Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nær 10 000 solgte til LSK-VIF Selv om det er solgt 9700 billetter er det fortsatt billetter til salgs.
- Vi har igjen 1800 billetter, sier Kjell Hulby til LSK.NO.
Tipper ca 8500 her, håper på nærmere 9k, men klubben må vel egentlig si seg fornøyd dersom vi runder 8000 utfra forholda! faen å jeg skal synge imorra!!!
Var akkurat innom På sparket på Åråsen, der frøkna kunne fortelle meg at d var solgt litt over 6900 billetter, blir nok ikke stort mer enn 8000 tusen idag dessverre.....
0 oppdatering fra rb.no pr. dd. Svak innsats, noen må selvsagt gå!
Men i følge dagens RB papir, var det fredag ettermiddag solgt ca 5600 billetter til denne kampen. Fra LSKs side forventes det et sted mellom 7000 og 7500 tilskuere på denne kampen.
Det er fantastiske værprognoser på yr.no(http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus...o/Lillestrøm/). Håper dette kan få en del "tvilere" til å velge fotballkamp på Åråsen som søndagsaktivitet, og at vi bikker 8000. Men det spørs vel.
Kanskje litt off topic dette, men jeg prøver meg..
Synes det var et lite paradoks at Odd hadde nesten 1000 flere tilskuere enn oss i går. De hadde 7700, vi hadde 6900...
Selv om vi har gjort det svakt i det siste, og de har gjort det bra, så er dette nok en bekreftelse på at vi har en del å gå på når det gjelder å jobbe opp mot personmarkedet...
Jeg savner først og fremst mer langsiktig jobbing f eks med sesongkort. Men det MÅ også være rom for kreative stunts underveis.
F eks var det i går flydag på Kjeller. I følge RB var det 15 000 der, bare et steinkast fra Åråsen. Etter min mening burde LSK på en eller annen måte vært synlig der. F eks via et stunt ved utgangene da stevnet ble avsluttet kl 16.30 - halvannen time før avspark på Åråsen.
Dessuten hører fo fly og fugl sammen...
Hallo hva skjer. Tipper på det dårligste tilskuertallet på mange år i dag.
Det er vel ikke mer komplisert enn at LSK knapt har vært oppe blant de 10 beste på tabellen siden høsten 2007, og at det nå er ferie for mange...
Dessuten, som jeg har vnevnt før; det var en megatabbe å utvide serien og legge sesongstarten på et så tidlig tidspunkt at ingen da hadde begynt å etterspørre norsk fotball ennå. Man klarte å holde en kunstig interesse til å begynne med, men nå faller publikumstallene dramatisk så og si over alt.
Det blir rett og slett for mye.
Kommentar