LSK-Søpla, Åråsen mandag 13. april kl. 20

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    #21
    Opprinnelig skrevet av xeR
    Etter å ha sett Nancy Hagen i dag så håber jeg vi starter med en fotrapp spiller type Edwin eller Sigurdarson.
    Enig. Vi må klare å utnytte det rævva forsvaret til søpla. Vi må også være obs på de lange kasta de har offensivt. Virker som det farligste våpenet dems.

    Kommentar

    • mats
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 621

      #22
      regner med berg ser søpla nå... ser midtforsvaret ders sliter langs bakken!! kanksje tatt en kjapp spiss på topp. kanskje duket for islendingen!! ihvertfall utover kampen...

      ser mange kunne tenkt seg en offenstiv midtbane spiller. han blir sikkert for dyr, i tillegg til at han egentlig spiller for søpla.. men kunne gjerne tenkt meg moheli og lars i strand sentralt...

      må ihvertfall utfordre de trege stopperne til enga langs bakken også

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #23
        Det er en liten, liten, liten sjangse for at spilleren jeg tidligere har nevnt i Ryktetråden er spilleklar til denne kampen.

        Jeg lever i håpet med en Diallo #2 - uten det "fantastiske" salget.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4377

          #24
          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
          Hva er argumentene for at Edwin skal starte? Han var bedriten i dag og ble rettmessig tatt ut.
          Helt klart farten og teknikken. Å spille med Occean og Sundgot mot Enga er det Hagen og Muri drømmer om, og det vil være den enkleste jobben i verden å ta ut våre spisser. Forsvaret til VIF sliter langs bakken og det må vi utnytte, enkelt og greit.
          ..................

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #25
            Opprinnelig skrevet av Seb.R
            Det er en liten, liten, liten sjangse for at spilleren jeg tidligere har nevnt i Ryktetråden er spilleklar til denne kampen.

            Jeg lever i håpet med en Diallo #2 - uten det "fantastiske" salget.
            Han er ikke klar før neste vindu har jeg hørt...

            Kommentar

            • kimmern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 1174

              #26
              kjære styre og stell i sølpa if:
              gå ut og gi deres kjære martine "full tillit" i minst en uke til

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #27
                Ingen fare. Én ting er å sparke en trener, noe annet er det å kvitte seg med trener, manager, midtbanegeneralen spillestallen er bygd rundt og en av hovedsponsorene i en smekk. "Teamet" han har bygget rundt seg består jo av udugelige nikkedukker uten erfaring fra eliteserien og en 3. divisjonstrener. VIF har ingenting om andresen går og må begynne med helt blanke ark.

                Skullerud får nok fyken snart tenker jeg, deretter sparkes vel ca. en trener i hvert hjemmetap inntil de bare står igjen med martine.

                Forøvrig er forsvaret til søpla dårlig punktum. De gjør ingenting riktig, at bakromspasninger langs bakken ble dagens våpen er ikke så veldig relevant. De taklet heller ikke polere eller markeringer.

                Kommentar

                • Armando
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Jul 2008
                  • 88

                  #28
                  Kommer til å bli en uforutsigbar match ettersom både LSK og vif spilte rævva i denne serierunden...

                  Krysser fingra for at gutta holder nervene under kontroll og kan servere publikum en fantastisk match, slik at vi knuser enga! (begynner å bli en stund siden nå....)

                  -------------Otto-------------
                  Nordtveit Kippe Eriksen Ringstad

                  Riise Søgård Mouelhi Myklebust

                  Hånda || Meter'n

                  (Edwin har ikke utviklet seg helt ennå...burde settes inn som joker når forsvaret til søpla er slitne)

                  Kommentar

                  • McGuffy
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 5096

                    #29
                    Vålerenga skapte urovekkende mye på dødball mot TIL i dag. Godt med trøkk i boksen. Skjerpings i markeringene gutter.

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13272

                      #30
                      Så fomlete som våre spillere har fremstått mtp. klareringer og markeringer de siste 18 månedene er jeg ikke særlig trygg på seier.

                      Kommentar

                      • Kanarifugl84
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2007
                        • 2319

                        #31
                        Her er det noek en gang bare å rydde frem floskelen "blø for drakta" før kampstart. Særlig 1. omgang mot Aalesund var dette totalt fraværende, praktisk talt blant samtlige i gult og svart. Derfor trenger vi spillere som råner'n og hånda fra start av i denne kampen. De skal vite særdeles godt hva som kreves, på tide å statuere visse eksempler på banen. Dosso har spilt seg ut av laget til denne kampen, Søgård må inn. Edwin kan sitte på benken, kjenne litt på (den forhåpentligvis sinnsyke) stemningen og påvirke kampen i form av et magisk innhopp når vif-spillerne etterhvert går trøtte og sure. En halvskadd(?) PSA er ingenting å gamble med, Eriksen og Ringstad bekler backene mens Nordtveit står i spann med Kippe i midten bak. Resten er bankers.

                        Nå er det bare å gi dem inn, det skal være slutt på å bli pissa på av søppel hjemme på Åråsen. Vi møter garantert et heltent søplelag som vil reise kjerringa, nøyaktig det samme burde gjelde oss. På tide å innkassere årets første 3p, gutter! Jeg tror på seier nå, 2-0. OO og EE.

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          #32
                          En ting er i alle fall helt sikkert; noe annet enn seier her med tanke på de siste årene er helt hundre prosent uakseptabelt. Jeg forventer minimum full innsats og blodsmak i kjeften på samtlige, hvis ikke vil jeg begynne å stille spørsmålstegn ved endel spillere.
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • LSK N/B
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 830

                            #33
                            Synes denne kampen ser mer og mer ut som en U kamp. Begge lag kommet noe dårlig i gang, ingen av lagene har "råd" til å tape kampen. Om VIF taper er nok det spikeren i kista for Martin, om vi taper starter nok murringen hos oss også.

                            På en annen side kan kampene også eksplodere i en orgie av sjanser og mål da begge lag per dd ikke har de beste forsvarene.

                            Tror 1-1 håper 7-0
                            03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                            Nei til NFF!

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #34
                              Vi har da ikke startet dårlig. Vi var best borte mot Stabæk og knallgode mot Viking minus effektivitet. Alle var forberedt på at det ville svinge i år, og gårsdagens kamp var forhåpentligvis og sansynligvis et eksempel på det. At vi har lite poeng betyr bare at vi har sanket lite poeng, rent spillemessig har vi levert en veldig god kamp, en god kamp, og en elendig kamp. Både Occean og Arildo vil score mål, så det kommer nok det også.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • Henrik
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2006
                                • 2110

                                #35
                                Vi ha en mye yngre tropp en tidligere, og jeg tror definitivt ikke på noe gull i år. Og jeg blir heller ikke skremt av den dårlige kampen mot Aafk. Vi kommer garantert til å variere. Og vi spilte tross alt godt nok i de første to kampene til å fortjene 6 poeng, i fjor derimot var alt bare sorgen under Uday.

                                Jeg støtter en satsning på den unge generasjonen, og ønsker dette laget (selv om vi selvfølgelig ikke kommer til å få se noe som likner engang

                                OTTO
                                Eriksen - Nordtveit - Kippe - Ringstad
                                Riise - Tokstad - Kiko - Mykle
                                Edwin - OO

                                Og dersom dette høyst urealistisk laget skulle dukke opp, ville jeg håpet på spilletid for både BBS, Bolly og Gabrielsen.

                                God påske.

