Etter det jeg kan google meg fram til så har alt fra Hearts, Heerenveen, Chelsea, Arsenal, Reading og Aalesund vært interessert det siste året.
Artikkel i forbindelse med mulig overgang til Hearts i september 08:
Edit: Etter det jeg kan skjønne har han vært i Nederland og Heerenveen, men reist hjem igjen pga hjemlengsel.
Overgangsstatus på det islandske fotbalforbundet sine sider: (Lag i utlandet er aldri nevnt på disse, kun landet.)
Valur - Holland - 28.08.2007
Holland - Valur - 05.04.2008
Valur - KR - 01.08.2008
Gikk tilbake til Island i april i fjor, og ble snappet opp av KR Reykjavik fra Valur i august.
Artikkel i forbindelse med mulig overgang til Hearts i september 08:
There is interest from many clubs but he is going to stay in Iceland this winter and think about moving next year. He is contracted to KR, he has not met with Hearts or done any training and I would not like to say which other clubs are interested.
He is a terrific young boy, left footed with good pace. He is open minded about where he could go next year.
He is a terrific young boy, left footed with good pace. He is open minded about where he could go next year.
Edit: Etter det jeg kan skjønne har han vært i Nederland og Heerenveen, men reist hjem igjen pga hjemlengsel.
Overgangsstatus på det islandske fotbalforbundet sine sider: (Lag i utlandet er aldri nevnt på disse, kun landet.)
Valur - Holland - 28.08.2007
Holland - Valur - 05.04.2008
Valur - KR - 01.08.2008
Gikk tilbake til Island i april i fjor, og ble snappet opp av KR Reykjavik fra Valur i august.
Kommentar