LSK2 - sesongen 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

7-0 Mykle
    Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

7-1 er opphentingen igang?
      Daukjøtt Felt C

Kommentar

• McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5104

Tosifra, tosifra!

Kommentar

• HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6110

Det ble 7-1 til slutt.

Laget spilte slik:

Otto
          Gabrielsen - Mosis - Reid - Ringstad
          Dosso
          Bolly - - - - - Husar
          Bergmann
          Gulbrandsen - Myklebust

Bergmann fikk en liten skade(strekk??) og ble bytta med Halstensen
          Slettli kom inn for Ringstad
          Rashid kom inn for Bolly

Skal prøve meg på en slags karakterbok etterhvert.
          Last edited by HSft; 14.09.2009, 20:11.

Kommentar

• gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

Opprinnelig skrevet av HSft
            Bergmann fikk en liten skade(strekk??)
            Veldig synd om han blir skadet nok en gang. Han var veldig på gang nå.
            Krysser fingra.
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

Kommentar

• HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6110

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              Veldig synd om han blir skadet nok en gang. Han var veldig på gang nå.
              Krysser fingra.
              Er egentlig ikke så bekymra, det så ikek noe ille ut. Mulig det var en krampe. Det var i hvertfall ikke ryggen igjen.

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Herre skaper. Jeg klikka meg inn i tråden i den tro at jeg skulle lese enda et begredelig matchreferat og tap.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

Opprinnelig skrevet av KrisB
                  Det tror jeg ikke. Har lyskestrekk og i følge "stallen 09" så er han ute i 2 uker.
                  Metern meldte seg klar for a kamp på lørdags treninga, da sa Andre at neste kamp du spiller er på mandag...Og vips så var han ikke klar igjen,,dårlig holdning spørr du meg..

Kommentar

• HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6110

Otto Fredrikson 5
                    HAr ikke så mye å gjøre. Virker litt usikker, spesielt ved utspill.

Ruben Gabrielsen 6
                    Bidrar ikke veldig mye offensivt, men virker rimelig trygg defensivt. Har en ekstremt lekker vending i 1. omgang.

Fredrik Mosis 5
                    Er sterk og god, vinner mange dueller, men mangler noe på hurtigheten til tider. Vanskelig å bedømme stoppere.

Adrian Reid 5
                    Litt svak i kroppen et par ganger. Ellers mye bedre enn i forrige kamp jeg så han.

Stian Ringstad 6
                    Ikke veldig mye med offensivt, men han gjør ting greit defensivt. Har noen få fine raid, moro å se han føre ball.

Alhassane Dosso 7
                    Litt usynlig, slik defensive midtbanespillere har en tendens til å bli. Vinder en del baller og fordeler ballen enkelt og greit, uten feil. Viser til tider meget bra teknikk, spesielt på mottak, noe som gir han bedre tid i en del situasjoner slik at vi slipper dueller.

Martin Husar 5
                    Har en del fine raid, men de ender alltid i at han kjører seg fast. Burde hatt et par frispark. Om jeg ikke husker feil så var det han som ordna straffa som ga 2-0.

Mathis Bolly 5
                    Blir usynlig i mesteparten av kampen men har en periode i 2. omgang hvor han viser gamle takter. I den perioden fikk han benyttet hurtigheten sin og tør å utfordre. Fikk vel også en assist.

Bjørn Bergmann Sigurdarson 9BB
                    Kampens store spiller. Putta tre mål og hadde minst en assist(mista oversikten litt). Han kjempa hardt og vant dueller. La noen geniale passninger og dro av en mann nå og da.

Magnus Myklebust 8
                    Spilte meget bra i dag. Var veldig bevegelig og kombinerte godt med de andre angriperne. VAr stadig på riktig plass og viser fin teknikk. Putter på sjansene sine og hadde vel et par assist.

Fredrik Gulbrandsen 7
                    Er kvikk i bena og spiller godt med de andre angriperne. Lykkes ikke med alt han prøver på. Putta et mål.

Kommentar

• tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

Lyst til å gi Bergmann en 10 er i dag ,dette blir en stor spiller.Mykle var også veldig bra..

Kommentar

• andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Metern meldte seg klar for a kamp på lørdags treninga, da sa Andre at neste kamp du spiller er på mandag...Og vips så var han ikke klar igjen,,dårlig holdning spørr du meg..

Hvis dette stemmer ønsker jeg Metern good riddance og lykke til i Oss Grenland. Uakseptabelt.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Opprinnelig skrevet av andersmm
                          Hvis dette stemmer ønsker jeg Metern good riddance og lykke til i Oss Grenland. Uakseptabelt.
                          Fikk vist ikke lov og spille av Kåsane så da er det vel greit. Han skal slite veldig med og komme inn igjen på laget, han er per nå et 4 valg langt bak Bergmann.Tipper han er neste mann ut.

Kommentar

• KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

Hva skjer hvis Lyn går konk? De har et 2.lag i 2. div. Kan det bli slik at de to beste 12. plassene i 2-div.avdelingene vil klare seg? Leste en plass at dersom Lyn går konk, vil det kun bli 15 lag i Adecco neste år. Det kan vel ikke stemme? En eller annen gang vil de vel måtte erstatte dette laget og da må det vel bli fra neste år. Noen som vet?

Kommentar

• Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

Opprinnelig skrevet av KFL41
                              Leste en plass at dersom Lyn går konk, vil det kun bli 15 lag i Adecco neste år. Det kan vel ikke stemme? En eller annen gang vil de vel måtte erstatte dette laget og da må det vel bli fra neste år. Noen som vet?
                              Lag nr. 13 i Adecco vil få tilbud om den ledige plassen, ifølge NFF.
                              Last edited by Torolf; 15.09.2009, 09:36. Begrunnelse: tallsurr

Kommentar

• Geirfugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 561

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                Hva skjer hvis Lyn går konk? De har et 2.lag i 2. div. Kan det bli slik at de to beste 12. plassene i 2-div.avdelingene vil klare seg? Leste en plass at dersom Lyn går konk, vil det kun bli 15 lag i Adecco neste år. Det kan vel ikke stemme? En eller annen gang vil de vel måtte erstatte dette laget og da må det vel bli fra neste år. Noen som vet?
                                I følge dagens Aftenposten vil lag nummer 13 i Adecco få tilbud om plassen. Altså fortsatt 16 lag neste år-

Kommentar

• lillestroom
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1020

Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                                  I følge dagens Aftenposten vil lag nummer 13 i Adecco få tilbud om plassen. Altså fortsatt 16 lag neste år-
                                  Blir det ikke da et lag for lite i 2.div? Eller er jeg helt på jordet?

Kommentar

• HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6110

Opprinnelig skrevet av lillestroom
                                    Blir det ikke da et lag for lite i 2.div? Eller er jeg helt på jordet?
                                    Jo, regner med at to lag mindre rykker ned fra 2. div også for å fylle plassene til Lyn og Lyn 2.

Kommentar

• KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

Fine mål. Ser at Sigurdarson er med på de fleste måla.

FIN straffe av han også.

Kommentar

• KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

Jeg tror ikke en Lynkonkurs vil påvirke 2. laget vårt nevneverdig. Kampene til 2.laget til Lyn vil nok bli slettet og da vil vel det rykke ned to lag fra den avdelingen Lyn 2 spiller. Det blir håpløst å sammenligne 12. plassen i Lyn 2.s avdeling opp mot f eks vår avdeling siden de da evt har spilt færre kamper.

1. laget til Lyn vil få konsekvenser for 2. div men i avd 2 har lag nr 12 allerede 24 poeng og det er stor sannsynlighet at dette blir den beste 12ern i 2. divisjon. Vi har en fair sjans på å bli nest beste 12. lag, men da må noen andre gå konk eller slå seg sammen for at det skal holde til videre spill i 2. div. Er vel 3. året på rad i så fall?
                                        Last edited by KFL41; 15.09.2009, 17:24.

Kommentar

• glasgow
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 1252

VIF 2 - LSK 2 MANDAG 21.09 kl 1700

På mandag spiller LSK 2 nok en viktig kamp.
                                          Har tenkt meg til valle for og se kampen.
                                          Hadde hvert morro om mange stilte opp og heier gutta frem. Synd om LSK rykker ned i 3 div. Da det er mye bedre matching i 2 div.

Så min oppfordring er , Møt opp på mandag.

Kommentar

Working...