LSK2 - sesongen 2009
Collapse
X
-
Vet ikke. Men Pedersen og Mouehli, BURDE starte hvis de har mulighet/lov. Tror det ville hjulpet utrolig mye på hele laget med litt trygghet bak.
I nødvendig at Edwin blir med forsåvidt, vet heller ikke hvordan reglene er i forhold til det mtp Lyn kampen, men Pedersen og Kiko burde være i startelleveren.Kommentar
-
Nei, bare spillere som ikke starter mot Lyn, kan brukes mot Strømmen. Kiko og Steinar kan og bør spille. Mer usikker på Occean, som har vist dårlig innsats på LSK2.Kommentar
-
Occean (tross skade) har ikke gjort seg fortjent til lønna si i år. Og jeg vet ikke hva han tjener...
Transferliste denne fyren fort som faen, mannen eier kun muskler, og zero fotballtalent. Tviler sterkt på at er med i hundreklubben en gang. Noen som noen gang har sett Occean trikse til 100? Tror ikke han klarer det. Han har teknikk og spillefortåelse som en murstein. Mannen burde vært vektløfter, ikke fotballspiller. Seriøst. Finne seg en annen idrett, istedenfor å tappe budsjettet til vårt kjære LSK.LSK Norges beste lagKommentar
-
Occean (tross skade) har ikke gjort seg fortjent til lønna si i år. Og jeg vet ikke hva han tjener...
Transferliste denne fyren fort som faen, mannen eier kun muskler, og zero fotballtalent. Tviler sterkt på at er med i hundreklubben en gang. Noen som noen gang har sett Occean trikse til 100? Tror ikke han klarer det. Han har teknikk og spillefortåelse som en murstein. Mannen burde vært vektløfter, ikke fotballspiller. Seriøst. Finne seg en annen idrett, istedenfor å tappe budsjettet til vårt kjære LSK.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Skjer med dette ustoppelige hatet mot Metern? Har har slitt med skader nesten hele sesongen og folk vil kjepphale han ut av klubben. Har scora 11 jævlig viktige mål i den horrible 2008 sesongen samt så putta han begge målene når vi vant cupfinalen.
Merker jeg blir provosert når jeg leser innlegg som Humbug og Kanari ovenfor, klarer ikke og forstå hvor langt i oppe i ræva de drar der fram.Last edited by Xavi; 02.10.2009, 03:10.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Igjen, hvor er Meter'n?
Han er rapportert skadefri flere steder, inkludert i bibelen: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=13419
Her er det noe muffens. Er han kidnappet av pirater mot løsepenger, har han fått disiplinærstraff eller er det noe annet i gjære?
Positivt er det uansett ikke.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
"Bjørn Lindahl fra Kløfta skal dømme oppgjøret på Strømmen stadion, og han har til og med tatt på seg hansker."
Er ikke dette en svoren LSK-tilhenger?"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Kommentar
-
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Noen som har noen alternative måter å få med seg litt av hva som skjer på kampen?
forsøker å følge med på live oppdateringer på rb.no .. men har vel kommet ca 5inlegg som faktisk sier noe som helst relevant.. og de med 7min mellomrom..
ligger 0-0 rett før pause iallefall.. men hadde det ikke vært artig å kunne lese hvorfor det ligger 0-0? pleier jo å vøre mye bedre på rb.no.. furt*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
Kommentar