                                Kommentar

                                • Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  Helt klart farten og teknikken. Å spille med Occean og Sundgot mot Enga er det Hagen og Muri drømmer om, og det vil være den enkleste jobben i verden å ta ut våre spisser. Forsvaret til VIF sliter langs bakken og det må vi utnytte, enkelt og greit.
                                  Etter min mening blir det en forenkling av problemet. Edwin har god fart og meget bra teknikk, men har fortsatt en lang vei å gå for å være på godt Tippeliga-nivå. Selvsagt vanskelig å prestere i Aalesund-kampen ettersom hele laget kollapset, men jeg er ikke med på Edwin-koret enda. Jeg synes det minner litt om Fellus ifjor, et håp om en ung og hurtig spiller som kan utrette noe på egenhånd. Edwin sleit med å utrette noe som helst mot et forholdsvis svakt Aalesund-forsvar, og jeg er ikke sikker på om driblingene hans vil være det vi har mest behov for mot vif. Dersom en av de unge skal velges, ønsker jeg heller Bergmann. Han virker for meg som en mer direkte type enn Edwin og en som som kan true rommene i langt større grad. Jeg er likevel for en trygg løsning med Arild og Occean på topp, da det pr. dags dato er de to som presterer best.
                                  Lauken er vår venn!

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13272

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                                    Synes denne kampen ser mer og mer ut som en U kamp. Begge lag kommet noe dårlig i gang, ingen av lagene har "råd" til å tape kampen. Om VIF taper er nok det spikeren i kista for Martin, om vi taper starter nok murringen hos oss også.

                                    På en annen side kan kampene også eksplodere i en orgie av sjanser og mål da begge lag per dd ikke har de beste forsvarene.

                                    Tror 1-1 håper 7-0
                                    Med de forsvarsfeilene vi så fra begge lag i siste runde er jeg villig til å spise samboerskens hjemmelagde mat på at det ikke ender 0-0 eller 1-1.

                                    Kommentar

                                    • Hel1017
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Oct 2008
                                      • 196

                                      #38
                                      Etter å ha sett møkkalaget spille i går så er det i hvertfall en ting som jeg tror de fleste er enige om, og det er at den bakre firern til møkkalaget sliter enormt med tempo og fart.

                                      Greit nok at AS og OO har prestert best hitill i år, men å bruke disse som spisser vil nok være en drømme situasjon for stopperene til Møkka.

                                      I mandagens kamp så bør vi ha minst en spiss som kan hærje med stopperene langs bakken og med stor fart. Kan ikke se for meg at AS og OO klarer det.

                                      Får heller kjøre radarparet sammen utover i kampen når stopperene begynner å bli slitne.

                                      Evnt legge Riise inn mellom midtbanen og spissene, selv om jeg helst ville se ham komme rundt på kant sammen med LKE.

                                      Også legger vi Espen på Martine, så tenker jeg han blir sånn passe drittlei etterhvert:twisted:
                                      Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                                      Kommentar

                                      • Bondern
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Mar 2004
                                        • 150

                                        #39
                                        Etter å sett litt på VIF-TIL så ønsker jeg fart der framme som kan utfordre bakrom. Muri og Hagen og resten av den bakre firern hadde ei linje som var like rett som hjerteflimmer på en ekg-maskin. Vi trenger bakromsspillere som kan utnytte det. Mykle må være ekstra offensiv på vingen og Occean må være rettvendt, blir det duellspill der framme så blir det lite mål på oss.
                                        My cat's breath smells like catfood.
                                        -R.Wiggum

                                        Kommentar

                                        • Roll75
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 834

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Bondern
                                          Etter å sett litt på VIF-TIL så ønsker jeg fart der framme som kan utfordre bakrom. Muri og Hagen og resten av den bakre firern hadde ei linje som var like rett som hjerteflimmer på en ekg-maskin. Vi trenger bakromsspillere som kan utnytte det. Mykle må være ekstra offensiv på vingen og Occean må være rettvendt, blir det duellspill der framme så blir det lite mål på oss.
                                          Enig mye her. Samtidig er de jo ræva på defensiv dødball, så ser ikke helt at det skal være umulig å score mål etter corner eller frispark her.

                                          Kommentar

                                          Working...