Aalesund-LSK, Color Line stadion, søndag 5. april kl. 18
Collapse
X
-
Ja ikke sant!?
var bare mitt poeng at jeg syns det skrikes for mye om at alle fotballspillere blir så jævla slitne etter noen kamper per uke, noe jeg syns de ærlig talt burde tåle!!
Derfor tror jeg ikke Riise var sliten etter 70 , og som du skyter inn var det jo avtalt på forhånd også!!
Men slik jeg ser på innlegget mitt i ettertid var det sinnsykt dårlig forklart!!!På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Inspirert av Riises innsats på sentral midtbane i går vil jeg se dette laget:
Otto
Nordtveit-PSA-Kippe-Ringstad
Myklebust-Riise-Kiko-Bolly
Occean-Sundgot
Eriksen er et mulig alternativ for Ringstad. Kan også vurdere Karim istedetfor Bolly, da går Mykle tilbake på venstre. Foretrekker Sundgot fremfor Edwin, sunnmøringen pleier å være bra mot Ålesund.Kommentar
-
Sto i RB-papir i dag at han fortsatt er usikker, og at de skal bruke tiden fram til kampstart på å vurdere ham. Samtidig sa Berg at man "ikke vil ta noen sjanser", så jeg vil ikke bli overrasket om Ringstad spiller i hans sted.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Inspirert av Riises innsats på sentral midtbane i går vil jeg se dette laget:
Otto
Nordtveit-PSA-Kippe-Ringstad
Myklebust-Riise-Kiko-Bolly
Occean-Sundgot
Eriksen er et mulig alternativ for Ringstad. Kan også vurdere Karim istedetfor Bolly, da går Mykle tilbake på venstre. Foretrekker Sundgot fremfor Edwin, sunnmøringen pleier å være bra mot Ålesund.
3 poeng på Söndag!!Kommentar
-
Ringstad starter. Det samme gjør Edwin på topp sammen med Occean. Ihvertfall ifølge dagens papir utgave av RB***Større baller enn vett***Kommentar
-
Håper spillerene forstår at fjorårets tremålstap var et lavmål som må revansjeres. Vi tapte mange kamper borte i fjor, men dette var blant de absolutt pinligste tapene. Berg bør legge bort gulrota et lite øyeblikk i morgen og piske inn litt raseri i troppen. Er helt uaktuelt å tape for et møkkalag som Ålesund, i morgen bør laget gjøre opp gjelda til supporterne.Kommentar
-
Videre er kampen mot Ålesund retningsgivende allerede nå, for om vi har ambisjoner i toppen, eller bunnen. 5 poeng etter 3 kamper, og delvis godt spill i alle 3 kampene er en god start. 2/3poeng etter 3 kamper vil være en dårlig start. 2/3 poeng og en seier i neste mot VIF med påfølgende plassering midt på tabellen er en middels start.LSK Norges beste lagKommentar
-
Videre er kampen mot Ålesund retningsgivende allerede nå, for om vi har ambisjoner i toppen, eller bunnen. 5 poeng etter 3 kamper, og delvis godt spill i alle 3 kampene er en god start. 2/3poeng etter 3 kamper vil være en dårlig start. 2/3 poeng og en seier i neste mot VIF med påfølgende plassering midt på tabellen er en middels start.
Tror vi vinner i dag, med mål på staffe og av OO03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Start eleveren i følge lsk.no http://www.lsk.no/default.aspx?did=9108094
LSKs startellever (4-4-2): Otto Fredrikson - Håvard Nordtveit, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Stian Ringstad - Bjørn Helge Riise, Hassane Dosso, Khaled Mouelhi, Magnus Myklebust - Edwin Eziyodawe, Arild Sundgot.Kommentar
-
Kommentar
-
Synes det er alt for tidlig å begynne å tenke tabell. Det er vel 80 poeng? til å spille om etter denne kampen. Personlig pleier jeg ikke tenke for mye på tabellen før 6-7 runden, da har spillet satt seg hos de fleste, og man ser konturene av hvordan tabellen blir.
Tror vi vinner i dag, med mål på staffe og av OO
Eller er jeg enig i tipset ditt, Occean virker være i kanonform.LSK Norges beste lagKommentar
-
faen så uoppmerksomme vi er!
ikke kan vi gjøre noe så enkelt som onnkast heller!Kommentar
-
Fy faen psa du burde bankes!Kommentar
-
Kommentar