LSK2 - sesongen 2009
Collapse
X
-
-
hva fa... Er vel ikke bra dette? LSK 2 trenger vel egentlig å spille i 2 div. for å få riktig matching og sånt. Å rykke ned til 3 div. hadde ikke blitt bra. start 2 er vel også en som også kjemper om å ikke rykke ned.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Rett skal være rett, han er helt fersk i spillestilen og alt det der. Langs bakken har han gjort mye rart, i lufta er han bedre. Godt tilslag, ser det ut til.
Likevel er jeg litt skeptisk dersom han er alternativet dersom Kippe eller Steinar blir skadet/karantene.
Flere av de "etablerte" er minst like svake i dag.
Først og fremst virker laget helt blottet for selvtillit og tæl.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kampen mot Start var noe av det kjedeligste jeg har sett på lenge. veldig tafatt. Er vel bare Bergmann som har noe som helst sjanse for A-lags spill fra det laget der denne sessongen.Kommentar
-
Dårligste kampen jeg har sett,totalt mangel på innsats og jeg gir Bergmann og Mosis 4 poeng lillebukken får 3 resten får en 1 er ,...Bergdølmo,Reid og Sutterud får ikke poeng........ Sann mine ord Reid kommer ALDRIG til og få et min i elitserien..Kommentar
-
Mye positivt fra kampen skjønner jeg.Daukjøtt Felt CKommentar
Kommentar