LSK-Søpla, Åråsen mandag 13. april kl. 20

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #61
    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Nei, nei. Martine må ikke få sparken. Håper han får livtidskontrakt og får fortsette med operasjon ødeleggelse i lang tid fremover. Han er Søplas Uday.
    Eh, nå var det vel strengt tatt Uday som var søplas Uday... Men for all del, forøvrig har du så rett man kan få.

    Martin kan umulig ha lekt med lego da han var liten.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • heidar
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2128

      #62
      Jeg er skeptisk til å starte med to OO-Sundgot på topp, siden vi da ikke utnytter svakhetene i vif-forsvaret. Ville gjerne hatt en mer temposterk spiller på topp i denne kampen, som kunne skapt større problemer for vif.
      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

      Endelig er mørketida over.

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #63
        Er ikke nødvendigvis uenig med deg, men hvem skulle det vært? Myklebust? Og hvem skulle isåfall spilt venstrekant?

        Edwin virker uferdig og framstår mer som en superinnbytter. Bergmann kunne vært et alternativ, men er han klar for å spille 60-90 min?

        Sundgot og Occean er nok den beste duoen vi kan mønstre. Og uansett, i forhold til Muri og Hagen er Ollie rask.

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #64
          Moderatormelding:
          Husk at chatting i kamptråden bare er tillatt under kamp. Et par innlegg slettet, men foreløpig har jeg vært snill med kortene.

          Kommentar

          • frodekippe
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 480

            #65
            Opprinnelig skrevet av _jonern
            hadde sikkert funka det og!

            Otto

            eriksen - nordtveit - kippe - ringstad

            riise - søgård - kiko - mykle

            edwin - sundgot

            dette er en konstellasjon jeg kan klare å leve med...høres i alle fall spennende ut med denne oppstillingen her
            FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

            Bjørn Lindahl

            Kommentar

            • frodekippe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 480

              #66
              Opprinnelig skrevet av arind
              enig med jonern i dette oppsettet. Satser på at eriksen er klar til mandag og jeg tror mer på nordtveit ved siden av kippe. Ringstad forsvarte plassen sin. Oo på benken og la oss få teste arildo sammen med edwin.....
              Fugla skal reise seg og banke søpla hjem til oslo øst..... :twisted:
              det eneste kortet i jonern´s oppstilling jeg tror ejg er litt usikker på, er kiko....synes slett ikke han akkurat har overprestert hittentil, gett...

              Og....olivier! Du må faktisk forstå at det nå er snakk om konkurranse på hver plass...du er ikke i denne runden valgt som den beste
              FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

              Bjørn Lindahl

              Kommentar

              • frodekippe
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 480

                #67
                Opprinnelig skrevet av ap4
                Occean bør snart få seg en tur på benken. Hvert år skryter han av at han er i så god form og skal score masser av mål. Jada... Og hvorfor er han stort sett bare god i treningskamper egentlig?
                I feel i´m getting a little tired of his shooting. He always aim on the goalkeeper, and with success everytime....It is never any nerve whaen OO comes alone with the goalkeeper...

                Try someone else on top....PLEASE
                FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                Bjørn Lindahl

                Kommentar

                • Yellow-not-jella
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2009
                  • 1606

                  #68
                  Forbannet være vg's sølvtips. Vi må ned på jorda. Det skal kjempes, MED SMARTNESS, om hver eneste mulighet til poeng. Først og fremst, ta ut riktig lag. Ikke sett inn hele juniorlaget enda Don Berg. De kommer utover sommern. Du gikk på en smell sist, men greit..

                  Gollie starter trolig sammen med Arildo. Gi dem full støtte, sjøltillit betyr så mye! Hagen er rask men vimsete, og OO vil få sjanser på innlegg fra Lillebror (som er stor). AS holder litt på ballen, får igang Mykle også. Blir for mye for Søplos etterhvert.. Edwin er klar i andre.

                  Sentral midt får som vanlig fullt opp av defensive oppgaver, de holder MA i sjakk og hjelper til mot F.Holm. Men vennligst gå på et skudd av og til.. Søggen er forøvrig klart best på skikkelig GRESS. Kallemann tar revansj på mandag, lett og fin, holder hele kampen. Dåsså vil også vise seg fram.

                  Bak der har jeg litt trua på'n Vidar sjø. Rydd opp uten fiksfakseria! Eriksen hjelper Mykle på venstre, Riise klarer jo mye på høyre alene. Ringstad fin å ha i bakhånd i andre. Så må'n Kjeppe stå fram som giganten, og Nordtveit slår nydelige lange.

                  Moralen er; ikke vær redd for Sundgot-Occean på topp. "Det andre laget hvis navn ikke kan nevnes på dette forum" sitt forsvar er helt ute å kjøre uansett.

                  Kommentar

                  • lillestroom
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1020

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av gilbert

                    Laget mandag ser ut til å bli som antatt:

                    Otto
                    Ruben-Håvard-Frode-Stian
                    Bjørn Helge-Kiko-Espen-Magnus
                    Arild-Ollie

                    gilbert
                    I følge Gilberts treningsrapport kan det se ut som om Ruben Gabrielsen skal starte.. Det kan bli spennende

                    Er litt usikker på hvor lenge kiko burde få tillit på midten. Han har ikke vært helt i form i starten av sesongen. Ellers stiller jeg meg positiv til at Søgård sannsynligvis får spille.

