Pål Steffen denne kampen også...
Aalesund-LSK, Color Line stadion, søndag 5. april kl. 18
Collapse
X
-
ALT vi gjør er ELENDIG nå, ikke klarer vi innkast, ikke corner, ikke passninger og ikke noe som helst synes jeg.
Her må det MYE skjerpings til om vi ikke skal ligge under med 3 til pause!Kommentar
-
hvor faen er markeringene inne i boksen???????Kommentar
-
Kommentar
-
Stormen har en egen versjon av alle våre sanger høres det ut som, har dem og plagiathaugen et sammerbeid med å kopiere oss eller?Kommentar
-
Hadde det ikke vært for at Aston villa leder over united, så hadde jeg vært forbanna!Kommentar
-
Stormen og plagiathaugen er latterlige på dette
samtidig er vi latterlige på foppall akkurat nå. spillet er elendig og utrolig mye personlige feil i lagetKommentar
-
Så langt er Arneng vår beste spiller, som har satt tre-fire gode skuddmuligheter langt over eller til side for mål.
Alt for slapt i dag, eventuelt for sleipt.Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
sinnsykt dårlig dette her!! hvis ikke ting forbedrer seg FORT kommer denne sesongen som i fjor å bli en sur helvetes kamp for å overleve.
Laget er som en gjeng med 10 års gammle gutter som løper etter ballen.
Jeg blir provosert av det spillet vi presterer nå! vi SUGER! vi står bare å ser påKommentar
Kommentar