David Hansen - aktuell??

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3218

Dadason var ikke akkurat skadefri da han kom til oss, og ble ansett som en spiller man i beste fall kunne få noen hele og halve kamper ut av når han innimellom var mindre plaga av skader enn ellers. Men noen flere hattrick, i resten av karrieren, var det nok ikke etter denne kampen, nei. Så dette var nok hans svanesang på toppnivå.

gilbert

Kommentar

• heidar
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2131

Men han gjorde det vel brukbart første sesongen i fredrikstad etter at Arne hadde sendt han ut av porten på Åråsen med stempelet fotballinvalid i panna??
      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Kristian
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 690

David Hanssen er en klyse vi kan klare oss uten

Kommentar

• Mannschaft Rösler
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2003
          • 247

Opprinnelig skrevet av Kristian
          David Hanssen er en klyse vi kan klare oss uten
          Klar tale!!

Kommentar

• xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

skal vi bygge opp en hel stall kunn med midtbanespillere? synes det er litt feil prioriteringer nå...vi har en bunnsolid midtbanefirer nå, og vi har godt med dekning på plassa også.... bare påsan blir skadefri od david vidarsson blir spillebrettiget igjen så har vi en av norges beste midtbaner!!får vi judas så har vi et ganske bra forsvar og....om ikke norges beste....mye spennende i angrepet også....men jeg vil ha en god keeper til!!!all ære til de som allerede er her..men en god klubb må ha 2 topp-keepere.....
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

Opprinnelig skrevet av xeR
              skal vi bygge opp en hel stall kunn med midtbanespillere? synes det er litt feil prioriteringer nå...vi har en bunnsolid midtbanefirer nå, og vi har godt med dekning på plassa også.... bare påsan blir skadefri od david vidarsson blir spillebrettiget igjen så har vi en av norges beste midtbaner!!får vi judas så har vi et ganske bra forsvar og....om ikke norges beste....mye spennende i angrepet også....men jeg vil ha en god keeper til!!!all ære til de som allerede er her..men en god klubb må ha 2 topp-keepere.....
              Opprinnelig skrevet av IKstart.no
              David Hanssen, midtbanespiller ( 28 ), har i kveld, torsdag, meddelt Start at han ønsker kontrakt med Start. Han godtar rammene i det kontraktsutkastet som han er blitt forelagt av klubben. Det har en tidsramme på 1,5 år. Noen praktiske detaljer i kontrakten gjenstår, samt medisinsk kontroll, men alt ligger nå tilrette for at David Hanssen snart er klar for Start, melder daglig leder Harald Andersen til weben.

Kommentar

• HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6102

Henter vi trond olsen etter sessongen er jeg enig, men sånn det er nå har vi for få offensive midtbanespillere som kan skape noe fremover. Har bare de tre som er på førstelaget.

Kommentar

• CocaJerry
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2532

Opprinnelig skrevet av HSft
                  Henter vi trond olsen etter sessongen er jeg enig, men sånn det er nå har vi for få offensive midtbanespillere som kan skape noe fremover. Har bare de tre som er på førstelaget.
                  ja da begynner det å bli bra med offensive spillere, men jeg vil først ha på plass en forsvarsspiller og en keeper.

Kommentar

Working...