt om LSK og hyller bydelsklubben. Trigz er et hederlig unntak etter hva jeg har lest, der han med ære og stolthet forsvarer Sportsklubben mot all dritt som kommer. Hadde vi enda hatt flere med hans innstilling.....
          Da tar jeg det som en selvfølge at du er inne på vg-debatt og gjør det samme som trigz, selv om du er beskjeden nok til å ikke nevne deg sjøl i samme åndedrag. Ville hvert fall vært greit arrogant å hetse de som er "Lillestrøm" der inne, hvis man ikke legger to pinner i kors sjøl! (Mulig du ikke har tid, for jeg veit du bruker mye av fritiden din på andre ting som gagner KFL i stor grad. Dét var et kompliment.) Syns uansett flere enn trigz fortjener skryt for innsatsen på vg-debatt: SuperErik, Veiron, Laban, S0lan, Kieran, 19LSK17 og sikkert flere jeg ikke husker i farta! Salutt!
          TS05 - Felt C

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #25
            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Se på VGs debattsider, så ser du nesten uten unntak at debattanter som skal være LSKs supportere, går i analjenka med bønda fra Odal'n og sprer dritt om LSK og hyller bydelsklubben. Trigz er et hederlig unntak etter hva jeg har lest, der han med ære og stolthet forsvarer Sportsklubben mot all dritt som kommer. Hadde vi enda hatt flere med hans innstilling.....
            Jeg er ganske mye innom VG debatt med samme nick som her. Påstår du at jeg danser "analjenka" med apene????
            Jeg har faenmeg fått dusinvis med advarsler av VG pga. krangler med vif supportere og annet rask der inne, så det er fint at du indirekte henger ut meg (apene klager til moderator med engasympatier så fort de føler seg litt tråkka på).
            Prøv å finn innlegg der jeg sprer dritt om LSK på vg debatt. Prøv å finne innlegg der jeg hyller vif. Der har du en utfordring Ronnie.
            Sorry, men nå ble jeg litt provosert.

            Det er også flere andre der inne som forsvarer LSK med nebb og klør.

            Kommentar

            • ErikB
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 360

              #26
              Opprinnelig skrevet av veiron
              Sorry, men nå ble jeg litt provosert.
              Med rette , vil jeg si! Veiron, den kompromissløse, lefle med VIF-supportere? :shock:

              -erik (erib på VG.. )
              Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                #27
                Vålerenga skal lage fotballskole. Denne ideen er så bra at det burde LSK gjøre også.
                Dette hjelper nok litt mer enn å sitte å krangle med aper på VG`s debattforum. :wink:

                Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6082

                  #28
                  Skjønner ikke helt vitsen i å dra fotballen inn i ungdomsskolen annet enn å bli populære. Forstår ikke hvordan skolen kan gå med på det, må være fotballfans i ledelsen der. HVa med å heller lage et fotballlag de kan være med på etter skoletid? finnes vel allerede? ungdomsskolen er ikek akkurat heltidsarbeid.

                  Kommentar

                  • gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

                    #29
                    Skjønner ikke helt vitsen i å dra fotballen inn i ungdomsskolen annet enn å bli populære. Forstår ikke hvordan skolen kan gå med på det
                    Grunnskolene rundt omkring blir mer og mer desperate ettersom bevilgningene stadig skjæres ned og ned. Defor vil vi nok se mer samarbeid med organisasjoner utenfor skoleverket i framtiden - selv om lovreguleringer setter en del begrensninger for dette.

                    Regner med at pEnga på en eller annen måte må være med å finansiere sitt prosjektet, slik at skolen ikke belastes.
                    Jeg tror alle prosjekter som kan gjøres opp mot skole er bra. Derfor også min gamle idè om et mobbeprosjekt.

                    I skoletiden formes interesser og holdninger.
                    Det har nok Siem & Co skjønt. Samme mann har for øvrig også holdt foredrag for lærere og elever ved Fjellhamar skole.... En skole både Gunnar Halle, Frode Grodås, undertegnede og snart Uwe Rösler har barn på.
                    Selvfølgelig helt forkastelig, men vi kan neppe bebreide ham for å tenke kjappere enn andre fotballedere....

                    mvh
                    perta
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av veiron
                      Prøv å finn innlegg der jeg sprer dritt om LSK på vg debatt. Prøv å finne innlegg der jeg hyller vif. Der har du en utfordring Ronnie.
                      Sorry, men nå ble jeg litt provosert.
                      Du må gjerne bli provosert, jeg kan ikke noe for at min oppfatning ikke stemmer overens med din. Jeg har lagt merke til Trigz, men ikke deg. Sorry;-)
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av andee
                        Da tar jeg det som en selvfølge at du er inne på vg-debatt og gjør det samme som trigz, selv om du er beskjeden nok til å ikke nevne deg sjøl i samme åndedrag.
                        Jeg betaler ikke penger for å diskutere på et nettsted, ergo er jeg ikke inne på vg-debatt.

