LSK2 - sesongen 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

Opprinnelig skrevet av Serbern
    Og Myklebust har fortsatt problemer med å få ballen i mål..
    Jeg humret litt når jeg leste det på RB:

"Kjempesjanse til LSK! Bolly drar seg forbi Gimmestad på høyrekanten. Han går ned til dødlinja og spiller ut til Myklebust som bruker innsiden av foten til avslutte. Skuddet går forbi Aksnes, men går via tverrliggeren og ut."

Kommentar

• skotten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 1794

Mykle hadde to dobbelsjanser like før slutt, som får en til å undre på hvor store sjanser han egentlig trenger...

Den aller største hadde Edwin like etter ledermålet. Skudd i stolpen, via andre stolpen og ut!

Kommentar

• KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

Mykle ble jo nesten toppscorer i 1.div som tenåring i Hødd. Rart at han ikke klarer å finne frem til avslutnignene han hadde da. Trener han noe spesifkk på avslutniger? Det er vel kun gjennom slik detaljtrening han kan bli bedre.

Kommentar

• gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3226

LSK 2 - Eidsvold Turn: 1-1 (1-0)

Andrefugla fra start:

12 Sondre Grodås
          28 Ruben Gabrielsen-24 Fredrik Mosis-4 Hareet Singh-20 Stian Ringstad
          26 Mathis Bolly-22 Kristoffer Tokstad (k)-9 Thomas Halstensen-11 Magnus Myklebust
          10 Fredrik Gulbrandsen-14 Edwin Eziyodawe

Etter 69 minutter gikk Gulbrandsen ut og ble erstatta på topp av 30 Colin N'Kee. Etter 73 minutter ble debutanten Fredrik Mosis (fra Skeid) bytta ut med Eivind Damstuen, som tok HB fra Ruben, som gikk inn som høyre midtstopper. Etter 78 minutter kom 5 Robin Karlsen inn for Halstensen.

Turn hadde minst tre store målsjanser før LSK tok ledelsen (31 minutter) etter en corner, der Eddie fikk ballen til blodferske Mosis, som putta sikkert fra noen få meter. To minutter etter satte Eddie ballen i høyre stanga etter et nydelig angrep. Ballen gikk derfra til venstre stanga før Turn-keeperen fikk tak i den.

Også i andre omgang kom Turn til flere store sjanser, særlig på sin venstreside, med flere gode innlegg som fort kunne ha blitt satt i mål. De utlikna imidlertid ikke før etter 80 minutter, etter to raske GK til Thomas (78 minutter) og Kristoffer (80) minutter. To minutter etter satte Mykle et skudd i tverrliggeren. Begge lag hadde flere sjanser, men alt i alt var det en jevn kamp både i spill og sjanser.

gilbert
          Last edited by gilbert; 08.06.2009, 07:29. Begrunnelse: Karlsen inn for Halstensen, ikke Tokstad

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

En liten karakterbok kanskje? Er spent på ditt inntrykk av mosis.

Kommentar

• gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3226

Ikke akkurat karakterbok...

Bare noen raske og overfladiske inntrykk (som andre kan reagere på...):

Sondre: Flere meget gode redninger, flink til å prate/kjefte (sin onkels nevø), valgte korrekt å bokse i trengte situasjoner, langt bedre inntrykk enn sist jeg så ham (i fjor). Lange utspark (men jeg skjønte ikke hvorfor de ble prioritert så klart: Med Eddie og Fredrik på topp fikk vi i regelen bare kontring mot med en gang - det gikk langt bedre å spille seg ut bakfra).

Ruben: De fleste innleggene og angrepene mot kom fra hans posisjon, men jeg er ikke sikker på at det særlig var Rubens feil: Samspillet med (primært) Mathis og dels med Kristoffer (som ellers dekte store rom) og Fredrik Mosis så ikke ut til å sitte helt.

Fredrik Mosis: Virker som en solid stopper, brukbar i duellene og med ballen i beina, men kjente kanskje ikke helt sine nye lagkamerater, litt tidlig å vurdere ennå. Skårte målet.

Hareet: Omtrent som de stopperne vi har hatt på juniornivå de siste åra (bl.a. Lasse Bergan-Foss, Trym Bogen) - for tidlig å si noe mer om potensialet til å gå til A-spill.

Stian: Stort sett god kontroll, var også godt med framover, kanskje særlig i andre. Gode dødballer (fra høyre).

Mathis: Skapte ikke på langt nær så mye som en kunne håpe, og tar ikke løpene og duellene bakover alvorlig nok. Skapte mer på slutten av andre omgang på venstre, da han og Magnus bytta side.

Kristoffer: Mye involvert og tok ansvar, også offensivt, med løp inn mot boksen. Gode dødballer (fra venstre).

Thomas: God med ballen, spillbar, innsatsvillig i duellene tross femten-tjue kilo mindre (?) enn makkeren Tokstad. Positivt bekjentskap, fortjent at han har fått være med på A-treningene.

Magnus: Mange gode initiativ og detaljer, men får det ikke til. Går i likhet med Eddie for lenge med ballen sjøl. Overraskende og skuffende at han heller ikke på høyresida (etter sidebytte med Mathis) prøver eller greier å komme til innlegg med høyrefoten. Uheldig med tverrliggerskuddet - dagens helt om det hadde gått inn.

Fredrik: Jobber iherdig, med stor fart, over store arealer, og bytta ut.

