LSK-Søpla, Åråsen mandag 13. april kl. 20
Collapse
X
-
ja det ser bedre ut nå, men det unnskylder ikke den begredelige 1 omgangen, vi må spille 2 omganger i foppall hvis vi skal vinne, 2 omgang blir stadig vekk en kamp for å nå uavgjort, og det er ikke bra nok!Kommentar
-
hva faen er det med OO , kan han faen ikke heade VEKK fra vårt eget mål, han header igjen innover!Kommentar
-
HVA FAEN, kan dem faen ikke treffe ballen!!!!!!!!!!Kommentar
-
Synes vi skal gi H Berg og klubbledelsen kredit for følgende: de nye spillerne er allerede de beste. Fantastisk å se Bollys forseringer og Edwins gode skudd. Ringstad og Gabrielsen var våre beste i første omgang. Jeg liker pasningene og den store roen som Nordtveit har.
Til kontrast fra de aller fleste av Nordlies anskaffelser, som senket lagets nivå.
Det har ingen hensikt å snakke om spillernes alder. Tempo og ferdigheter er det vi må snakke om. De har de nye gutta. Og det er bare uflaks som hindrer noen debutantscoringer i dag. Så langt...LSK Norges beste lagKommentar
-
Det er jo faen meg helt utrolig... Vi kommer til å tape denne kampen eksklusivt pga skoene. Vi må si opp denne avtalen umiddelbart, i det minste insistere på at spillerne skal få velge sko selv. Godt å se i andre omgang hvor mye bedre enn søpla vi faktisk er. Dette vil fremstå som en sjeldent heldig seier for et svakt lag, og det kan jeg leve med. Edwin og Bolly bør være faste fra nå av.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
-
Jadda!!!!!! 2-0 , vi har et jævla fittelag som faen ikke kan en dritt!!!!!!!!!!!Kommentar
-
Jepp, da er det bare å gratulere disse forpulte slumfittene med enda en ufortjent seier. Vi får håpe på busskræsj på våte veier tilbake til det kondemnerte sotahjørnet. Dette er så urettferdig at jeg mangler ord.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentar
-
Nå er det bare å benke OO og kiko i neste kamp. De fortjener ikke å starte for LSK. OO har bare kløna det til, og kiko som skal styre midten styrer jo faen ikke en dritt. Er trist å se Bolly komme gang etter gang for så å se at alt blir ødelagt av OO.Kommentar
Kommentar