LSK-Søpla, Åråsen mandag 13. april kl. 20

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kinstad
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2007
    • 406

    Arg! Sinne og frusterasjon er det jeg har igjen fra denne kampen. Om folk trodde at de første serierundene kom til å bli lekende lett så bommer de stort. Men å tape mot møkkalaget hjemme er mildt sagt skuffende uansett. Etter TIL og RBK håper jeg vi starter å blomstre igjen. Brannkampen tror jeg blir vendepunktet.
    Har ikke tenkt å prøve meg på hva som gikk galt, men det er tydelig at det svikter flere steder på banen.
    ________
    -Life is what happens while you are busy makeing plans.

    Kommentar

    • Emil
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 306

      synes det er helt OK at Søgård får dagens kanarifugl. Han blør for drakta og gir alt han har hele veien. Han har også en holdning som smitter over på hele laget, det lyser av hele han at han vil vinne og klemmer til hele veien. Han slår heller ikke bort så mange baller i dag. Mye tryggere med ballen enn Kiko. Klarer seg veldig bra i dag, han MÅ være på banen for at LSK skal fungere. Benk gjerne Kiko. Mener som en over her at Bolly og Riise er helt klart de to beste vingene, Mykle når dessverre ikke Bolly til knærne. Videre er Gabrielsen helt konge. Faen for en innleggsfot! Innleggene hans er helt perfekte, og jeg mener det var nakent av Berg å sette Ruben på venstre, innleggene til Nordtveit skremte ingen. Nordtveit har sinnsykt deilig fot med halvtliggende vrist, men det er ikke teknikken som bør brukes for å få farlige innlegg. De må ha skru fra 10- 100 meter. Ringstad åpner sterkt men blir dessverre skadet.

      Kommentar

      • WAK
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 967

        Jeg er helt enig i at Bolly er veldig bra i dag men å kaste han innpå fra start tror jeg ikke er noe lurt. Som sagt var han bra i dag, ingen tvil om det men jeg har sett de fleste treningskampene til både a-laget og rekruttlaget og Bolly er langt fra klar for å starte i tippeligaen. Det vet H. Berg også. Han er blant annet alt for dårlig defensivt og derfor prøvde Berg han som spiss i noen kamper.

        I dag var han litt heldig med ha søppla spilleren (husker ikke hva han heter) som bare orker en omg på sida si, så da slapp han mye defensiv jobbing.

        Men ikke misforstå. Bolly er et kjempetalent med både fart og teknikk og det er kjempe bra at han får prøve seg på beste nivå men han er langt fra klar til å starte. Tror faktiskt det hadde kunne ført til negativ opplevelse for Bolly.

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          Diadora

          Kan noen se til helvete å sende de forbanna møkkaskoene til Diadora tilbake til Italia?? Forbanna drittsko! Alle LSK-spillerne ser jo ut som Bambi på isen hver gang det regner litt.

          Kommentar

          • mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

            Faen, faen, faen, faen, faen, faen, faen, faen, faen, faen ... faen.

            Norges to dårligste lag speller ball, eldorado for den som liker feilpasninger og bruk av feil alternativ. Blææh! Slått 3 ganger på rad av Enga på Åråsen. Kjekt. Ny rekord for dem... og oss. Virkelig glitrende start på uka. Faen igjen.

            Occean må forøvrig benkes, det er ikke noe poeng med ham når vi ikke kommer rundt på sidene. Klovn. Heade bakover inn i eget mål er jo også smart.
            Fugla mot nye høyder

            Kommentar

            • antikris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 520

              Pissa på i alle ledd

              Hadde den tvilsomme æren av å sitte omtrent midt på SS tribunen i dag, og må bare si at vi blei pissa på sangmessig. Sangene våre er uten trøkk og snert. Hører bare de jævla drittfolka gjennom hele kampen. Er det taket over KFL som gjør det eller? Uansett, jævlig var det.

              På banen kan jeg kort oppsummere hva jeg syns er mildt sagt jævlig dårlig:

              - Midtbanen. En jævla katastrofe. Er ikke på noen 2. baller, og EVNER FAEN IKKE Å SLÅ EN PASNING!

              - Otto. Hva faen har skjedd med deg? Er det mulig å øve litt på utspark? Og hvis ikke mannen klarer å få ballen over midtstreken, hvorfor står da utespillerne der?

              - Spillestil. Hvilken spillestil? Alt det blir noe av, er i beste fall tilfeldig.
              - Occean. BENKEN! Kan også foreslå litt lesning av offsideregelen på sengen i kveld.
              - Taktikken. Syns det er merkelig å satse på 2 tunge spisser mot Hagen og Muri.

              Lyspunkt:

              - Ruben. Greit at du må hente pølse mot moa2, men ellers en brukbar kamp mtp at gutten har spilt ca en omgang med tippeligafotball.
              - Bolly. Litt lett i kroppen, men herlig teknikk og tempo. Burde hatt en målgivende, hadde vi hatt en spiss som kunne score.
              - Nordtveit. Gutten kommer til å bli stor.
              - Riseth. Gammel mann, herlig rutine. Bør starte neste kamp.

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                Jeg endrer meg, ved begge målene er det svakt keeperspill av Otto, det første er han totalt ute på skogtur.

                Espen Søgård dagens kanarifugl? Er folk fulle eller?

                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  Kjerringer. Det er hva som spiller på LSK. I 3 år på rad har vi blitt pissa på hjemme av VIF. Og de har faen ikke vært gode engang!!
                  Er det mulig å vise så lite stolthet? En SKAM!!!


                  PS. En moderator burde sørge for å sperre ute alle disse rottene som er anonyme brukere på forumet nå. Hele forumet henger.

                  Kommentar

                  • KrisB
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2008
                    • 2923

                    Fy faen. for noe dritt, at det går an å bomme på sjanse etter sjanse. Det sier litt når Kippe må komme opp å score LSKs eneste mål! Det føles som om Spissene alltid har vært sånn, noe må gjøres!

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      Midtbanen er problemet, spesielt fremover. Vi bør vurdere Riise som offensiv midtbanespiller. Han er et minst like godt arbeidsjern som Kiko, og har i tillegg fart, teknikk og godt overblikk. Synes ikke Riise får preget kampene slik en spiller av hans format bør når han spiller kant. Ellers er jeg uenig i mye av hylinga her. Vi har et ferskt lag som trenger tid, dritten i dag skyldes mange personlige feil som vel må tilskrives nerver. Mer gledelig er det at Nordtveit, Gabrielsen, Bolly og Ringstad leverte til godkjent og vel så det. Tipper årets første trepoenger kommer til helga, hvoretter vi får litt pusterom.

                      Kommentar

                      • mooph
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 1496

                        Pissa på blei vi ikke, men kun fordi enga er et ræva lag de også.

                        Norges to dårligste tippeliga lag spiller kamp, omtrent som Dyno mot Brannvesent. Iltert og ukompetent, skadebefent og panisk. Ro, teknikk og smartness er fremmedord.

                        Og ja, Occean er komisk dårlig.
                        Fugla mot nye høyder

                        Kommentar

                        • Arind
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2006
                          • 459

                          Hjemme igjen....og akk a meg for en begredelig forestilling. Jeg var skuffa forrige uke, men at vi ikke klarer å matche et dårlig vif-lag på eget gress er bare ELENDIG!!!
                          Vi har jo ikke folk som evner å score mål om dagen....OO bare løper rundt og virrer når spillet blir sånn. Jeg sa før kampen at løsningen er å spille oss til hurtige innlegg på kantene......det klarte vi ikke. De få sjansene vi hadde kom også på innlegg fra kanten. Igjen blir vi alt for stillestående og passive......isteden for å utfordre ble det valgt støttepasninger som senker tempo.....sånt er man dømt til å tape krigen på. Det virker alt for planløst og tilfeldig.
                          Her har Henning mye å jobbe med mot lørdag....for nå trenger vi virkelig en seier gitt......
                          Nå legger jeg meg.....
                          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                          Kommentar

                          • KrisB
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2008
                            • 2923

                            Opprinnelig skrevet av KrisB
                            Fy faen. for noe dritt, at det går an å bomme på sjanse etter sjanse. Det sier litt når Kippe må komme opp å score LSKs eneste mål! Det føles som om Spissene alltid har vært sånn, noe må gjøres!
                            Eller, Occean viste at han kunne score i dagens kamp han, fin stuss var det.

                            Kommentar

                            • WAK
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 967

                              Opprinnelig skrevet av antikris
                              Hadde den tvilsomme æren av å sitte omtrent midt på SS tribunen i dag, og må bare si at vi blei pissa på sangmessig. Sangene våre er uten trøkk og snert. Hører bare de jævla drittfolka gjennom hele kampen. Er det taket over KFL som gjør det eller? Uansett, jævlig var det.