                        Dog prøver jeg å spre så mye positivt om Fugla som jeg kan på Aftenposten sine debattsider, selv om tiden begrenser aktivitetsnivået.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          #32
                          Kanskje LSK kunne hjulpet Gjelleråsen IF med kroner eller i saken mot Norges fotballforbund, og videreført prosjektet som Gjelleråsen har startet til resten av Romerike.

                          Kommentar

                          • Kanaristar
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2005
                            • 155

                            #33
                            Det med imagebygging er etter mitt syn ganske ukomplisert (så enkelt men så vanskelig):

                            Fansen må synge kule sanger, ha stort engasjement, veive med store flagg, ha et stort smil om munnen og vise omverdenen at fasen internt holder sammen i tykt og tynt og aldri vender gutta på banen ryggen selvom man ligger under 0-3 mot Odd på Åråsen. Dette blir det respekt ut av, tror jeg.
                            Kjøp Citroën !

                            Kommentar

                            • hthaug
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2004
                              • 435

                              #34
                              Her tror jeg det er mye vi kan gjøre sammen med Sportsklubben for å få flere medlemmer i kfl.

                              Flere jeg kjenner mener Martins er synonymt med KFL og selv om liker å ta meg en halv eller tre før kamp så er det kanskje ikke sikkert at alle føler seg like "hjemme" der som oss.

                              I det siste har det også vært lite folk på Martins før kampene synes jeg så resten må jo også være et sted. Dersom det er sånn at folk holder seg hjemme rett før kamp så kan det hende dette er et lite signal til resten av KFL om at ikke alle kanskje trives like godt på Martins før kamp. Får ikke liksom føelsen av at Lillestrøm er "vårt territorium" under et lokalderby bortsett fra 200 mann på Martins og noen flagg opp mot stadion.

                              En annen ting er at Sportsklubben selv ikke møtte opp under åpninga av nye shoppen i år - Uansett omstendighetene rundt dette så gjør dette LSK og KFL mindre synlig og det virker mindre professjonellt i mine øyne.

                              Nå er det noen år siden jeg stakk innom byfesten i Lillestrøm, men her kunne kanskje Sportsklubben og KFL gjort noenting for å markedsføre seg selv, enten ved en effekt stand på torvet i om det er mulig selvfølgelig og kanskje bidratt med å lage litt show - giveaways etc - konkurranser etc.

                              Virker kanskje litt kritisk denne posten her men dette er i allefall mine inntrykk.

                              Vi er kanskje heller ikke heldig med media heller ettersom det virker som om flere av sportsjournalistene holder med helt andre lag enn LSK. Håndteringen av denne kan sikkert diskuteres i det uendlige, men må si at Petter har gjort en strålende jobb hittil - Synes jeg ser han til stadighet overalt om dagen

                              Uansett hva vi velger å gjøre i framtida så er det i allefall en ting som er sikkert og det er at ingenting kommer gratis, det må knallhard jobbing til om vi skal klare 5000 medlemmer om noen år. Poenget er at vi må synes rundt omkring og for det så trenger både sportsklubben og KFL å bli sett bortsett fra på Martins og på Åråsen på kampdag.

                              Så begynn folkens i allefall å plastre bilen med LSK effekter og gå med LSK klær om du har

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Opprinnelig skrevet av veiron
                                Prøv å finn innlegg der jeg sprer dritt om LSK på vg debatt. Prøv å finne innlegg der jeg hyller vif. Der har du en utfordring Ronnie.
                                Sorry, men nå ble jeg litt provosert.
                                Du må gjerne bli provosert, jeg kan ikke noe for at min oppfatning ikke stemmer overens med din. Jeg har lagt merke til Trigz, men ikke deg. Sorry;-)
                                Jeg bøyer meg i støvet, du er en mann som bare sprer de gode tinga om Fugla og ditto dissing av apeberget. Det gjelder faen meg flere av dere kanaris på VGD, det er en fryd å lese hvordan dere promoterer egen klubb og ikke lar søpla slenge dritt om Sportsklubben!

                                Nydelig gutter, keep up the good work.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                Working...