Eddie: Som vi kjenner ham på godt og vondt, uforutsigbar, bortsett fra at han sjelden gir fra seg ballen frivillig - den ene gangen han gjorde det, ble det mål...

gilbert
              Last edited by gilbert; 08.06.2009, 07:28. Begrunnelse: Korrekte familieforhold

Kommentar

• Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

Opprinnelig skrevet av gilbert
                Sondre: Flere meget gode redninger, flink til å prate/kjefte (sin fars sønn), valgte korrekt å bokse i trengte situasjoner, langt bedre inntrykk enn sist jeg så ham (i fjor).
                Han er nok sønn av sin far (som alle andre), men han er ikke sønn av Frode, hvis det var ham du siktet til. Sondre er nevøen til Frode. Victor Grodås derimot, er Frodes sønn, og spiller kant på juniorlaget.

Kommentar

• skotten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 1794

Mathis: Skapte ikke på langt nær så mye som en kunne håpe, og tar ikke løpene og duellene bakover alvorlig nok. Skapte mer på slutten av andre omgang på venstre, da han og Magnus bytta side.
                  Kan legge til om Bolly at begge de store sjansene på tampen kom etter at han hadde fosset ned venstresiden i stor fart, og skar på innsiden av forsvarer helt nede ved dødlinja. Kan se ut som han har en force i spillet sitt der.

Kommentar

• Cruz
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 398

Etter 78 minutter kom 5 Robin Karlsen inn for Tokstad.
                    I kategorien pirk: Det var Halstensen som byttet med Karlsen i det 78. min.
                    Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

Kommentar

• Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

LSK2 møter i dag Vindbjart på Moseidmoen gress, kampstart 18.00.

Vi stiller vel som vanlig veldig juniorpreget med få innslag fra A-stallen, og ingen bør bli overrasket om vi får med oss nøyaktig 0 poeng herfra.

Lagoppstilling har man ikke sett, kommer vel her etterhvert:

Kommentar

• Kanarifugl84
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2007
                        • 2319

1-0 til hjemmelaget etter knappe 2 minutter, drømmeåpning...

Kommentar

• Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

Ble 3-0 til Vindbjart. Aner ikke hvilket lag man har stilt med, men det er uansett alt for dårlig.

Kommentar

• Kanarifugl84
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2007
                            • 2319

Opprinnelig skrevet av Emil B
                            Ble 3-0 til Vindbjart. Aner ikke hvilket lag man har stilt med, men det er uansett alt for dårlig.
                            http://www.rb.no/fotball/live/
                            Blir feil å kreve all verdens av resultater når dette er laget man sender til dyst mot ålreit 2.div motstand:

LSKs lag: André Hansen - Marius Amundsen, Eivind Damstuen, Fredrik Mosis, Victor Grodås - Torstein Kastet (Chris Holsten i 20), Simen Rustadbakken (Alexander Kruse Berg i 7), Hassane Dosso (Alban Shala i 7), Sondre Jakobsen - Fredrik Gulbrandsen, Collin N´Kee.

Kommentar

• BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                              Blir feil å kreve all verdens av resultater når dette er laget man sender til dyst mot ålreit 2.div motstand:
                              Isolert sett er det greit, men året under ett har det vært skralt.

Forresten en del spillere her jeg håper vi får høre mer om. Ikke minst Alban Shala.

Dr. Alban?
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• KrisB
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2008
                                • 2923

På fredag så spilles LSK2-vif2. kl 18:00. Dette er vel en kamp som bør sees.

Kommentar

• KrisB
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2008
                                  • 2923

Følg kampen live: http://www.rb.no/fotball/live/?kamp_id=352379

Kommentar

• KrisB
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2008
                                    • 2923

Da ble det 0-0 vi hadde vel en stor sjanse til å score da Riseth nikket ballen i stolpen. Andre Hansen sto vel også bra i dag.

Kommentar

• vermu
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2008
                                      • 1729

LSK 2 - vif 2

Andrefugla spilte idag 0-0 mot VIF 2 i LSK hallen. Vi stilte et meget ungt lag og da VIF var det beste laget skal vi være fornøyd med det ene poenget. Nærmest scoring var Riseth sin heading i tverrligger i 1.omg.

Lagoppstilling:

Hansen

Damstuen-Riseth-Mosis-Ringstad

Gabrielsen-Halstensen-Karlsen-Bolly

Appelqvist-Lille-Bukken

Innbyttere:

31.min V.Grodås -Appelqvist (skade)
                                      46.min Singh - Riseth
                                      69.min Kastet - Lille -Bukken (skade)

Banens beste: Andre Hansen

Kommentar

• vermu
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2008
                                        • 1729

Opprinnelig skrevet av vermu
                                        Lagoppstilling:

Hansen

Damstuen-Riseth-Mosis-Ringstad

Gabrielsen-Halstensen-Karlsen-Bolly

Appelqvist-Lille-Bukken

Ellers så var Riseth vår beste i 1.omg. Vinner alle dueller,og imponerer med stort engasjement og innsats.

Ringstad anonym men god defensivt.
                                        Mosis veldig bra.
                                        Ruben svak
                                        Bolly eneste farlige framover. God kamp.
                                        Lille-Bukken. Vanskelig kamp.
                                        Hansen. BB. Prikkfri. Ikke en eneste liten feil. Rett og slett en god keeper.

Kommentar

• Kanarifugl84
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2007
                                          • 2319

LSK 2 møter Ull/Kisa på Jessheim stadion kl. 18:30 i dag. Vi stiller nok ungt og reserve-reservepreget som vanlig, forventer ikke poeng med hjem herfra.
                                          Kampen kan følges her: http://www.rb.no/fotball/live/?kamp_id=352410

Kommentar

Working...