Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tullebukk tar seg en tur ned på kgb i kveld og skal for første gang prøve meg på en spillerbørs på junior nivå,,,så det er bare og følge med ca kl 2115 i kveld....Flere som skal på kampen?
Det ble foretatt 3 bytter, men www.lsk.no og tullebukk fikk de bedre med seg enn meg.
Kampen døde litt og spillet ble mer tilfeldig i andre omgang.
Jeg har ingen planer om å komme med noen karakterer, men her er noen ord om noen av spillerne.
Kalsen syntes jeg spilte meget bra på backen. Trygg defensivt og god teknisk.
Alper Göksu har en ekstrem motor. Han løper ekstremt mye, har god teknikk og legger gode innlegg. Synes dog han gjør en del ting for vanskelig til tider.
Grodås på motsatt side imponerte meg også en god del. Spesielt merker jeg meg at han har bra teknikk. Hadde et par lekre detaljer og et nydelig mål på hel volley etter overlegg fra Tokstad.
Tokstad er i en egen klasse. HAn blir til tider litt borte, trolig fordi han ikke pleier å spille med laget. Han får derfor ikke ballen så ofte som jeg tror han ville fått ellers. Han har et meget bra tempo, bra passningsfot, god teknikk, gjør gode valg og har en syk skuddfot. Putta et ekstremt pent mål på et langskudd som gikk klistra opp i krysstanga. I tillegg hadde han assisten, et fint overlegg, på mål nr 2.
Halstensen imponerte meg veldig mot Sandefjord, men hadde ikke en like god kamp i dag.
N'kee har også imponert meg mye mer tidligere når jeg har sett han. Han fikk ikke til like mye som han pleier.
Gulbrandsen har blitt litt bedre siden sist jeg så han. Han gjør mye bra og har meget bra tempo og teknikk i tillegg til et rimelig bra skuddbein. Liker også innstillingen hans, virker som han trår til uten å nøle ett sekund.
Ellers må jeg si at jeg er imponert over nivået på juniorene. Mange spennende spillere med godt tempo i bena og god teknikk.
Sutterud 5
Karlsen 6- Damstuen6 - Omojuanfu 5- Vågan5
Gôksû6 - Tokstad9 - Halstensen 5- Grodås6
Gulbrandsen7 - N'Kee6.
Bytter i andre omg etter 15 min inn Sondre Jacobsen ut Grodås.26 min inn Christian Appelquist ut Nkee.34 min inn Simen Rustadbakken ut Tokstad.
Litt snill børs men ,vil ikke bryte ned ung gutta som spilte en fantastisk 1 omg hvor jeg telte 8-1 i sjanser..2 omg blei mere rotete og Lørenskog kom mere med i kampen sjanser totalt tipper jeg blei ca 14-5..
Jeg trenger ikke skrive så mye mere, bortsett fra at det var 2 utrolige mål og da spesielt Tokstad sitt hvor han først drar av 3 mann og klistrer ballen i mål fra hjørnet av 16 meteren, ikke dårlig Grodås sitt heller han motar ballen etter at Tokstad har driblet 2-3 mann nede ved hjørneflagget og klinker til på hel volley fra ca 10 meter.....Dagens tredje høydepunkt var en jente med trang bukse og en svulmende bollem....som gikk forbi benken til Lillestrøm i 2 omg..Oppfordrer alle til og klikke seg inn på http://www.lsk.no/ for og lese fulstendig kampreferat ....VIKTIG AT FOLK ER FLINKE TIL OG KLIKKE SEG INN PÅ LSK .NO DA DETTE GENERERE EN DEL PENGER..
Lsk- vif i junior interkrets spilles på kunstgresset i kveld kl 2000.... Tommel opp hvis du kommer......Her spiller mange spennede spillere så her må dere møte opp...
Lsk- vif i junior interkrets spilles på kunstgresset i kveld kl 2000.... Tommel opp hvis du kommer......Her spiller mange spennede spillere så her må dere møte opp...
LSK vant 3-2 i følge lagleder Tor Arne Solberg. Kun Tokstad som var med fra A-stallen. Han kvitterte forøvrig med en av scoringene til Fugla, de to andre ble besørget av Lille-Bukken og N`Kee.
(1. runde NM: Raufoss-LSK 2-3) LSKs juniorer leverte en bra forestilling i storhallen på Raufoss og er meget fortjent videre i Norgesmesterskapet. - Deilig å være videre, sier Fredrik Gulbrandsen som satte den første forløsende skåringen.
Juniorene fortsetter å gjøre det godt i Junior Interkrets, og torsdag kveld vant de 4-2 over Raufoss i Raufoss storhall. Colin N'kee scoret to mål for juniorfuglene. Victor Grodås og Sondre Jakobsen sto for hvert sitt.
Kommentar