Uten at jeg igjen skal bli beskyldt for å være pessimisten over alle pessimister, så har jeg de siste dagene tenkt litt rundt lønnsnivået i LSK.
Påsan, Søgård, Kippe - og snart Kasey - har neppe gått ned i lønn i de nye kontraktene.
Riise er ung, men sikkert like pengebevisst som resten av familien sin....
Powell, Koren og Arild går heller ikke rundt på minstelønn.
Dersom LSK har økonomiske muskler som jeg ikke har oversikt over til å bære dette, så er alt helt flott. Hvis ikke så bærer dette mye mer preg av gambling. En gambling som trolig krever jackpot - dvs rask sportslig suksess og derigjennom økte inntekter.
Nå har mange av oss etterlyst mangelen på gambling tidligere, f eks etter 2001-sesongen hvor vi var klare for CL-kvalikk. Da gjorde vi ikke en dritt, nå har vi gjort masse.
La oss håpe vi sitter med de riktige kortene.
mvh
perta
Påsan, Søgård, Kippe - og snart Kasey - har neppe gått ned i lønn i de nye kontraktene.
Riise er ung, men sikkert like pengebevisst som resten av familien sin....
Powell, Koren og Arild går heller ikke rundt på minstelønn.
Dersom LSK har økonomiske muskler som jeg ikke har oversikt over til å bære dette, så er alt helt flott. Hvis ikke så bærer dette mye mer preg av gambling. En gambling som trolig krever jackpot - dvs rask sportslig suksess og derigjennom økte inntekter.
Nå har mange av oss etterlyst mangelen på gambling tidligere, f eks etter 2001-sesongen hvor vi var klare for CL-kvalikk. Da gjorde vi ikke en dritt, nå har vi gjort masse.
La oss håpe vi sitter med de riktige kortene.
mvh
perta
Kommentar