Pause 0-1 på Åråsen.
LSK2 - sesongen 2009
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Undertegnede var ikke overraskende skeptisk til denne signingen, og foreløpig virker det velbegrunnet.
Jeg skal ikke hogge huet av en spiller jeg ikke har sett, men jeg stiller meg skeptisk til denne signingen. Ville likt om vårt hull i forsvaret og vår siste plass i "utenlandskvota" ble besatt av et litt sikrere kort. Slik vi er bemannet nå med kun to etablerte stoppere, vil også skader/kort på Pedersen være skummelt.
Mulig Reid kan lære seg ting på sikt, men det er gambling nå når vi spiller for livet. Det er også lettere å komme fra en annen fotball-kultur om du kommer som ving eller spiss.Enda skumlere rangerer jeg faktisk en eventuell skade (eller masse kort) på Kjeppe. Med Riseth ute har vi ingen naturlig erstatter. M. Johnsen kan gå inn, men han mangler fart og er skadeutsatt. Denne Reid vil på sin side i beste fall trenge tid på å tilpasse seg, og vil neppe redde oss i en tøff høstspurt.
Skal ikke se bort fra at vi i enkelte kamper vil se Kiko eller Søgård som stopper.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar