LSK2 - sesongen 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BlodigHøne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 729

Dette er alt for svakt med 8 spillere fra start med a-lagserfaring.
    Oh, fishy, fishy, fishy fish!
    That went wherever I... did go!

Kommentar

• tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

Opprinnelig skrevet av KrisB
      LSKs startellever mot VIF i 2. divisjon (4-4-2): Otto Fredrikson - Ruben Gabrielsen, Fredrik Mosis, Adrian Reid, Stian Ringstad - Mathis Bolly, Hassane Dosso, Thomas Halstensen, Martin Husár - Olivier Occean, Fredrik Gulbrandsen.

Benken: Lars Sutterud, Robin karlsen, Sondre Jakobsen, Michael Omoijuanfu, Collin N'kee, André Bergdølmo.

http://www.lsk.no/?did=9116193
      Kommer med en børs.
      Otto 5 sjanseløs på begge målene ellers lite og gjøre.
      Ruben 5 helt grei kamp men lite med framover.
      Mosis 3 slurvete og forferdelig i pasningspillet.
      Reid 3 Sammen med Mosis må han ta skylden for begge målene,et bra skudd forsøk .
      Stian 4 Virker veldig tung, lite med framover.
      Bolly 2 Hva har skjedd med Bolly ingen raid,håpløse innlegg,veik i kroppen.
      Dosso 4 Helt grei kamp men bidrar null framover.
      Thomas 3 alt for veik på dette nivået.
      Husar 7 Bra kamp av Martin ,knalltøff i stilen og bra driv framover.Spesielt god i første omg.
      Metern 2 nære og få en stolpe men greier seg pga 2 gode headinger som nesten går i mål i første omg,fryktelig treig og tung og han eier jo ikke teknikk.
      Gulbrandsen 3 kvikk spiller med lavt tyngdepunkt,men litt mye juniorfeil og går seg inn i trøbbel mange ganger.
      Alt i alt en forferdelig kamp mot et veldig juniorprega vif lag,eneste som er i nærheten av a laget er Martin Husar som leverte en meget bra kamp..Ellers så var Nosa og så på kampen sammen med Singh og Luton Shelton fra vif,hehe fikk lurt et Lsk skjerf rundt Singh når Shelton tok bilde av Nosa og Singh.Nosa er klar til neste kamp.
      Last edited by tullebukk; 21.09.2009, 19:35.

Kommentar

• heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2131

Hva med karakter til trenerbenken?
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Emil B
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 5921

Opprinnelig skrevet av heidar
          Hva med karakter til trenerbenken?
          Hva mener du de skulle gjort annderledes? Er ikke spesielt mye forandringer de kan gjøre med denne benken: Lars Sutterud, Robin karlsen, Sondre Jakobsen, Michael Omoijuanfu, Collin N'kee, André Bergdølmo.

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Benken får 10 poeng ,dette var det beste laget vi kunne stille og ikke benken sin skyld at vi taper denne kampen.

Kommentar

• _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4400

Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Benken får 10 poeng ,dette var det beste laget vi kunne stille og ikke benken sin skyld at vi taper denne kampen.
              Tror ikke det er spillerne på benken han reagerer på, men treneren. Det går an å gjøre grep uten å gjøre bytter. Jeg har ikke kontroll på hva som skjer med 2.laget, men hvis Birkeland er der enda så må vi for faen få fjerna han snart! I 3 år på rad nå har vi hatt flaks som ikke har rykka ned, med sammenslåing av klubber osv. Den fyren har ikke fått til noen verdens ting!
              ..................

Kommentar

• sholen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2009
                • 381

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                Tror ikke det er spillerne på benken han reagerer på, men treneren. Det går an å gjøre grep uten å gjøre bytter. Jeg har ikke kontroll på hva som skjer med 2.laget, men hvis Birkeland er der enda så må vi for faen få fjerna han snart! I 3 år på rad nå har vi hatt flaks som ikke har rykka ned, med sammenslåing av klubber osv. Den fyren har ikke fått til noen verdens ting!
                mente jeg leste tidligere i dag at han var på vei til Stord som trener...ikke meg imot

Kommentar

• ragnarrock
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 937

med tanke på hvor dårlig dette kan enda opp, så tror jeg vi snart må begynne å snu litt på mynten og tenke om vi faktisk kan se noen fordeler med å ha et andre lag i 3div isteden for andre.

Hvis vi fortsetter å kjøre på ungdomslinja vi har per nu. det vil si alle mann under 20 med untak av 3stk.. så er det vel kanskje bedre for selvtilliten til gutta hvis de kan herje litt i 3, som jeg ser for meg er en enda mere fysisk divisjon (ergo, at de får blirr litt tøffere i duellspillet også), isteden for å slite seg gjennom mange tunge opplevelser i bunn av tabellen i 2div, og ta med seg den utryggheten inn i laget hvis de får sjangsen for Alaget.

