Aalesund-LSK, Color Line stadion, søndag 5. april kl. 18
Collapse
X
-
-
¨FY faen i svarte helvette, jævla fittespillere som faen ikke kan en dritt om å spille foppall, nå renner det faen meg over her snart.
vi fortjener å tape 8-0 i dag , jeg klikker i vinkel hvis dem faen ikke skjerper seg 600% og i alle fall PRØVER og vinne denne kampen, LLAATTEERRLLIIGGKommentar
-
-
De tjener flere millioner spenn i året og klarer ikke å sentre til medspillere engang. Får flash backs fra 2008 sesongen herKommentar
-
Hva er det som er galt med både dere og øynene deres!?!?! Dette har absolutt ingenting som helst med laget å gjøre, det er utelukkende det faktum at Aafk blir 60-70% bedre fordi de har fått tillatelse av et fotballforbund som vi alle vet er korrupte(OG DER BLE VI SNYTT FOR STRAFFE) har gitt dem tillatelse til å spille på kuntgress når det ikke finnes noen som helst grunn til å godta det med tanke på at Molde har et av landets beste matter bare noen mil unna.
Kunstgress er byllepest og hører ingensteds annet enn i Tromsø, hvor det er vinter til juli, hjemme. Dette er fullkomment skandaløst, og er bare nok et eksempel på at fotballen er ødelagtLast edited by Grusom B; 05.04.2009, 18:03. Begrunnelse: Beklager språkbruken, har slettet det verste.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Dette er rett og slett veldig, veldig begredelig å se på. Ikke evner vi å klarere, forsvaret er så usynkront som det er mulig og bli, og det ser ut som spillerne får et kraftig støt i de elde deler hver gang de skal gjøre noe med ballen. Det siste kan forsåvidt ha noe med at de spiller på en våt plastikkmatte som ser ut som den er mer egna for curling.
Forsåvidt kunne vi gjerne fått en straffe når Metern blir meid ned, men det tror jeg uansett bare ville blitt pynting på noe jeg frykter blir et ræva resultat.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
HOLD KJEFTEN DERES!!! Hva faen er det som er galt med både dere og øynene deres!?!?! Dette har absolutt ingenting som helst med laget å gjøre, det er utelukkende det faktum at Aafk blir 60-70% bedre fordi de har fått tillatelse av et fotballforbund som vi alle vet er korrupte(OG DER BLE VI SNYTT FOR STRAFFE) har gitt dem tillatelse til å spille på kuntgress når det ikke finnes noen som helst grunn til å godta det med tanke på at Molde har et av landets beste matter bare noen mil unna.
Kunstgress er byllepest og hører ingensteds annet enn i Tromsø, hvor det er vinter til juli, hjemme. Dette er fullkomment skandaløst, og er bare nok et eksempel på at fotballen er ødelagt.
Dra til helvete.Kommentar
-
HOLD KJEFTEN DERES!!! Hva faen er det som er galt med både dere og øynene deres!?!?! Dette har absolutt ingenting som helst med laget å gjøre, det er utelukkende det faktum at Aafk blir 60-70% bedre fordi de har fått tillatelse av et fotballforbund som vi alle vet er korrupte(OG DER BLE VI SNYTT FOR STRAFFE) har gitt dem tillatelse til å spille på kuntgress når det ikke finnes noen som helst grunn til å godta det med tanke på at Molde har et av landets beste matter bare noen mil unna.
Kunstgress er byllepest og hører ingensteds annet enn i Tromsø, hvor det er vinter til juli, hjemme. Dette er fullkomment skandaløst, og er bare nok et eksempel på at fotballen er ødelagt.
Dra til helvete.
Spillerne våre må da for helvete som alle andre kunne tilpasse seg, hvorfor klarer enda det men ikke vi ?Kommentar
-
Ikke drit dere ut, det er jo helt åpenbart!!!! Tror du plutselig vi har elleve spillere som ikke kan dempe en ball??? Dem får så mye gratis av denne bana at det er helt perverst. Det er ikke tilfeldig at den eneste gangen vi har vunnet der oppe var en sommerdag uten regn.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Dra til helvete.Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Og ikke kom her med tilpasningdyktighet, det er bare pissprat. Jeg har lest omtrent tusen bøker, men det hjelper jo faen ikke om jeg skal lese en bok skrevet på gibberish!
Edit: Igjen, beklager ordvalg og språkbruk. Raserianfall er kjedelige greier.Last edited by Grusom B; 05.04.2009, 18:04.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Ikke drit dere ut, det er jo helt åpenbart!!!! Tror du plutselig vi har elleve spillere som ikke kan dempe en ball??? Dem får så mye gratis av denne bana at det er helt perverst. Det er ikke tilfeldig at den eneste gangen vi har vunnet der oppe var en sommerdag uten regn.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar