LSK-Søpla, Åråsen mandag 13. april kl. 20

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Kamptråd LSK-Søpla, Åråsen mandag 13. april kl. 20

    Å herregud. Jeg kjente pulsen stige 20 hakk bare jeg begynte på innlegget.

    Det eneste jeg vet sikkert er at PSA må ut.

    Denna kampen skal vi vinne!!
    Kom igjen, kanaris!!
    Bølerkanaris
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4384

    #2
    Opprinnelig skrevet av chrissp
    Å herregud. Jeg kjente pulsen stige 20 hakk bare jeg begynte på innlegget.

    Det eneste jeg vet sikkert er at PSA må ut.

    Denna kampen skal vi vinne!!
    Kom igjen, kanaris!!
    PSA bør spille. Ja, jeg pælma fjernkontrollen i veggen når han dreit seg ut, og er fortsatt rimelig forbanna. Men han er lokal gutt, pleier å spille bra mot VIF og er nok sugen på å heve seg etter denne kampen. Nå ble han jo skada da, så det er mulig han er ute uansett.

    Det som hvertfall er sikkert er at Søgård og Sundgot skal inn på laget igjen. Ferdig snakka!

    Occean på benken snart? Faen for en flau forestilling av han i dag. Klarer faktisk ikke å treffe ballen engang når han skal skyte. Lukker han øya når han skal fyre av? Det er jo rett og slett bingo hver gang han lader skuddfoten.
    ..................

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #3
      Arildo inn for Occean, LKE inn for PSA og Søgård for Dosso. Obligatorisk. På tide at OO skjønner at han ikke har klippekort.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • Hel1017
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2008
        • 196

        #4
        Nå spørs det vel på skaden til PSA om han ikke er ute mot møkkalaget uansett, så da vil jeg se:

        Fredriksson
        Eriksen-Nordtveit-Kippe-Ringstad
        Rise-Søgård-Kikko-Myklebust
        Edwin-Sundgodt

        Med Nordtveit i midten bak har vi kanskje en med fart nok til å ta ut Moa.
        På midten vet vi at Espen tar ut alt mot møkkalaget.
        Og syns også at Sundgodt er en litt mer spillende spiss enn Occean, som kanskje passer bedre med Edwin.
        Occean har godt av en benking nå, for heller å komme innpå.
        Last edited by Hel1017; 05.04.2009, 19:45. Begrunnelse: Tastefeil....
        Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4384

          #5
          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Arildo inn for Occean, LKE inn for PSA og Søgård for Dosso. Obligatorisk. På tide at OO skjønner at han ikke har klippekort.
          Hadde sikkert funka det og!

          Otto

          Eriksen - Nordtveit - Kippe - Ringstad

          Riise - Søgård - Kiko - Mykle

          Edwin - Sundgot
          ..................

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #6
            Hel: Jepp, da blir det nok kjøtt i bollene. Du ER solution street.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Hel1017
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Oct 2008
              • 196

              #7
              Opprinnelig skrevet av Grusom B
              Hel: Jepp, da blir det nok kjøtt i bollene. Du ER solution street.
              Men så er den en annen Henning som tar ut laget, så vi får se!
              Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

              Kommentar

              • Arind
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2006
                • 459

                #8
                Enig med jonern i dette oppsettet. Satser på at Eriksen er klar til mandag og jeg tror mer på Nordtveit ved siden av Kippe. Ringstad forsvarte plassen sin. OO på benken og la oss få teste Arildo sammen med Edwin.....
                Fugla skal reise seg og banke søpla hjem til Oslo øst..... :twisted:
                Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                Kommentar

                • KrisB
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2008
                  • 2923

                  #9
                  Faen til dårlig kamp i dag, mange som viste at de ikke vil spille fotball. Tror ikke berg kommer til å gjøre alt for mange byttene, men noe må gjøres!

                  Nordveit inn for PSA, som gjørde en dårlig kamp i dag og muligens skada. Søgård inn for dosso, Mouelhi gjorde ikke det SÅ bra i dag men han har mer erfaring enn dosso og det trenger vi mot søpla. Sundgot kommer inn, men usikkert om det er edwin eller occean som må ut. Men satser på erfaring der å.

                  Tror på dette laget.

                  Otto
                  LKE, Håvard Nordtveit,Frode Kippe, Stian Ringstad
                  - Bjørn Helge Riise, Søgård, Khaled Mouelhi, Magnus Myklebust -
                  Sundgot, Occean

                  Søpla skal gruses og kampen i dag blir fort glemt.

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #10
                    Hva er argumentene for at Edwin skal starte? Han var bedriten i dag og ble rettmessig tatt ut. Han har fortsatt en lang vei å gå, han er alt for veik fysisk og lite med i spillet. Jeg blir, på samme måte som alle andre, møkkfrustrert av å se Occeans horrible skuddforsøk. Løsningen er likevel ikke å kaste inn en langt i fra ferdig nigerianer som har bevist noe i 20 minutter mot Molde i en treningskamp. Jeg ønsker følgende lag:

                    Otto
                    Eriksen(dersom skadefri) - Kippe - Nordtveit - Ringstad
                    Riise - Kiko - Søgård - Myklebust
                    Arild - Occean

                    Personlig synes jeg Kiko kunne hatt godt av en pause etter et par dårlige kamper, men vi har ingen gode alternativer. Jeg synes også Sigurdarson imponerte meg mer på få minutter mot Viking enn Edwin har gjort så langt. Råere fysikk og mer direkte i spillestilen. Håper å se han noen minutter.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • Arind
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2006
                      • 459

                      #11
                      Jeg ønsker at Edwin starter sammen med Arildo av den grunn at han har vist meget gode takter med å skape åpninger i sine innhopp. I dag funka det ikke, men det var ikke så mye annet heller som funka, så jeg syns han bør få sjansen fra start på bekostning av OO, som ikke har levert i tre kamper. Han kan komme innpå....også eventuelt Sigurdarson selvsagt, som har no stort på gang.
                      Både Espen og Mouehli tror jeg vil reise seg veldig til mandag.
                      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                      Kommentar

                      • Kristian
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 690

                        #12
                        Håper otto f skjerper seg til denne kampen. Synes han var veik i feltet mot aafk. occean bør også gis en wake up call..

                        Kommentar

                        • Roll75
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2007
                          • 834

                          #13
                          Tipper at Berg tar ut laget mot søpla mest med bakgrunn i kommende treninger og motstander. Tror ikke gårdagens kamp blir så avgjørende her. Håper nå at rånern for sjansen fra start! Blir sikkert OO og Arild på topp.

                          Uansett lag så må alle yte max! Dette gjelder forsåvidt hver gang, men vil ikke for alt i verden ha et nytt tap mot søpla.

                          Kommentar

                          • ap4
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 271

                            #14
                            Occean bør snart få seg en tur på benken. Hvert år skryter han av at han er i så god form og skal score masser av mål. Jada... Og hvorfor er han stort sett bare god i treningskamper egentlig?

                            Kommentar

                            • mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

                              #15
                              OO er råsterk på innlegg inn i boksen samt en grei evne til å være der ting skjer. God kamp av OO betinger derfor at vi kommer til en del innlegg. Han har også store krefter og grei fart dersom ballen blir spilt inn bak forsvaret til motstander, men bommer for mye på den typen sjanser.
                              Som møtende spiss blir han teknisk for svak (dårlig første touch) samt at han blir feilplassert for ofte. Generelt mangler han er teknikk og "smartness" (uforutsigbarhet) og hadde han hatt dette ville han spilt i en annen liga.

