Syns nok ikke Pedersen viste seg fram, slik han sa han skulle. Stort sett anonym fra vi scora og kampen ut......
LSK-spillere på utlån i 2009 - hvordan presterer de?
Collapse
X
-
Bør vel nevnes at det var en real perle også. Akkurat målet hans i dag var det tippeligaklasse over. Tror nok han kan vise seg som en helt kurrant tippeligaspiss etterhvert, da gjerne for lag som Sandefjord, Glimt eller Godset(små lag med lite ressurser, altså).Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Nybergsund tapte 2-1 over Moss. Men Tore andreas Gundersen fortsetter å score, og han scorte Nybergsunds eneste mål i dag.
Tore Andreas Gundersen fortsetter å score mål, og selv om det ikke var nok denne gangen, kan han vise seg å bli en viktig spiller for Nybergsund.
Nå har han vel 6 mål på 9 kamper, noe som er mer en noen spisser på LSK nå.Kommentar
-
Nettopp, tror ikke det faktum at han presterer bra for sundet skal gjöre at LSK satser på ham igjen...synes han mangler det lille ekstra. Har sansen for spisser med en spisskompetanse man kan spille på --- hodestyrken og målteften til arildinho, farta og teknikken til Edwin..etc. Med TAG ser jeg ikke helt hva han er ekstrem på..Kommentar
-
Martin Husár:
Spartak Trnava spilte sin siste kamp for sesongen i dag. Det ble seier borte mot FK Dukla Banská Bystrica (!). Martin kom inn etter 73. minutter.
Totalt har Martin spilt 13 (0) kamper, av 33, og totalt 804 minutter. Han har altså for det meste figurert som innbytter for Spartak, som endte på 3.plass i den slovakiske ligaen.Kommentar
-
Tore Andreas Gundersen vil tilbake til LSK:
Vil tilbake til LSK
Tore Andreas Gundersen har funnet seg godt til rette i Sundet. Men når kontrakten hans går ut 1. august, er det ikke tvil om hva målet er:
- Jeg vil spille tippeligafotball, og ønsker meg tilbake til LSK. Men det er ikke opp til meg. Jeg må bare jobbe beinhardt for å overbevise Henning Berg og LSK-ledelsen om at jeg fortjener det, sier han.
23-åringen påpeker også at han har lært mye siden sist han spilte på øverste nivå i norsk fotball.
- Jeg har vokst mye på å spille et halvt år i Danmark og tiden i Nybergsund. For meg var det ingen nedtur å forlate Lillestrøm da jeg gjorde det. Jeg vil spille mest mulig fotball, og den eneste måten å få gjøre det på er å jobbe hardt for å bevise at jeg er god nok. Jeg føler sjøl at jeg har høstet viktig erfaring og har mer bagasje i sekken nå enn første gang jeg forsøkte meg i LSK, sier Gundersen.
Lillestrøm er altså målet på sikt, men akkurat nå handler alt om kampen i kveld
- Tap er ikke et alternativ, fastslår, Tore Andreas GundersenKommentar
-
Jon Midttun Lie
Sogndal, med Jon fra start, slo TUIL 3-0 hjemme i går. Sogn Avis gir ham karakteren 3, og skriver følgende:
Jon Midttun Lie:
Lukkas med lite. Det går altfor seint, og presisjonen er variabel.Kommentar
-
Kan hende det er en trener i KIL som er keen på å kjøpe ham...Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Minner om at det er muligheter for å se El Gundo herje med vår x-trener og hans geriatriske mannskap på NRK2 klokka 19.30. El Gundo sverger hevn, den hasardiøse pokerspilleren er "all in" og skal flå Nordlie til beinet:
Kommentar
-
Minner om at det er muligheter for å se El Gundo herje med vår x-trener og hans geriatriske mannskap på NRK2 klokka 19.30. El Gundo sverger hevn, den hasardiøse pokerspilleren er "all in" og skal flå Nordlie til beinet:
http://www.ostlendingen.no/article/2...965526985/1108Daukjøtt Felt CKommentar
-
Synes vi absolutt ikke skal avskrive Gundersen og mulighetene for en fremtid på Åråsen. Han har ferdigheter og nå som selvtilliten åpenbart er der også på banen så gjør han seg bermerka. For tiden er ikke nivåforskjellen ned til Adecco veldig stor heller.Kommentar
-
Tore Andreas Gundersen
Han har storspilt for Nybergsund i år. Når låneperioden er over, burde vi gi han en ny sjanse da?Kommentar
-
Uavhengig av hva Gundersen presterer i Nybergsund, synes jeg ikke vi bør hente han i august. Det kan kanskje være en mulighet å forlenge avtalen og hente han etter sesongen er ferdig, men jeg tviler. Skal vi ta inn en ny spiss i stallen, må han være noe annet enn gjennomsnittlig. I det mener jeg også at han utfyller de spissene vi har for dårlig, og lander litt i ingenmannsland. Hva er det Gundersen har som ikke de andre har, eller sagt på en annen måte, hvor er behovet for enda en spiss som ikke hever laget drastisk? Han vil føre til overkonkurranse i en posisjon som allerede er godt nok besatt. Det er negativt. En begrenset økonomi forsterker det. Å gi mer konkurranse i en svak posisjon er positivt. Det og å få maksimalt ut av både laget og hver enkelt spiller må være brennpunktet framover. Derfor er det viktigere å hente Pedersen hjem, slik at Godset igjen må spille med Aas som back og vi får en pålitelig spiller som kan spille i hele forsvaret etter behov, og ikke syter over at han ikke får spille hver kamp. Han kunne åpenbart løst noen forsvarsproblemer i år. Gundersen er vel mer av typen som fort klager om mulighetene lar vente på seg.
Jeg har heller aldri sett noe spesielt i Gundersen, og den meningen forandrer jeg ikke selv om han i likhet med laget har hatt en god innledning. Bedre å satse på våre egne talenter enn å hente inn sånne "forsterkninger". Det er fint han har som mål å spille for LSK igjen. Det veier likevel ikke tyngre enn at det tross alt er forskjell på Adeccoligaen og Tippeligaen, og uetablerte "talenter" sjelden og plutselig blir toppspillere etter noen måneder i en annen klubb.Kommentar
Kommentar