Hvor mange mål har egentlig N'kee scoret for juniorlaget i år, og hvor mange kamper har han spilt?
LSK junior - sesongen 2009
Collapse
X
-
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot. -
Viktig kamp for juniorene borte mot Stabæk kl. 18.45 i kveld. Stabæk-juniorene ligger som nr. 3 på tabellen fire serierunder før slutt, ett poeng foran LSK-juniorene på 4. plass. Kampreferater fra evt. tilstedeværende mottas som alltid med stor takk i denne tråden.Kommentar
-
Kamp der Lillestrøm hadde mer enn nok sjanser til å avgjøre. På slutten virka laget slitent og det kunne fort gått lyn sin vei. Lyn spilte med ballen i laget mens Lillestrøm løp mellom og angrep veldig direkte på mål.
De ekstreme mengdene med langpassninger kan kanskje være noe av grunnen til at Birkeland ikke fortsetter neste år.Kommentar
-
Tabell kan ses her:
Den har ikke blitt oppdatert ennå.Kommentar
-
Tabell kan ses her:
Den har ikke blitt oppdatert ennå.Kommentar
-
Seier borte mot Moss i dag 3-1. Med seier mot Kamma i siste kamp er det gode muligheter for 3. plass, ettersom Lyn (2 p foran) og Stabæk (1 p foran) møter tøff motstand i siste kamp. Men det gjør jo våre gutter også, som møter serieleder (om de slo Raufoss i dag) Ham-Kam.Kommentar
-
Jeg spilte inneKM i dag (GIF) mellom en av kampene mine fikk jeg sett en halv kamp av LSK junior, da de spilte mot strømmen.
For det første de knuste strømmen så det sang.
Men det morsome jeg så var, Bolly. For å si det mildt. Han herja. Ikke bare grusa han alle når det gjaldt fart, men kunne se at han også hadde rå teknikk å. Scorte en del mål trur jeg å.Kommentar
-
Jeg spilte inneKM i dag (GIF) mellom en av kampene mine fikk jeg sett en halv kamp av LSK junior, da de spilte mot strømmen.
For det første de knuste strømmen så det sang.
Men det morsome jeg så var, Bolly. For å si det mildt. Han herja. Ikke bare grusa han alle når det gjaldt fart, men kunne se at han også hadde rå teknikk å. Scorte en del mål trur jeg å.Kommentar
-
LSK Juniorene har ingen av A-lags juniorene med i Turneringen. Han som ligner på Bolly heter Ohi Anthony Omoijuanfo og er født i 1994. Han kom fra Holmlia i sommer og spilte for Juniorene i høst også.
Bolly kunne ikke spilt i turneringen da han nå har blitt senior spiller. Ellers la jeg merke til at både Stian Ringstad, Fredrik Gulbrandsen og Ruben Gabrielsen var å så på. Ruben Nyoperert og gikk som en 80 åring.Kommentar
-
LSK Juniorene har ingen av A-lags juniorene med i Turneringen. Han som ligner på Bolly heter Ohi Anthony Omoijuanfo og er født i 1994. Han kom fra Holmlia i sommer og spilte for Juniorene i høst også.
Bolly kunne ikke spilt i turneringen da han nå har blitt senior spiller. Ellers la jeg merke til at både Stian Ringstad, Fredrik Gulbrandsen og Ruben Gabrielsen var å så på. Ruben Nyoperert og gikk som en 80 åring.Kommentar
-
Sluttspillet for G16 begynner klokken 13:30 i følge Sannerud.
Juniorene begynner klokken 15:00.
Pratet litt med Solberg som har ansvaret for Juniorlagene i denne turneringen, De stiller med 2 lag. Et lag med de eldste og et lag med de yngste. Begge lagene har vunnet stort hittil. I følge Solberg så spiller alle juniorene bortsett fra de som er på A-laget. og at det er Junioralder for 2010 som gjelder i turneringen.