                              Det kunne vært artig å sett Sungot/Edwin kombo'en i en kamp, men jeg er litt tvilende til at bydelslaget er rett motstander for eksprementering. Dessuten vil jeg ha inn noen som kan dytte Martine overende sånn at søta blir sur og tverr. Artig underholdning når frøken M er misfornøyd med egne prestasjoner og lar det gå ut over egne rekker, ikke ulikt andre hunkjønn som lider under periodiske hormonelle påvirkninger.
                              Fugla mot nye høyder

                              Kommentar

                              • Mauer
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 270

                                #16
                                Jeg vil se dette laget mot vif på mandag:

                                Otto
                                Eriksen -Nordtveit - Kippe - Ringstad
                                Riise - Søgård - Kiko - Bolly
                                Occean - Sundgot

                                Jeg synes Edwin og Dosso hadde en svak kamp idag. De er ikke vant til den norske spillestilen enda, og de trenger mer tid til å prestere tror jeg. Derfor vil jeg at de starter på benken. PSA blei skada idag samtidig som han hadde en veldig svak kamp. Derfor tror jeg han kan ha godt av å hvile mot vif pga skaden han fikk og han kan ha godt av å få en liten pause slik at han skjerper seg og presterer MYE bedre senere i sesongen!. Når sant skal sies så var det mange som presterte elendig igår, og ALLE må gå i seg sjæl og heve prestasjonen MANGE hakk hvis vi skal slå vif.

                                Jeg håper vi spiller med Occean og Sundgot samtidig mot vif. Derfor håper jeg på at Ringstad spiller venstre back og Bolly venstre ving. Begge kan slå gode innlegg med venstre beinet, og vi har sett det mange ganger før at både Occean og Sundgot kan bli svært giftige når de kommer innenfor 16 meteren og får gode innlegg. Da har vi samtidig Riise og Eriksen på høyre sida som slår meget gode innlegg begge to. Mange som mener at venstresida kan bli for urutinert med Ringstad og Bolly, men jeg tror ikke det skal bli et problem. Både Ringstad og Bolly har vært gode før i vinter og jeg synes de fortjener sjansen nå.

                                Jeg håper og tror Kippe og Nordtveit kan få til et bra sammarbeid mot vif slik at vi får stoppet moa og de andre vif-spillerne. Kiko må heve seg mange hakk, men det tror jeg han gjør til denne kampen. Søgård MÅ spille fra start!!!!!! MAN VEIT HVA MAN FÅR AV FRA SØGÅRD!!!!!!! Han jobber og sliter å har en vilje og glød som få andre i tippeligaen har. Han er flink til å motivere alle andre på laget, og han gir 100% i hver jævla duell. Dette kommer til å smitte over på de andre spillerne i kampen mot vif og jeg tror Fugla hever seg fra ålesund-kampen og vinner 3-1

                                Kommentar

                                • mrognan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2008
                                  • 846

                                  #17
                                  Tommy Skjerven er satt opp som dommer til denne kampen. Det kunne absolutt blitt verre. Dette er en kamp med tøffe dueller, så jeg håper han tillater litt temperatur.
                                  Morten

                                  Kommentar

                                  • Skinke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2007
                                    • 3914

                                    #18
                                    Om psa og eriksen er klar til mandag vil jeg se denne start 11'n

                                    OTTO
                                    Eriksen - PSA - Kippe - Nordtveit
                                    Riise - Søgård - Kiko - Mykle
                                    Gilbert - OO
                                    Daukjøtt Felt C

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #19
                                      Etter å ha sett Nancy Hagen i dag så håber jeg vi starter med en fotrapp spiller type Edwin eller Sigurdarson.
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Skinke
                                        Om psa og eriksen er klar til mandag vil jeg se denne start 11'n

                                        OTTO
                                        Eriksen - PSA - Kippe - Nordtveit
                                        Riise - Søgård - Kiko - Mykle
                                        Gilbert - OO
                                        Bytt side på Nordtveit og Eriksen så er jeg enig.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        Working...