Kan man vente seg noe av denne kampen på LSK-tv?
LSK2 - sesongen 2009
Collapse
X
-
Egentlig ikke. Nå fulgte ikke jeg kampen like tett som jeg gjør det storfugla spiller, men jeg ble mildt sagt skuffet over tempo, vilje og konsentrasjon hos andrefugla. Både hva gjelder a-lagsmateriale og up-and-coming unggutter.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Hvis Lyn går konk så vil det skje. Eller hvis noen i de øverste divisjonene går konk eller slår seg sammen.
Bodø/Glimt 2 er allerede fortapt, og rykker ned uansett. Lyn 2 ligger også under streken, men blir altså uansett nødt til å rykke ned.
FFK 2 og SIF 2 ligger over streken, men om en av disse A-laga rykker ned, ryker også andrelaget og da beholder beste tolver plassen i 2. divisjon.
Det er også feil at Steinkjer har 26 poeng. De har 25p, og -28 i målforskjell. Vi har -27.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Neste match:
KFUM Oslo - Lillestrøm SK 2
Lørdag, 17 oktober, kl 13.00
KFUM Arena, Ekebergvn 109, 1178 OsloHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Jeg hadde litt andre planer i dag, og ikke så god tid, så jeg kom etter 6 min og dro etter 70. Fikk altså omtrent ikke med meg noe av interesse, bare tre Fløy-mål.
Kiko var som nevnt elendig, det samme var Reid, Mosis har for dårlig fart for et høyere nivå. De jeg kan se for meg rimelig fast på 1. laget i fremtiden er Dosso, Ringstad og Gabrielsen og kanskje Gulbrandsen.
Dosso gjør et par stygge feil, men er ellers sikker med ballen.
Ringstad og Gabrielsen klarte seg rimelig bra og Gulbrandsen viser noen glimt en sjelden gang.
Gulbrandsen ble litt lett å lese ettersom han prøvde en hurtig vending til høyre med utsiden av høyrefoten hver gang han hadde ballen i nærheten av motspiller. I et angrep løp han i en slags spiral ettersom han dro den samme "finta" 4-5 ganger.Kommentar
-
-
Kjedelig men jeg forventet at enga skulle ta denne enkelt, så det er svært positivt. Uansett så er det muligheter enda, men da må vi vinne våre 2 siste kamper, 2 svært vanskelige kamper.
LSK2: (23poeng)
KFUM - Lillestrøm 2 ::: KFUM ligger på en 4. plass
Lillestrøm 2 - Pors ::: Pors ligger på en 2. plass
VIF2: (27poeng)
Vålerenga 2 - Ullensaker/Kisa ::: kisa 9.plass
Vindbjart - Vålerenga 2 ::: Vindbjart 6.plass
Eidsvoll Turn: (28poeng)
Flekkerøy - Eidsvold Turn ::: Flekkerøy 5.plass
Eidsvold Turn - KFUM ::: KFUM 4.plass
Kisa: (28poeng)
Vålerenga 2 - Ullensaker/Kisa ::: Vif2 11.plass
Ullensaker/Kisa - Mandalskameratene ::: Mandal 13.plass
Jeg har troa!
**edit må legges til at vi har -27 i mål diff mens enga har -8, turn -9 og kisa med +-0Daukjøtt Felt CKommentar
-
Ulempen for oss og VIF2 er at de to siste kampene går dagen før a-kampene.
Jeg har tro på at en av de andre lagene kan havne på 28 poeng, men jeg er mer usikker på om vi klarer å vinne de to siste kampene. Vi har det tøffeste programmet igjen. Mot Pors kan Kippe spille siden han må stå over mot Sandefjord. Dette bør vurderes dersom a-laget har ungått kvallik, men da er vi avhengig av seier i Sandefjord.
Vinner vi mot KFUM vil det uansett være muligheter til å klare seg den siste serierunden. Håper Ull-kisa tar VIF-2 siden VIF2 har den tøffeste kampen som gjenstår. Eidsvold turn har ikke enkle kamper de heller.Kommentar
-
Det har vært meget god stemning de to siste matcha, og gutta setter pris på støtten.
Vi setter opp buss til KFUM-matchen for å støtte laget i jakten på overlevelsespoeng: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=16046
Bli med på årets korteste tur!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er også feil at Steinkjer har 26 poeng. De har 25p, og -28 i målforskjell. Vi har -27.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Skal hilse fra "Halv-metern", Han satte pris på støttenHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Kommentar
Kommentar