begås GROVE feil i dag også, slikt skal ikke skje!!!
LSK-Søpla, Åråsen mandag 13. april kl. 20
Collapse
X
-
-
Folk bekymrer seg for om de yngste klarer å ta nivået...
Men det er hvertfall ikke de yngste som skuffer de første 20, de har jaggu meg gjort sakene bra så langt. Personlig feil av etablerte spillere, men fint ungdommelig driv og ingen feil av de yngste så langt hvertfall......Kommentar
-
FaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenKommentar
-
nå begynner vi akkurat som før, med mye feil og ingen driv i spillet, vi SUGER til tider !!
fy faen så dem detter sammen nå, dette skjer gang på gang, vi er faen ikke bedre enn vi var i fjor!
dette blir nok en sesong med å kjempe om plassen ser det ut som!Kommentar
-
Kommentar
-
Det er på tide å tenke revolusjonært nå. Otto og Occean bør selges til sommeren, spesielt er sistnevnte en belastning for alt offensivt spill. Det er en grunn til at det offensive spillet sist fungerte da Uwe vraket Occean, og jeg har sett nok nå. Jeg er simpelthen drittlei hele fyren og spillestilen hans. Otto bør helt avgjort miste plassen til Hansen nå, og Tommy Skjerven er en rass.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
det er en sånn dag da alt går mot oss, dommerne er siste tilskuddet på motlista!
hva faen er dette,, vi blottlegger oss jo helt bakover !!!!!! fugla ser rett og slett latterlige ut til tiderKommentar
-
Kommentar
-
Satan hvor spillerne våre glir og detter , nå må dem faen meg undersøke dette, hvorfor skjer dette hver jævla kamp og så mye?!!!
vi mister mange potensielle muligheter på dette, 2 bare i 1 omgang faktisk!Kommentar
-
Klarer ikke fuckings jævla DIADORA å levere sko som sitter på glatt underlag? Spillerne ser ut som Bambi på isen, og har gjort det i de siste 2 sesongene. Bytt sko. Hvor forbanna vanskelig kan det være?
Ellers så har nå dommer Skjerven ikke gjort jobben sin, med å beskytte spillere mot skader. Grisetacklinger på Riise og Nordtveit har begge blitt glatt oversett, det samme med en soleklar corner som han vel var den eneste utpå der som ikke klarte å se. I tillegg til linjedommeren da. Godt gjort, Skjerven.
Mouelhi er LSKs klart dårligste spiller i dag. Han kunne Lyn gjerne ha fått beholde for mitt vedkommende, han er ikke den drivkraften LSK trenger på midtbanen. Dessverre. Offensivt ubrukelig, defensivt en katastrofe. En midtbanespiller som skaper klart flere målsjanser til motstanderne, enn til sitt eget lag, må UT AV LAGET.LSK Norges beste lagKommentar
-
Nei det blir vel inn med en ny midtbanespiller og ned på backen for Søgård................ Fysjamei, det vil jeg IKKE se!Kommentar
-
Noen bør sporenstreks sende hele laget til øyelegen og få testet dem for fargeblindhet. Her er det ikke for mange mange pasninger som treffer en medspillere for å si det sånn.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Det absurde er jo at det ser ut til at Andresen faktisk har bygd opp stallen rundt konseptet "passe godt til å spille mot LSK", på tross av at det betyr at alle andre vil pisse på dem.
Jeg håper for guds skyld det er mikkinga som gjør at det bare er klanen som høres, og det høres det jo strengt tatt ut som at det er også.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar