Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
- MK kom ikke med noe overraskende. Vi visste de var direkte i spillestilen, og svært ivrige på å spille i bakrom. Etter som kampen skred fram, var det ingen tvil om at de vant fortjent. De var bedre enn oss i alt, sier LSK-trener André Bergdølmo.
Med forbehold om at Bergdølmo er sitert riktig, så er det litt pussig at en gjeng amatører fra Sørlandet er "bedre enn oss i alt". Vi hadde da ikke så gærn´t lag?
Synes det er litt rart at dette laget ikke vinner kampen ganske greit. Forsvaret er kanskje ikke veldig veldig bra, men keeperen, midtbanen og spissene er vel ikke langt unna tippeligaklasse.
Opprinnelig skrevet av Skinke
André Hansen - Torje Slettli, Eivind Damstuen, Marius Johnsen, Robin Vågan - Karim Essediri, Hassane Dosso, Kristoffer Tokstad, Alper Göksü - Bjørn Bergman Sigurdarson, Edwin Eziyodawe.
Noen som har noe info om de 3?
Eivind Damstuen er 92 model, altså like gammel som Gabrielsen ca. Han er vel den stopperen på juniorlaget som virker best, selv om han ikke har rutinen til noen av de andre. Det som i mine øyne skiller han litt fra de andre midtstopperne er at han har bedre ro med ballen og virker som en spillende stopper. Han har så vidt jeg vet ingen kamper for aldersbestemt landslag og er vel ikke aktuell for a-laget med det første.
Robin Vågan er 90 model, altså like gammel som Bolly ca. Vågan er en av de som imponerte meg litt på juniorlaget i fjor. Han spiller venstre back i år, men jeg er usikker på om han er venstrebent eller ikke. Han har god teknikk og er flink til å bli med offensivt. Viste seg frem med et dribleraid på egen halvdel og feil side av banen forrige gang jeg så han, noe som fikk Birkeland rimelig irritert. PGA alderen må han vel slå gjennom i år om han vil bli, tviler desverre på at han kan klare det.
Alper Göksu ble henta fra lørenskog samtidig som Tokstad, altså signerte han før forrige sesong. Han er 91 model og like gammel som Tokstad og Ringstad. Ryktene på forumet sier at han stagnerte noe i lørenskog, men han har vist gode takter for juniorene når jeg har sett dem. Han har grei fart, meget bra teknikk, legger gode passninger, har et fint skudd og god arbeidsmoral(løper og løper). Synes han har en tendens til å gjøre ting litt vanskelig, men har kanskje litt troa på at han er en av de på juniorlaget som kan ta steget opp. Men jeg er absolutt ikke sikker. Venstrebent spiller som jeg har sett spille ving i 442 og indreløper i 433. Mener at noen på forumet sa at han hadde fått noen innhopp som back for Lørenskog. Har lanskamper for g15 og g16, men fikk bare være med på den første samlingen til g17
Mange spennende momenter i morgendagens 2.lagskamp.
* Afrika mot Strømmen? Karim, Nosa, Edwin og Dosso fra start?
* Tør Johnsen prøve seg på kunstgress?
* Hansen utfordrer til Otto?
* Arild på hugget?
* Bjørkøy tilbake?
Mange spennende momenter i morgendagens 2.lagskamp.
* Afrika mot Strømmen? Karim, Nosa, Edwin og Dosso fra start?
* Tør Johnsen prøve seg på kunstgress?
* Hansen utfordrer til Otto?
* Arild på hugget?
* Bjørkøy tilbake?
Kan bli et rimelig bra lag fra Lillestrøm sin side;
Hansen
Slettli-M.Johnsen-Damstuen-Ringstad
Essediri-Dosso-NosaEmmanuel-Tokstad
Sundgot-Edwin
Regner med at Bolly spiller.
HAr ikke tenkt på det tidligere, men om signeringen av nosa fører til at Tokstad mister plassen sentralt på 2. laget, så er det utrolig kjedelig. Tokstad burde definirivt få plassen sentralt på 2.laget fast.
Gulbrandsen og Tokstad burde i hvertfall få 45 min hver på sine faste plasser.
Ja Bolly kommer vel til å spille, glemte han. Synes Tokstad har gjort det bra som kantspiller og tror desverre han blir sett som et 6. valg på sentral midtbane av H. Berg. (Mouheli, Dosso, Nosa, Bjørkøy, Søgård) Men jeg mener ikke han bør spille kant. Får vel spille sentralt på junior laget om det ikke blir funnet plass til han på rekruttlaget.
Ja Bolly kommer vel til å spille, glemte han. Synes Tokstad har gjort det bra som kantspiller og tror desverre han blir sett som et 6. valg på sentral midtbane av H. Berg. (Mouheli, Dosso, Nosa, Bjørkøy, Søgård) Men jeg mener ikke han bør spille kant. Får vel spille sentralt på junior laget om det ikke blir funnet plass til han på rekruttlaget.
Om Lillestrøm ikke har et bedre kamptilbud til han enn juniorfotball så synes jeg han burde vært lånt ut. Tror han velges før Bjørkøy og Søgård i 2.div siden dette ses på som en utviklingsarena.
Tokstad er i mine øyne helt klart best i midten og helt grei på høyrevingen. På venstrevingen synes jeg ikke han fungerer spesielt bra.
Tipper Dosso spiller hele i morgen og at Tokstad og Nosa får en omgang hver. Eventuelt kan Tokstad spille bak Edwin istedenfor sundgot. HAr ikke sett Tokstad som hengende spiss, men jeg tror han kan være bra der.
Ja med tanke på at 2.div skal brukes skal brukes som utviklingsarena så bør Tokstad få spille. Men jeg er ganske sikker på at det er mer viktig for Henning å få i gang Bjørkøy med kamptrening akurat nå. Hvis Bjørkøy i det hele tatt er klar for kamp.
Uansett synes jeg det er for mye med 6 spillere som kjemper om 2 plasser. Mulig Tokstad ligger bedre an for å spille 2. divisjon enn 6. valg men tror han er Hennings 6. valg som midtbanespiller.
Med så mange midtbanespillere tror jeg det ser mørkt ut med tanke på forlengelse av Søgårds kontrakt. Muligens Bjørkøy blir et salgs objekt om han skulle komme i form og få vist seg fram. Vet at mange ikke er fornøyd med Mouheli men tror den sentrale midtbanen fort kan bestå av Mouheli og Nosa med Dosso og Tokstad som utfordrer.
Kommentar