                              På banen kan jeg kort oppsummere hva jeg syns er mildt sagt jævlig dårlig:

                              - Midtbanen. En jævla katastrofe. Er ikke på noen 2. baller, og EVNER FAEN IKKE Å SLÅ EN PASNING!

                              - Otto. Hva faen har skjedd med deg? Er det mulig å øve litt på utspark? Og hvis ikke mannen klarer å få ballen over midtstreken, hvorfor står da utespillerne der?

                              Enig i mye men hvis du ser kampen om igjen på tv tror jeg ikke du vil at Riseth skal starte neste kamp. Kamprusten og ukonsentrert spør du meg. Som sagt på tv burde han blant annet gått i sikring når Mos dribler Gabrielsen opp på tribunen.
                              - Spillestil. Hvilken spillestil? Alt det blir noe av, er i beste fall tilfeldig.
                              - Occean. BENKEN! Kan også foreslå litt lesning av offsideregelen på sengen i kveld.
                              - Taktikken. Syns det er merkelig å satse på 2 tunge spisser mot Hagen og Muri.

                              Lyspunkt:

                              - Ruben. Greit at du må hente pølse mot moa2, men ellers en brukbar kamp mtp at gutten har spilt ca en omgang med tippeligafotball.
                              - Bolly. Litt lett i kroppen, men herlig teknikk og tempo. Burde hatt en målgivende, hadde vi hatt en spiss som kunne score.
                              - Nordtveit. Gutten kommer til å bli stor.
                              - Riseth. Gammel mann, herlig rutine. Bør starte neste kamp.
                              Vi kunne umulig sett samme Riseth. Kamprusten og virker nesten ukonsentrert. Se kampen om igjen på tv så skifter du garantert mening.

                              Kommentar

                              • Ranakanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 488

                                Da har jeg fått roet sinne litt til att jeg kan skrive en kommentar til dagens kamp. Men desverre så klarer jeg ikke å se ett eneste jævla positivt signal som man kan ta med videre fra denne kampen.

                                1. Kom dere ned i lønn, overbetalte udugelige såkalte fotballspillere. Klubben går med mange millioner i minus, skulle gjerne høre hva slags argument dere har som kan forsvare de høye lønningene deres. Mest sannsynlig så har dere ikke ett annet argument enn att dere mottar lønn etter kontrakt og att dere mest sannsynlig ikke er villig til å gå ned i lønn.
                                2. Blø for drakte?? Selv mot erkerival virket det som om att flere LSK-spillere gir faan om vi taper.
                                3. Jeg er flau over att enkelte av LSK-spillerne kan kalle seg LSK-spiller.
                                4. Faan ta klanen og vif, håper pest, kolera og brennende svovel regner ned over vålerengen bydel i natt og tusen år frem i tid.
                                5. Dere som satt på rad 13 plass ca 27-32, felt O, vennligst slutt å hets Sundgot. Forbanna tapere. Satt rett bak dere og hadde mest lyst til å klappe til dere i bakhue.
                                6. Hvis dere ikke er villig til å ofre dere for klubben og supporterne så kan dere se til helvete å komme dere vekk fra klubben.

                                Det var det jeg kom på, god natt folkens!! Dette gjelder ikke dere "LSK-spillere" som "ofret" og "blødde" for klubben, drakta og supporterne.

                                Kommentar

                                • maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1260

                                  Som forventet i grunnen. Opprydningen er i gang men det kommer til å ta lang tid med mange nedturer før Henning Berg får satt sitt virkelige preg på LSK.
                                  Eneste positive med dagen var Henning Bergs reine ord for penga på NRK hvor han slaktet tidligere LSK lederes manglende Skeid kunnskaper.

                                  Kommentar

                                  • tilt
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2007
                                    • 813

                                    Tålmodighet og tru !

                                    3 året på rad med tap for ***** på Åråsen svir noe så inn hælvete. Det blir nok ei tung uke.

                                    Dog må vi ta med oss det som var bra og huske hvor vi står om dagen. Alt annet er for dumt.

                                    - Vi har plutselig gått fra å ha et av tippeligaens eldste lag til å ha det yngste.
                                    - Vi har skader på sentrale spillere og fikk 1 omgang ødelagt av en masse rokkeringer.
                                    - 2 omgang er vi best og hadde OO satt sjansen sin 5 cm lenger til venstre, eller Myklebust klart å trekke til seg hælen hadde matchen sett anderledes ut.
                                    - Vi har en av tippeligaens mest lovende trenere på 5års kontrakt.
                                    - HB har et crew rundt seg med stort potensiale.
                                    - Vi har en klubblegende med hjerte for klubben og påvist erfaring som en luring av dimensjoner som sportslig sjef.
                                    - Vi har landets beste supportere og alt å vinne fremover etter et usedvanlig skuffende fjorår.

