Husker du Ham-Kam i fjor? Karim kan slå dødballer på en god dag, ingen tvil om det.
LSK2 - sesongen 2009
Collapse
X
-
Keeper: André Hansen
Forsvar: (19) Eivind Damstuen, (4) Hareet Singh, (-) Lunan Ruben Gabrielsen, (3) Robin Vågan,
Midtbane: (10) Sondre Jakobsen, (7) Simen Rustadbakken, (9) Thomas Halstensen, (17) Victor Grodås,
Angrep: (11) Fredrik Gulbrandsen, (21) Collin N'kee,
Reserver: (1) Lars Sutterud, (15) Michael Omoijuanfo, (16) Torstein Kastet, (18) Christian Appelqvist,Kommentar
-
Følg kampen live her: http://www.rb.no/fotball/live/?kamp_id=352264Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Unggutta raknet mot slutten av 1. omgang, 0-2 til pause. Straffe og bra langskudd. iflg rb live.Kommentar
-
Kommentar
-
virkelig SÅ jevn kamp om plassene på A-laget nå at ingen kan spille 2.div kamper lengere?
blir jo bare dumt å la hele junior laget gå bananas uten en eneste kar med rutine på laget..
selv Manu U hadde vel Neville og Ferdinand i forsvaret når de lot unggutta sine takle Hull..
skeptisk til å holde på sånn her for mye altså..
forrøvrig 3-0*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
-
Vi ligger nå på nest siste. Direkte nedrykk. Viktig at vi holder plassen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Av alle andrelagskamper jeg har sett, har jeg aldri sett en bedre motspiller enn KFUMs nummer 7, Christoffer Dahl. Det oste kvalitet fyren. Greit nok at vi stilte med juniorlaget vårt, men de passningene, og det overblikket Dahl viste var det høyt nivå over.
Jeg ba Henning holde et øye med ham i pausen, og fikk et lite flir i retur. Ser nå at Dahl har en fortid i Lyn og det sier vel i grunn sitt...
Selv om Dahl er 24 er vel Bjørkøy et bevis på at det aldri er for sent å bli god!Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Av alle andrelagskamper jeg har sett, har jeg aldri sett en bedre motspiller enn KFUMs nummer 7, Christoffer Dahl. Det oste kvalitet fyren. Greit nok at vi stilte med juniorlaget vårt, men de passningene, og det overblikket Dahl viste var det høyt nivå over.
Jeg ba Henning holde et øye med ham i pausen, og fikk et lite flir i retur. Ser nå at Dahl har en fortid i Lyn og det sier vel i grunn sitt...
Selv om Dahl er 24 er vel Bjørkøy et bevis på at det aldri er for sent å bli god!I med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Han er 25 og trappet ned satsingen på fotball ved å gå fra Lyn tilbake til "kåffa" for et par-tre sesonger siden. Motivasjonen var vel ikke helt til stede for å satse så mye som fotballen krever. En ærlig sak det. Så denne ser vi nok aldri i gult og svart, med mindre vi rykker ned til 2.div da.Kommentar
-
Kommentar
-
Christian Dahl er bare en spiller vi i Bergenkanaris har sendt ut for å senke laget til Judas. Vanligvis er han helt udugelig, men det hender han glimter til.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Fram Larvik - Fugla 2
Viktig bånnkamp også for Fugla 2 i dag. Kampen startet kl 18.00, og av referatet på rb-live de første fem min så kan vi vel neppe beskyldes for å føre kampen...
1 min: Fram bryter umiddelbart, og Tveråen fyrer av et skudd fra 40 meter.
2 min: Tveråen skyter på halv volley, og Sutterud redder med beinet. Stor sjanse til Fram!
3 min: Fram presser høyt i innledningen av kampen.
5 min: Fram slår i bakrom, men Gabrielsen får klarert for LSK i første omgang. Fram beholder initiativet og angrepet ender med at Sagaas skyter i nettveggen.
5 min: Jacobsen er alene med keeper, og runder LSKs sisteskanse før han felles. Jacobsen vinkes imidlertid for offside!
Puuh... Vi holder nullen etter seks minutter...Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
Kommentar