                    Med det søpleforsvaret til søpla tror jeg ikke det er noe problem for Gilbert og Ollie å sette noen mål bak søplekeeperen som spiller for det jævla søplelaget.

                    Kommentar

                    • dollyholly
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2007
                      • 965

                      #70
                      Er meget bekymret for denne kampen. Det er en krigerkamp og med tre juniorer i startoppstillingen er jeg redd det blir for spedt. Taper vi denne er vi virkelig ute å kjøre. Borte mot TIL og Brann, hjemme mot RBK kan fort bli null poeng. Vet jeg er pessimist nå, men har ingen god følelse.

                      Skulle derimot spellera stå opp i morgen og knuse søpla, er jeg optimist igjen. Slik er fotballen.

                      Kommentar

                      • Fuglegutt
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2008
                        • 863

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av dollyholly
                        Er meget bekymret for denne kampen. Det er en krigerkamp og med tre juniorer i startoppstillingen er jeg redd det blir for spedt. Taper vi denne er vi virkelig ute å kjøre. Borte mot TIL og Brann, hjemme mot RBK kan fort bli null poeng. Vet jeg er pessimist nå, men har ingen god følelse.

                        Skulle derimot spellera stå opp i morgen og knuse søpla, er jeg optimist igjen. Slik er fotballen.

                        ser helt klart poenget ditt, men har trua på gutta i morgen , vi er desperate etter 3 poeng før en rekke vanskelige kamper..

                        ta deg en øl, prøv og slapp av.

                        har en meget god følelse før denna, tror vi vinner mot enga, etter at de har vunnet to på rad på Åråsen har jeg trua på at vi vinner i morgen..
                        På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          #72
                          vif er på hæla og kommer til å krige skittent. regn med at dommeren vil la de gjøre det uhindret. derfor trenger vi krigerne søgård og riseth i denne kampen
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • Monfils
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Jun 2008
                            • 54

                            #73
                            På tide med mål hjemme mot bydelslaget. De to siste hjemmekampene har vært ufattelig svake. Satser på at Eriksen blir klar og han endelig får spille på samme side som Riise. Konstellasjonen i morgen har jeg langt større tro på - flere spillere i naturlige posisjoner og Søgård inn på midten.

                            AS og OO er det desidert beste vi kan stille nå. Utfordingen blir å spille på hele registeret. OO i form, som det har vært nyss til, er en gjennombruddsspiss. Men det er klart: vær tidlig på Hagen. Han er som en løkkespiller med ballen i beina. Sammen med den generelle svakheten i vif-forsvaret bør det ikke skorte på mulighetene.

                            Kommentar

                            • Serbern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 5496

                              #74
                              Det er meldt regn hele dagen imorgen. Håper gutta våre er klar for krig på banen, og har sko som passer til våt gressbane.

                              Kommentar

                              • Seb.R
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 4159

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Serbern
                                Det er meldt regn hele dagen imorgen. Håper gutta våre er klar for krig på banen, og har sko som passer til våt gressbane.
                                Det siste kan du bare glemme...
                                www.sebastianramsland.com
                                www.twitter.com/sebramsland

                                Kommentar

                                • LSK N/B
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 830

                                  #76
                                  Kjenner jeg starter å glede meg til kampen i morgen. Vanligvis er jeg stressa og jævlig nervøs før denne kampen, men ikke nå. Godt omen? finner vi vel snart ut av.

                                  Ser at VIF gjør 3 bytter etter overhøvlinga de fikk av TIL. Fuenmayor er ute med skade det er vel både og for oss. Han har god døballfot, men var veldig dårlig ellers mot TIL. At VIF bytter ut Berre med Dawda Leigh føler jeg er jævlig synd for oss, for er en av de få var god mot TIL. Ellers Så går Dos Santos inn på h.back for Storbæk, og det er vel same shit new wrapping.

                                  Lykke til alle sammen
                                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                  Nei til NFF!

                                  Kommentar

                                  • KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Serbern
                                    Det er meldt regn hele dagen imorgen. Håper gutta våre er klar for krig på banen, og har sko som passer til våt gressbane.


                                    Faktisk et opphold mellom kl 15 til 22 ifølge yr.no.

                                    Får håpe det stemmer. Bra for banen og forhåpentligvis tryner ikke Mykle hver gang han skal vende.

                                    Kommentar

                                    • KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                                      http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus..._for_time.html

                                      Faktisk et opphold mellom kl 15 til 22 ifølge yr.no.

                                      Får håpe det stemmer. Bra for banen.
                                      Å det er bra for fuglatoget!

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        #79
                                        er veldig skeptisk til å stille med såpass mange urutinerte på banen
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

                                          #80
                                          Riise der SKAL du passe til OO på din høyre side i stedet for å skyte et skudd med 0 i odds!!!!!!!
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

                                          Kommentar

                                          Working...