LSK2 - sesongen 2009
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fikk noen ord med Bergmann på dagens kamp,han har vært småsyk men er nå frisk og skal trene hele uka.Husar stod over dagens kamp pga gulekort,resten veit jeg ikke noe om.Kommentar
-
Legger merke til hvor lenge Occean ligge i offside ved 1-0 målet mot Mandalskameratene.
Merkelig at han aldri lærer.
Var og så VIF 2 mot LSK 2 også.
Den mannen har null teknikk og null fotballforståelse.
Offside i alle kamper, gang på gang.
Skjerpings Oliver:evil:Kommentar
-
Du kan gi Olivier skylda for mye, men dette er for drøyt, da han ikke spilte mot Mandalskameratene. Blander du med halvmeter'n?Kommentar
-
Kommentar
-
Spørsmålet blir nå hvis vi slår Lyn til helga, om vi burde preppe LSK 2 med omtrent hele A-laget. Det er vanvittig viktig at de forblir i andre divisjon slik at unggutta får matching. Håper Berg innser dette.Kommentar
-
tror nok vi er tapt for 2 divisjon...møter både 1.plass (strømmen) og 2.plass (Pors) i de fire siste kampene. og vi trenger jo i alle fall 7 poeng for å overleve. Dette tror jeg er så og si umulig, når vi ser hvordan vi har spilt tidligere i år.
Nå er det bare å få de mest lovende 2.lagsspillerne på utlån til andre 2.divisjonslag neste år. I 3.divisjon er nivået dessverre for lavt for disseKommentar
-
Hvordan klarte vi å tape mot guttelaget til Vålerengens? Med seier i den kampen hadde vi hatt et realistisk håp om fornyet kontrakt. Nå er vårt eneste håp at tilstrekkelig mange klubber går konk. Hvis Tippeliga-kontrakten reddes mot Lyn, håper jeg uansett vi gjør et ærlig forsøk på å banke Strømmen. Vi bør i hvert fall bruke BBS hvis han er skadefri.Kommentar
-
Hvordan klarte vi å tape mot guttelaget til Vålerengens? Med seier i den kampen hadde vi hatt et realistisk håp om fornyet kontrakt. Nå er vårt eneste håp at tilstrekkelig mange klubber går konk. Hvis Tippeliga-kontrakten reddes mot Lyn, håper jeg uansett vi gjør et ærlig forsøk på å banke Strømmen. Vi bør i hvert fall bruke BBS hvis han er skadefri.Kommentar
-
tror nok vi er tapt for 2 divisjon...møter både 1.plass (strømmen) og 2.plass (Pors) i de fire siste kampene. og vi trenger jo i alle fall 7 poeng for å overleve. Dette tror jeg er så og si umulig, når vi ser hvordan vi har spilt tidligere i år.
Nå er det bare å få de mest lovende 2.lagsspillerne på utlån til andre 2.divisjonslag neste år. I 3.divisjon er nivået dessverre for lavt for disse
Vi er ikke tapt. Og det er jo derfor jeg sier at vi må stille med mange fra A-laget mot Strømmen, fordi det er totalt nødvendig med 3 poeng, og den eneste måten å gjøre det på er nemlig slik.Kommentar
-
1.prioritet MÅ jo være at A-laget redder plassen. Vi er avhengig av 3 poeng mot Lyn. Får bare håpe Strømmen har en dårlig dag.Kommentar
-
Mouehli og Pedersen kan vel spille for LSK 2 på mandag. Samtidig kan vi f.eks hvis vi har en trygg ledelse mot Lyn når det gjenstår 15-20min, bytte ut Edwin så han kan spille på mandagen.Kommentar
Kommentar