Møtte også Bjarmann og minste mann, de så på LSK Jr.Lagene. Han var fornøyd med det han så. Hadde fått 5 av 6 LSK lag videre i G16 og G19.Kommentar
-
Var en tur innom og titta på tre av lagene i dag. De tre lagene jeg fulgte var G19-1, G19-2 og G16-1.
G19-1
Torje Slettlid
Sondre Jakobsen
Eivind Damstuen
Steffen Hjelmtvedt
Simen Rustadbakken
Alper Gôksû
Robin Karlsen
Victor Grodås
Collin N`kee
Andreas F. Fjeldstad(?)
Laget virka litt treigt, lite bevegelse og ingen som var i stand til å dra av en mann eller to. Ble slått ut av Ull/Kisa i kvarten. Den nye keeperen imponerte meg tidvis.
G19-2
Christoffer Holsten
Lasse Lund Olsen
Simon Guldbrandsen
Mohit Dihr
Ohi Omoijuanfu
Marius Amundsen
Esben Mohamed Rashid
Emil André Jahr
Didrik Mostue
G19-2 imponerte meg. De kunne fort vunnet turneringa men ble for forsiktige og ble henta opp av Ull/Kisa i semien. I motsetning til G19-1 hadde de spillere som kunne utfordre og dra av en spiller eller to i Rashid, Omoijanfu og Lund Olsen. Rashid dominerte til tider og Ohi har en voldsom styrke i kroppen. Ohi ser på ingen måte ut som han er yngre enn de andre selv om han er 94-model. Lasse Lund Olsen fikk vist frem en del mer av potensialet sitt i denne turneringen enn det jeg har sett i 11er-kamper. Må dog bli bedre til å slå fra seg ballen her også. Men dribleferdighetene gjør at jeg kanskje tror han hadde passa bedre som ving i 442 enn som spiss (som han har spilt for G16 i år).
Didrik Mostue ser ut til å være en ny spiller på juniorlaget. Fant denne artikelen om han: http://www.rb.no/lokal_sport/article2689866.ece . Han virka ikke helt som den typen spiller som jeg hadde gjetta på etter å ha lest artikkelen. Han er stor, sterk i kroppen og minner mest om en midtstopper.
G16-1
Andreas Lundene
Eivind Lundene
Johan Kolbjørnsrud
Marius Høibråten
Markus Furseth
Raymond Haraldsen
William Helder
Fabian
Joakim
Christian
Her kjente jeg ikke igjen andre enn Haraldsen og Høibråten så jeg stjal laglista fra ungdomssidene på lsk.no og la på etternavn som passa. G-16 vant hele turneringa og hadde mange gode spillere jeg ikke kjenner til. Flere av spillerne var teknisk gode og de hadde et fint passningsspill. Haraldsen misslyktes i en del, men er sikker forran mål og har en ekstrem fart. Forsøker veldig veldig ofte på egenhånd. Ble kåra til banens beste i finalen.Kommentar
-
Kan legge til de kampene jeg så.
LSK2 G19 spilte i semifinalen mot Ull/Kisa da leda Lillestrøm 0-6. 1-6 til pause tror jeg. Da skal man egentlig vinne når det er 12,5 min pr. omgang. Ull/Kisa henta seg opp og vant til slutt: 8-7. Ull/KIsa vant finalen seinere 6-2 over Skedsmo.
LSK G16 spilte i finalen mot Lørenskog. Det var aldri tvil om hvem som skulle vinne. LSK vant til slutt 8-4. Og ble KM mestre.
LSK2 G19 spilte i bronsefinalen mot Nannestad, jeg kom rett før pausen. det ble 6-6 når dommeren blåste av. Da ble det sudden death. Bolly look-alike scorte ganske tidlig og LSK G19 2 fikk bronse.
Hadde de kommet til finalen hadde de høyst sannsynlig vinnet finalen. Ull/kisa som LSK leda 6-1 til pause over slo Skedsmo i finalen 6-2. Skedsmo ble kledd av i den første omgangen som jeg så.Kommentar
Kommentar