                                    Nei Folkens. Ro i rekkene. Pust ut. Unngår vi å rykke ned og begynner å spille fotball som er verd å se på etterhvert ser fremtia bra ut. Så jeg maner folk til å beherske seg selv om dette selvfølgelig er jævlig og tøft, finnes det ingen grunn til å svartmale ting enda. Vi vinner ikke serien i år. kanskje kan vi kjempe om topp 6 men denne sensoongen må vi bygge fra bunn. Få frem unggutta og nykommerne og vente på flere Afrikanse perler i åra som kommer. Detta order seg.
                                    livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                    https://twitter.com/#!/KjetiI

                                    Kommentar

                                    • KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

                                      Jeg synes vi gjorde mye bra i 2. omgang. Hadde egentlig ikke ventet at vi skulle skape så mye, men vi kunne fått med oss poeng. Forsvarsrekka (juniorene) klarer seg greit, men det er tragisk og se på tryninga dems. I tillegg er mange av framspillene for dårlige, også av Otto. Synes Bolly var positiv og jeg synes han skal få sjansen på venstrekant på bekostning av Mykle. Det som skuffer mest er at det er de mest rutinerte som svikter, tenker da spesielt på OO, Kiko og Otto. Når unggutta klarer de utfordringene de får, er det skuffende å se at de etablerte ikke går foran. Det virket som at enga tacklet banen mye bedre enn oss. Vet ikke om forklaringen bare skyldes skoene, siden det virket som at de var flinkere til å spille på fot.

                                      Gabrielsen kan bli meget bra. Tror han hadde tørt mer om han ikke hadde tryna hver gang han prøvde seg. Men noen unoter må lukes bort. Får håpe Bergdølmo tar bort dette. Synes han bør få flere sjanser denne sesongen.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                        Da har jeg fått roet sinne litt til att jeg kan skrive en kommentar til dagens kamp. Men desverre så klarer jeg ikke å se ett eneste jævla positivt signal som man kan ta med videre fra denne kampen.

                                        1. Kom dere ned i lønn, overbetalte udugelige såkalte fotballspillere. Klubben går med mange millioner i minus, skulle gjerne høre hva slags argument dere har som kan forsvare de høye lønningene deres. Mest sannsynlig så har dere ikke ett annet argument enn att dere mottar lønn etter kontrakt og att dere mest sannsynlig ikke er villig til å gå ned i lønn.
                                        2. Blø for drakte?? Selv mot erkerival virket det som om att flere LSK-spillere gir faan om vi taper.
                                        3. Jeg er flau over att enkelte av LSK-spillerne kan kalle seg LSK-spiller.

                                        6. Hvis dere ikke er villig til å ofre dere for klubben og supporterne så kan dere se til helvete å komme dere vekk fra klubben.
                                        .
                                        Hva er vitsen med å hetse og håne spillerne? Hvis du ikke klarer å se noe positivt ut fra dagens 2. omgang så må du være blind. LSK eide 2. omgang. I tillegg fikk vi se et par unggutter som har nivået inne, til tross for at de ikke engang har spilt en omgang tippeligafotball. Alltid når LSK taper så begynner mas om å blø for drakta, innsats osv. Synes stort sett alle gir jernet idag. (Mot Aafk var det et par spillere uten riktig innstilling.)Selv Kiko som slo drøssevis av feilpasninger, løper svært mye. Det er ferdigheter/konsentrasjon/feilvalg og ikke innsats det står på.

                                        Kommentar

                                        • Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

                                          Dette kan jo ikke være god reklame for Diadora ? Send de skoene tilbake til Italia, stemplet som ubrukelige. Synes synd på gutts våre som må gå på snørra der mostanderne holder seg på bena iført bedre fotballsko. Det er små marginer i årets serie, spørsmålet er hvor mange poeng, hvor mye anseelse denne "møkka-sponsoren" egentlig skal koste oss før noentar grep.

                                          Vet noen detaljene i kontrakten med Diadora, og fremfor alt, er vi tvunget til å skli rundt på disse håpløse skoa, og evt hvor lenge til må det skje ?
                                          LSK Norges beste lag

                                          Kommentar

                                          Working...