Seff, så bør vi også ASAP få til en skikkelig avtale med en av de midt på treet første div klubbene om at de får tilgang til å leie våre beste unge talenter en halv sessong eller lignende (fungerer jo godt for vakre flotte herlige Nordtveit f.eks). matche de litt forsiktig gjennom systemet. stadig en større utfordring, men aldri en som er helt drøy.

beklager hvis dett er feil tråd, men, tror vi med trygghet kan begynne å se litt fremmover.

ellers så kan kanskje André bidra med litt erfaring og trygghet og ta ansvar og spille selv istedenfor junior gutter når vi holder på å rykke ned (ikke så glad i deg idag andré...)
                  *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• Martin Olsen
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Jan 2007
                    • 186

Tror vel ikke vi skal sammenligne noen av de unge spillerne våre med Håvard Nordtveit!! Nå spiller han som siste års Junior Fast I Bundesliga og har vært på Rundens lag 2 ganger.
                    Tror desverre ikke at noen av de ungguttene vi har vil spille seg inn på et Adecco Liga lag, heller ikke for Strømmen.

Kommentar

• HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6110

Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
                      Tror vel ikke vi skal sammenligne noen av de unge spillerne våre med Håvard Nordtveit!! Nå spiller han som siste års Junior Fast I Bundesliga og har vært på Rundens lag 2 ganger.
                      Tror desverre ikke at noen av de ungguttene vi har vil spille seg inn på et Adecco Liga lag, heller ikke for Strømmen.
                      Av de vi har i troppen som holder junioralder hadde Nosa garantert spilt seg inn på hvlket som helst Adecco-lag. BBS hadde trolig også spilt seg inn på samtlige, i hvertfall uten alle skadene. Ringstad og Tokstad hadde fort også kunne spilt seg inn på et Adecco-lag.

Kommentar

• _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4400

Opprinnelig skrevet av Birk
                        Er vel ikke birkeland som styrer 2 div laget i år. og han har vel kun vært der i 2 år inkludert i år. tok 31 poeng ifjor i 2 div avdeling 3. Bolly, Ruben, Fredrik og Fellus i a-stallen så lenge birkeland har hatt ansvar for jr/rekruttlaget. har vel fått til noe??
                        Kanskje noe, men totalt sett sørgelig lite. Jeg nekter å gi Birkeland all ære for at Bolly, Gulbrandsen og Gabrielsen er i a-stallen i dag. Fellus skjønner jeg ikke at du gidder å nevne engang. Var aldri god nok for Tippeligaen og kommer til å være en middels 2.divisjonsspiller for resten av karrieren.

31 poeng på 26 kamper i fjor ser jeg du(?) har på merittlista di. Det er litt over poenget i snitt per kamp, noe som også betydde 12.plass og egentlig nedrykk. "Usansynligheter" de tre siste åra har gjort at vi ufortjent har beholdt plassen i 2.div. Nedrykk med Gjøvik-Lyn før tiden i LSK er vel heller ikke noe å banke i bordet med.

Siden Birkeland da tydeligvis ikke er ansvarlig for 2.laget vårt lenger, så lurer jeg da på hva hans ansvar er i LSK?
                        ..................

Kommentar

• HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6110

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                          Siden Birkeland da tydeligvis ikke er ansvarlig for 2.laget vårt lenger, så lurer jeg da på hva hans ansvar er i LSK?
                          Først og fremst juniorlaget:

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Husk kamp på Åråsen Mandag kl 1600,her kan vi se om Bolly,Metern osv er gode nok for A-laget.

Kommentar

• KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

Jepp. Det kan fort være flere lag som går konk så da er det om å gjøre å kapre så mange poeng som mulig for å få 12. plass. Vi må i det minste prøve å bli nest beste lag som ender på 12. plass.

Jeg lurer egentlig på hva NFF gjør dersom Lyn går konk? Må Lyn 2 sine resultater også blir strøket? Da er det i såfall kun 13 lag i den avdelingen og da kan man ikke sammenligne resultatene slik som de har gjort tidligere for å finne ut hvem som ble beste lag på 12. plass i 2. divisjon. Det mest nærliggende er vel at Lyn 2 kan få fullføre sesongen siden 2. divisjon ikke regnes som proffotball og man ikke trenger profflisens, mens 1. laget må strykes.

Blir spennende å se hva NFF finner på i ett slikt scenario.

Ellers er det mange lag som sliter så det kan godt hende det holder å bli nest beste lag på 12.plass.

Kommentar

• Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                Jeg lurer egentlig på hva NFF gjør dersom Lyn går konk? Må Lyn 2 sine resultater også blir strøket?
                                Det er liten tvil om at en konkurs også omfatter Lyn 2 og at alle deres resultater vil bli strøket.

Kommentar

• tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

Blir spennede og se om vi topper laget med bla Nosa ,Metern, Ringstad, Marius .Dette er siste sjanse til og redde 2 laget så noe annet vil være veldig rart.

Kommentar

• GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

Går FC Lyn Oslo konk så er det elitesatsinga som legges ned, ski- og fotballklubben vil fortsatt eksistrere. Da kan jeg ikke skjønne annet enn at også andrelaget går med i dragsuget, det er jo direkte tilknytta elitesatsinga.

Kommentar

• McGuffy
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 5104

Kampen igang.

Otto
                                      Lunan - Mosis - Reid - Ringstad
                                      Karlsen - Jakobsen - Dosso - Bolly
                                      Bukken Jr. - N'kee

Altså ingen Nosa, Sigurdarson, Johnsen eller Occean.

Kommentar

• McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5104

Wuhu! 1-0 til andrefugla ved Robin Karlsen!

Kommentar

• BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                          Altså ingen Nosa, Sigurdarson, Johnsen eller Occean.
                                          Hvis disse er skadede alle sammen, så må jeg få si at det ellers så oppdaterte forumet vårt svikter totalt. Da bør noen gå.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

Working...