Ruben har et kjempeinnhopp! Andre han gjør er å slå Aarøy i lufta!
Aalesund-LSK, Color Line stadion, søndag 5. april kl. 18
Collapse
X
-
-
-
hvorfor tar Ringsatad corneren? mæla den rett utover kantlinja, dette er letterlig med tanke på hvordan stillingen er i kampen, her må ALT tas vare på!
OO var ikke enig i at vi skulle skyte på det frisparket, virka frustrert, jer er enig med han, vi burde ALLDRI skutt der, i stedet prøvd å utnytta det beder enn det.
Vi kaster bort muligheterKommentar
-
nesten s¨vi gav dem en til.....normalt er jeg alltid optimist jeg men denne kampen her fortjener vi faen ikke å vinne. Vi har ikke vært best i noe....innsats, pasninger, samspill, sjanser......ikke noe har vi vært gode på i dag. Begge innbyttere har gjort en hederlig innsats...det skal de ha....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Syns det er stusselig å se Occean også jeg. Faen, - han skal liksom være vår spydspiss, men klarer jo faen ikke å treffe ballen reint EN gang, eller holde på den i mer en 2 sekunder av gangen. Trist !!!! :evil:Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Jeg tror ikke det er kun forventninger for året som må justeres, synes lønningene skal justeres ASAP, for LSK har ikke råd til å betale lønn for det som blir prestert på banen. Så halver lønna til spillerne, og så for dem heller bonus ved seier i kampene.Kommentar
-
Kommentar
-
....og der gav vi nesten bort en til uten markering.....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
-
vi fortsetter som tidligere, vi spiller kun en omgang, vet faen ikke våre spillere at det er 2 omganger i foppall?
1 omgangen og delvis i 2 omgang forteller meg at vi sålangt ikke har forbedra oss en dritt fra i fjor og dette vil bli nok en sesong med å kjempe for å beholde plassenKommentar
-
Kommentar